poniedziałek, 29 września 2014

Let it go...


Nareszcie zrobiło się chłodniej, można kombinować ze swetrami. Nie wiem czy wy też lubicie jesień, ale ja uwielbiam, dopóki nie pada oczywiście. Chociaż odkąd mam HUNTERY i dobry parasol - deszcz mi nie straszny. Dziś mam dla was kolejną stylizację, tym razem raczej jeansową. Może nie nadążam za wszystkimi trendami w modzie, ale jak mi wiadomo jeans z niej nie wyszedł i pewnie jeszcze długo nie wyjdzie. Osoby w rozmiarze plus mają zwykle problem ze swetrami, gdyż takie wkładane przez głowę, krótkie i nie daj Boże z warkoczami na biuście (napisałam cyckach ale skasowałam, hehe) są totalnie nie dla nas. Dlatego moja propozycja to takie rozpinane dłuższe swetry, które zakryją tu i ówdzie, a przy okazji optycznie wyszczuplą sylwetkę. Może ten, który mam na sobie nie jest akurat najlepszym przykładem, gdyż koszula jest o rozmiar za duża i ledwo go na siebie wcisnęłam, bo nie bardzo chciał się polubić z rękawami od tej koszuli, ale ostatecznie było mi ciepło i wygodnie. Jeśli chcemy ubierać się warstwami, to ten sweter powinien być o rozmiar większy, lub koszula cieńsza. Dajcie znać, jak wam się podoba. Piosenka na dziś, to przecudowna "Let it go..." Jamesa Bay (tutaj)

So come on, let it go
Just let it be
Why don't you be you
And I'll be me

















fot: Jacek Ogrodowczyk/SONY

sweter - no name z UK
koszula jeansowa - NewLook.co.uk
spodnie Amelie - RiverIsland.com
pierścionek - Viola Lee
bransoletka - byDziubeka.pl
torba Tommy Hilfiger - schaffashoes.pl
butyTommy Hilfiger - schaffashoes.pl
zegarek STORM - luksusowe-zegarki.pl

28 komentarzy:

  1. Zachwycać można by się było godzinami, śliczny pierścionek i rzęsy takie bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz Lauro ;) ale piszesz ''dla Pań o rozmiarze plus", a dla mnie jesteś coraz szczuplejsza :) mam pytanie : planujesz nagrać filmik o swoim dziennym makijażu? Masz zawsze pięknie podkreślone oczy i kości jarzmowe :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty wyglądasz w tym swetrze świetnie, ja wyglądałabym źle, chociaż mamy podobny rozmiar. Bardzo fajne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Laura jesteś doskonałym przykładem na to, że nie trzeba mieć rozmiaru xs aby wyglądać cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Laura jakiej lokowki uzywasz? Twoje loki sa przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie zawsze mnie to zastanawia, kiedyś już pytałam ale nie dostałam odpowiedzi.

      Usuń
    2. W jednym z filmików o pomysłach na prezenty świąteczne dla pań Laura pokazywała swoją lodówkę ;)

      Usuń
  6. Laura prześlicznie się prezentujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Laura jest prześliczna, jedna z pierwszych blogerek, którą czytałam, a właściwie na początku oglądałam na yt. Laurko pięknie wyglądasz i sliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobny sweterek z C&A kupiony w ciuchlandzie za 6zł.Zakładam do niego cienki brązowy pasek i ładnie buduje talie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz pięknie :) czekam na stylizację z hunterami, sama się nad nimi ostatnio zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie koszuli z tym sweterkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw. Idealny na chłodniejsze dni. Padło już pytanie, ale powtórzę: co na ustach?:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie tutaj :)
    Jabte lubie jesien ;-) jest wtedy tak nastrojowo zwłaszcza gdy swieci słoneczko i spadają liście!Pozdrawiam serdecznie :-*
    Beatrinka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek jest cudowny!
    A rzęsy masz rewelacyjne! :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie!

    Właśnie dziś doszłam do wniosku, że takiego swetra mi potrzeba. Chłody przyszły!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja , piękne paznokcie i piękna ty ☺️

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygladasz pieknie, szczupło i fajne buty.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz:) jak zawsze stylizacja elegancka, miło się na Ciebie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobną figurę i nie do końca ją akceptuje ale Ty wyglądasz zjawiskowo :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń