środa, 10 września 2014

Give me love...



Czy wam też czas tak zapiernicza? Ja nie mogę uwierzyć, że już jest wrzesień. Na szczęście pogoda nas rozpieszcza, więc pomyślałam że na zakończenie lata ten post będzie idealny. W Olsztynie nareszcie otworzyli plażę miejską. Szkoda, że dopiero na jesień, ale jak znalazł, będzie na "za rok". Ponadto dziś kręciłam tajemniczy materiał z kampanią "Wakacje na okrągło", którego rezultaty będziemy wszyscy mogli zobaczyć 26 września :) Jestem bardzo ciekawa jak wam się spodoba nasz nowy pomysł. Tymczasem zapraszam was, na krótki spacerek po plaży i ostatnią mai dress w tym sezonie... Aaa, byłabym zapomniała, chodzi za mną ta piosenka... Nie jakiś nowy hicior tylko klasyk Eda Sheerana - posłuchajcie... <3
 


















sukienka - PRIMARK
sweter - H&M
torebka - MANGO via answear.com
buty - Tom Tailor via answear.com
biżuteria - byDziubeka.pl
paznokcie, brwi, rzęsy - YOLO

MAKIJAŻ: podkład NARS Sheer Glow, korektor rozświetlający - L'oreal LUMI MAGUIQUE, puder Rimmel Stay Matte, byszczyk MAC - Pagoda, róż - Cabana Boy

29 komentarzy:

  1. Piękna kobieta i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze pięknie się prezentujesz :) Rzadko się udzielam ale zawsze obserwuje i zachwycam Twoją stylizacją :)
    Pozdrawiam Cie Laurko

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jesteś urocza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś taka śliczna i kobieca <3 piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i uśmiechnięta jak zawsze<3
    Pozdrawiam cię kochana a że jest już dość późno to miłych snów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka! Wyglądasz w niej rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Laurko, żeby tak lato trwało jeszcze kolejne 2 miesiące...byłoby cudownie ! Ale jak oglądam Twoje zdjęcia to czuję ten klimat lata i od razu jest mi lepiej !:) Maxi dress zawładnęły też moim sercem w tym sezonie, a sweterek ma przepiękny kolor <3 !!
    Buziaki Kochana !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cz tylko mi wyskoczylo teraz kilka starych postow na blogerze? czy to jakis blad czy co? ehh swiat sie wali ... ;) sliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pasuje ci ta sukienka*__* , piękne pazurki !! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. po przeczytaniu tytułu od razu nuciłam tę piosenkę :) uwielbiam ją i ostatnio non stop za mną chodzi :) jest piękna...

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że Twoja twarz idealnie współgra z tą stylizacją...lubię taki klimat trochę hippie, trochę bocho (choć tych określeń nie lubię;)) i chyba coś od Ciebie zgapię ;) A ostatni raz tak totalnie mnie urzekłaś z bluzką w paski i czerwonymi ustami :) jestem wzrokowcem, no cóż :) Bardzo serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna plaża, miałam okazję być tam na Olsztyn Green Festival. Nie dość, że sam festival i cała organizacja w pytkę to jeszcze miejsce przepiękne. Mimo wszystko Laurka przebiła wszystko, piękna stylizacja.

    Przy okazji, jeśli mogę,
    mój chłopak założył niedawno bloga, niby o motoryzacji, ale czuwam by znalazło się tam też coś dla kobiet, więc serdecznie zapraszam do czytania i udostępniania, bo z niego strasznie wstydliwy facet jest :D
    http://motoszrot.blogspot.com/2014/09/drogie-panie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie Laura. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega kobieco <3 A pazurki idealne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :) 11 od końca (podwójne liczyłam jako jedno) moje ulubione <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja i dodatki ; ) zapraszam do mnie mojechwilee.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka, ale sweterek genialny :D Muszę się wybrać do Hamcia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam tą piosenkę! Posłuchaj I see fire <3
    Ślicznie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja !! Wyglądasz uroczo w tej sukience z tymi dodatkami i pięknym sweterkiem <3 Idealna ! :***

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz. Piosenka bardzo przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia. I piękne paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. super otoczenie, super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana przepiękna opalenizna, paznokcie, dużo, dużo pozytywnej energii ;) Pozdrawiam ;) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń