poniedziałek, 15 września 2014

Beautiful pain



Ostatnie kilka dni to były takie upały jakich nawet w Sierpniu nie zaznaliśmy, ale to dobrze... Ja nigdy nie narzekam na lato, ale śmiało mogę stwierdzić, że kocham też jesień. Uwielbiam szaliki, kapelusze, poncha i grube swetry. Lato jest super, ale stylizacje w sukienkach chyba wszystkim się już przejadły. Pora przestawić się na ubieranie na "cebulkę". Moje ulubione połączenie to tzw. kolor wielbłądzi i jeans. Dziś rozjaśniony nieco błękitem koszuli. Włosy wołają o pomstę do nieba - tak wiem... ale czekam na termin u fryzjera. Butki możecie śmiało tu zastąpić jakimiś botkami ale było tak słonecznie, że ja wybrałam jeszcze koturny. Poncho kupiła jakiś czas temu moja siostra na jakimś kiermaszu, ale już zamówiłam sobie z New Look podobne tyle że w kratę... Polecam je wam gorąco, gdyż można je nosić na kilka sposobów (co zaprezentowałam poniżej) a przy okazji są cieplutkie i milutkie. No to chyba tyle we wstępie, zapraszam do zdjęć... napiszcie w komentarzu czy wam się podoba? :) Piosenka na dziś "Beautiful Pain" Eminem & Sia <3 



















fot: Jacek Ogrodowczyk/SONY

poncho - no name
koszula - Kappahl.pl
jeansy Amelie - RiverIsland.com
buty - Tommy Hilfiger via schaffashoes.pl
torba - Tommy Hilfiger via schaffashoes.pl
biżuteria - byDziubeka.pl
okulary - PRIMARK
zegarek - STORM via luksusowe-zegarki.pl
paznokcie, rzęsy, brwi - YOLO
pasek - asos.com

Po więcej jesiennych inspiracji zapraszam na filmik... 


30 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne to poncho! Uwielbiam ubrania w takim "karmelowym" kolorze, a nam blondynkom bardzo w nim dobrze !:) Nie mogę jeszcze nie wspomnieć o dodatkach *.* złoto pięknie pasuje do całości ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw! Nie wiem dlaczego narzekasz na swoje włosy - mnie się mega podobają w takim wydaniu;))
    Ja nadal szukam idealnego poncho...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba,choc sama srednio czuje sie w ponczach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torebka jest mega :)
    Ja mam swoje ukochane poncho zakładane przez głowę. Wydziergalam je sobie na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie :) Pewnie już wiele razy to słyszałaś, ale jesteś bardzo podobna do swojej Mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. MEGA !! 100 % moj styl !! wygladasz cudownie !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wylgladasz tutaj megaa szczuplo, super stroj !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja :) Aż mam ochotę biec po tą koszule i poncho :)
    Mam jeszcze takie pytanie. Zadowolona jesteś z tej bransoletki którą masz na prawej ręce? Chce kupić dla siostry, mamy, bratowej i siebie takie same na gwiazdkę :) Tylko mam problem co kupić facetom. Wiem że do świąt jeszcze daleko ale już muszę zacząć myśleć na tym bo zawsze mam problem z prezentem dla mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ty to robisz,ze nie masz brzucha? :-( ja ejstem mega chuda, a oponke mam i wstydze sie wlozyc koszule do jeansow :( slicznie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. O MÓJ BOŻE *.* ;* klasa + wyczucie stylu = LAURKA <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie! Włosy wcale nie są tak straszne, jak mówisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się nadziwić jak pięknie wygladasz! czasem aż mi szkoda

    OdpowiedzUsuń
  14. * nie mogę się nadziwić jak pięknie wyglądasz! czasem żal mi jest ,że tylko sama mogę Cię podziwiać, że niekiedy chwalę się Tobą moim znajomym i rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie :) Dlaczego to poncho no name ? :( Szukam takiego, jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem jedna z Twoich najlepszych stylizacji ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo jak pięknie !
    Sama z chęcią podkradłabym Ci wszystko z tego zestawu !

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyn czy jest ktoras z was w stanie mi powiedziec gdzie moge dostac identyczne poncho ?! albo chociaz podobne !! PLISSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę ładnie i bardzo szczupło wyglądasz na tych zdjęciach, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknieee!! Szukałam wszędzie takiego ponczo i niccc! Tylko Tk-maxx ale kwota 330zł mnie nie satysfakcjonuje :) Proszę czy możesz mi pomoc odnaleźć takie cudeńko? Jestem pewna ze większość z nas zgromadzonych tutaj o takim marzy :) P.s Jesteś Boska :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi Laura mam takie pytanie możesz podać dokładną nazwę tej torebki TH chciałbym kupić ją mojej dziewczynie

    OdpowiedzUsuń