niedziela, 31 sierpnia 2014

Tydzień oczami telefonu (week 67)

Tata wrócił, zjedliśmy kolacyjkę i popijamy winko, a ja muszę dla was robić tydzień w telefonie. Dzwoniła mama i zrobiłam rodzinne głosowanie, zapytałam czy może zrezygnować z tych cotygodniowych postów, bo każdy tylko czeka na gotowe, ale to ja siedzę i robię je co tydzień. Niestety zostałam przegłosowana 4:1 przez całą moja rodzinę, więc nawet nie chcę wiedzieć co wy myślicie o zakończeniu tej serii...  To był kolejny intensywny tydzień... Dużo się działo zarówno na You Tube (przekroczyłam 48 000 widzów) jak i na FB - po więcej zdjęć na bieżąco zapraszam na mój Instagram @rock_glam_princess LOVE YOU GUYS!!! Mój telefon to oczywiście Sony Xperia Z1

poniedziałek, ostatni spacer z Sopotu do Gdańska :) było cudownie, jak chcecie zobaczyć więcej zdjęć z SOPOTU zapraszam TUTAJ
nadmorska gościnność :( ukradli nam wycieraczki....
 zakupy z Jackiem:)
 z moją dziecinką na huśtawkach :D
 powrót do rzeczywistości :D I love my job !!!
 przygotowaliśmy z Jackiem pyszne papryczki nadziewane, jak chcecie przepis zapraszam TUTAJ
 Moja najnowsza stylizacja na pensjonarkę <3 więcej zdjęć TUTAJ
 rozdanie na moim kanale BACK TO SCHOOL filmik poniżej :) 

 kupujemy niewidzialne skarpetki w Calzedonii z Jackiem :D
 nowe paznokietki - hybrydy robione w YOLO
 w drodze do Asi na urodzinki :D
 w osłabionym składzie :(
 Ninuś: Kurde jak mam to powiedzieć, że też chcę szampana... :(
 Happy Birthday Asiu!!!
 tort oczywiście od Sowy!!!
 moje siostry <3
Ninuś: No co, zawsze jem torty u cioci na kolanach...
moja mama w przymierzalni H&M wysyłając mi MMS'a i Tatuś mistrz drugiego planu - i jak tu ich nie kochać :D
 omnonoom <3 ulubione śniadanko
 Z Marzenką <3
obierałyśmy jabłuszka... 
 N: Już taka po prostu jestem...
 czekając na tatę - moje danie popisowe, łosoś pod pierzynką z migdałami <3
 Ninuś: W sumie to wszystko jem u cioci na kolanach :D
 przyłapana przez paparazzi w Biedronce na zakupach :)
 zdrowy lunch z Jackiem w AURZE
 Pierwszy samochód Kasi :)
 Kasia z Ninką <3 Aleeeeeeeeeeeeee się kręciło po tym w głowie :D
 a jaki apetyt wrócił po karuzelach, pizza time!!!
 prezent dla Jacka <3 z answear.com 
i nowy post już na Jacka blogu TUTAJ
 Fashion Police !!!! Nareszcie mogę oglądać w PL
 placuszki otrębowe Dukana, do diety już raczej nie wrócę, ale te placuszki robię od kilku lat zamiast chleba :) Jacek też je uwielbia
 wariacje z ciocią Marzenką <3
 "Chce się żyć" - piękny film, u Jacka na wieczorku filmowym :)
 nocne zakupy w TESCO - Can You Believe it!!!! ??? karmeLOVE !!!
 rozmiar nie w moim guście, ale i tak kupiłam, śliczne zeszyty z Biedronki
 starałyśmy się z Manju być seksowne jak Kardashianki... nie wyszło :)
 prezent od mamy <3 Thank You
 i duuuuuuuuuuuuużo lalek od Taty!!!
 i misie.... istne szaleństwo <3
 z tatą pijemy winko po kolacji :D
 Jack też dostał prezent od Mamy - będziemy gotować !!!
 Ninuś: Mój kochany wujek :)
 Ninuś: Wujku, chyba ci nie będę przeszkadzać jak sobie tu usiądę i tu sobie kliknę...
 co tam moje jelenie.... Patrzcie co się czai za drzewem w Sopocie :)
 wiadomość od znajomego...
 koleżanka poczyniła zakupy w MONDEX :)
nie jest aż tak dobry jak ten z dragon fruit, ale też fajny :) Lubicie Knopersy? Ja uwielbiam!!!

I JESZCZE JEDNO, ZOSTAŁAM NOMINOWANA DO ALS Ice Bucket Challenge - proszę wesprzyjcie akcję chociaż najmniejszą kwotą!!! Mój filmik możecie zobaczyć poniżej :D Dziękuję za wszystkie słowa wsparcia i kciuki - było napfrawdę lodowato!!!

20 komentarzy:

  1. Jesteście 100x bardziej seksowne niż Kardashianki! :)
    Poproszę przepis na tego łososia. Aż ślinka cieknie.
    Ile lalek! Piękne są.
    Nina <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. hehe... o ile mi wiadomo jest wolny :)

      Usuń
    2. widziałam zdjęcie na insta z serduszkami do jakiejś dziewczyny...
      szkoda, bo fajny chłopak :D

      Usuń
  3. Laurka skąd są spodnie Marzenki na tym zdjęciu gdzie bawią się z Ninką ?? Właśnie takich szukam :) - świetne zdjęcia - like always !

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze to masz rewelacyjny sweter na fotce z Biedry!
    Po drugie to- wow, bo jestem z siebie dumna, ze pisze (szkoda tylko ze nie mozna z anonima;D) to chyba moj dzien, bo naladowałas mnie tymi zdjeciami swoja magcznie pozytywna energią, wiec postanowilam, ze Ci napisze, to co zawsze chodzi mi po glowie. A wiec.... dzieki kobieto, bo jestes dla mnie megsinspiracją. Zaczelo sie od youtuba- ubrania, kosmetyki, Angel♡♡♡ i yc, ale nie tylko. Dla mnie jestes kobieta ktora wie czego chce i zawsze stara sie osiagac cel, poza tym wydaje mi sie ze jestes megazorganizowana i taka jakas poukladana, konsekwentna i szczera mysle, ze mlodsze dziewczyny powinny brac z Ciebie przyklad, z reszta takie starsze cwierćwieczne jak ja tez!
    Dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś przepis na te placki [dietetyczne]?? :-):-)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te posty :)
    Miłego poniedziałku !:*

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze- miałam kiedyś taką lalkę- byłam cudowna <3
    PS.: Jesteście seksowniejsze niż Kardashianki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje tygodnie według telefonu. :) Jesteście o niebo lepsze od Kardashianek :p Świetna z Was rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prosze o przepis na łososia i polubienie mojego bloga dziękuję :)

    http://ebobmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten tygodniowy zestaw zdjęć. Miłego wieczoru. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tydzień w zdjęciach !:) Zawsze mi smutno kiedy przeglądam ostatnie zdjęcie, chcę więcej !:) A teraz czekam na kolejny filmik z serii Home Decor <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam "Tydzień oczami telefonu" :*

    Buziaki :)

    ps. Seksowniejsze niż Kardashianki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie Twoich rodziców mnie rozbawiło;) Najlepsze z tej galerii:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wasi rodzice są uroczy :) Twój tydzień w porównaniu do mojego jest całkiem zapełniony troszkę zazdroszczę ja czasami mam wrażenie, że przymieram z braku zajęcia.. :) No i także stwierdzam iż jesteście seksowniejsze niż Kardashianki :p
    http://perlisowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O co chodzi z tymi lalkami i misiami? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem z Wami od samego początku "tygodni oczami telefonu", każdy poniedziałek rano w pracy zaczynam od ciepłej herbaty i oglądania zdjęc, które udało Ci się zrobić. Tyle się u Ciebie dzieje, często zastanawiam się skąd w Tobie zawsze tyle siły, energii i motywacji do ciągłego działania. Podziwiam Cie Lauro!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia super jak zawsze :*
    http://itsmylifeps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń