poniedziałek, 4 sierpnia 2014

I LOVE My New York!



New York, New York... ech... Podróż do Nowego Yorku zajmuje miejsce w ścisłej trójce moich życiowych marzeń, dwa pozostałe dotyczą całowania :P Pierwsze to całować się pod Wieżą Eiffla (może być z chłopakiem), a drugie to całowanie delfinów w Portugalii, no i to trzecie czyli wycieczka do Nowego Yorku. Czuję, że powinnam się tam urodzić, biegać w szpilkach, pić Starbucks 16 razy dziennie, gwizdać na żółte taksówki i gubić własne myśli w hałasie ulic tego miasta. Marzenia są po to by je spełniać, więc mam nadzieję, że kiedyś mi się uda tam polecieć. 

 

Kilka dni temu dzięki marce DKNY mogłam przez chwilę poczuć się jak w Nowym Yorku. Zostałam zaproszona na spotkanie promujące najnowszy zapach "myNY", którego twarzą jest Rita Ora. Absolutnie zakochałam się i w niej (na tych fotografiach) i w tym zapachu i jakby tego było mało to jeszcze w opakowaniu. Flakon jest w kształcie serca, a jego wieczko przypomina budynki NYC widziane z lotu ptaka. Został on zaprojektowany przez Curtisa Kuliga, którego możecie kojarzyć z kampanii "Love Me" (Pokochaj mnie), gdzie swoimi pracami zdobił największe stolice światowe.

Zapach jest intrygujący, dość słodki i bardzo kobiecy. Dawno nic mnie tak nie urzekło... Lista moich ulubionych perfum jest dość długa, ale w zasadzie od lat nie pojawia się na niej nic nowego, w tym roku powiększyłam ją o 2 cudowne zapachy, pierwszym z nich była nowa osłodzona wersja Angel eau Sucree, a drugim jest właśnie MYNY. Ale wiadomo, zapach to kwestia indywidualna, więc każda z was musi go osobiście powąchać. Warto jednak spryskać nim nadgarstek w perfumerii i ponownie powąchać za kilka godzin, ponieważ z początku dominuje słodycz, a dopiero po czasie zapach ujawnia swoje "drugie dno" - zdecydowanie bardziej kobiece i subtelne.



NUTA GŁOWY: malina, galbanum, różowy pieprz

NUTA SERCA: egipski jaśmin, frezja, irys

NUTA BAZY: paczula, wanilia, piżmo, amber












SUGEROWANE CENY:

DKNY MYNY EDP 30 ml - 185 zł
DKNY MYNY EDP 50 ml - 265 zł
DKNY MYNY EDP 100 ml - 369 zł


Od 1 sierpnia dostępne w perfumeriach SEPHORA, a także online, a od 1 września również w perfumeriach Douglas w całej Polsce.

5 komentarzy:

  1. jestem wielka fanka DKNY :) koniecznie sprawdzę ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tej recenzji zapewne go powącham ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że pasowałabyś idealnie do Nowego Yorku :) Zapachu nie znam, ale bardzo mnie zaciekawiłaś i chętnie powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te zdjęcia Rity Ory, być może kiedyś będę miała okazję powąchać ten zapach. :)

    OdpowiedzUsuń