poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Maliny i Szarości


Każdy kto kiedykolwiek próbował fotografować małe dzieci wie, że to nie lada wyzwanie. Ja nie jestem profesjonalnym fotografem, nawet na takiego nie aspiruję, ale tak się stało, że to mi w rodzinie przypadła ta zaszczytna funkcja. Nie narzekam :) Moja Ninka skończyła właśnie 20 miesięcy. Jak łatwo zauważyć jest naszym największym promyczkiem, wszyscy kompletnie oszaleli na jej punkcie. Tego dnia nie planowałyśmy zdjęć, miałam kręcić video w YOLO na temat przedłużania rzęs. Gdy tak czekałam przed gabinetem, podczas gdy moja mama robiła sobie brwi, postanowiłam zrobić Ninie kilka fotek. Było dość chłodno więc na skórzaną kurtkę zarzuciłyśmy jej jeszcze poncho - czyż nie wygląda w nim słodko? Mam nadzieję, że taka wczesno-jesienna stylizacja Wam się spodoba :) Jak widać Nina świetnie czuje się przed obiektywem, skromnie mogę powiedzieć, że ma to po cioci Laurze hehe :D






















fot: Laura Ogrodowczyk/SONY

17 komentarzy:

  1. Taka fotogeniczna po cioci chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega! Teraz to ja proponuję stworzyć na blogu kącik ze stylizacjami Ninki. :) Urocza z niej modnisia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna dziewczynka, a zdjęcia wyglądają bardzo profesjonalnie :-) Mama na pewno jest szczęśliwa, że ma taką słodką córeczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż miło popatrzeć na takiego fajnego dzieciaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności:)Ninka jest bardzo fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ninka jest najpiękniejszą, najsłodszą dziewczynką jaką widziałam :) Jakie ma ciuszki! A jak profesjonalnie pozuje! ;) Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie ma talent do pozowania i jest do Ciebie podobna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pozytywny wpis i mega fajne zdjęcia :) najlepsze jak Ninka (moja imienniczka ha!) wpycha malinki do buzi jedną rączką :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku Nina jest taka śliczna, chyba po Cioci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdjęcie, na którym podnosi malinę do góry i ma otwartą buzię... NAJLEPSZE!!

    OdpowiedzUsuń