piątek, 26 września 2014

Pierwsza SEPHORA w Olsztynie - otwarcie!



Jak już część z was zdążyła zauważyć 5 września, wraz z Jackiem i Marzenką mieliśmy przyjemność uczestniczyć w dniu otwarcia pierwszej w Olsztynie SEPHORY, co jednocześnie zbiegło się z otwarciem nowiutkiej, ogromnej galerii handlowej. O całej Galerii Warmińskiej pisać dziś nie będę bo to po prostu trzeba zobaczyć, natomiast chciałabym się skupić na SEPHORZE, na którą nasze miasto od dawna czekało. Perfumeria mieści się na poziomie 0 i zajmuje 215 m². Otwarta będzie 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty 9:00-21:00 a w niedziele od 10:00-20:00. Nie muszę chyba wam mówić, ile było ludzi tego dnia na otwarciu, ale mam nadzieję, że jak cały ten pierwszy "szał" minie, będzie to wspaniałe miejsce na rodzinne zakupy. Nie będę dłużej przynudzać, zapraszam na zdjęcia, kilka bardzo ważnych faktów a na koniec na listę moich absolutnych ulubieńców.

 
SEPHORA W LICZBACH

1969 rok otwarcia pierwszej Sephory we Francji
1900 punktów sprzedaży na świecie w 30 różnych krajach 
92 perfumerie na terenie Polski
40 000 kobiet rocznie korzysta z usługi makijażu w Sephorze
14 miast w Polsce jest objętych programem Make Up School, gdzie można zapisać się na bezpłatne lekcje makijażu
200 filmów instruktażowych znajdziecie na kanale blogmakijaz.pl

czy wiesz że....?

SEPHORA jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki, jak m.in.: Moët & Chandon, Dom Pérignon, Krug, Ruinart, Hennessy. W segmencie mody i wyrobów skórzanych znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz marki kosmetyczne (Benefit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh).




Ku mojemu zdziwieniu kilka kultowych kosmetyków było przecenionych z okazji otwarcia. Gorąco polecam wam zarówno maskarę High Impact od CLINIQUE jak i prasowany puder HD od Make up forever (jest znacznie bardziej praktyczny, niż ta sypka wersja).







Oprócz całej masy różnych marek, SEPHORA ma też linię własnych kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych. Przyznam się, że nigdy niczego nie używałam, ale podczas otwarcia miałam okazję nieco "podotykać" i muszę przyznać, że szczególnie cienie mnie zaskoczyły bardzo pozytywnie. Myślę, że jest to fajna, nieco bardziej przystępna cenowo alternatywa dla tych droższych marek.






Jeśli w waszym mieście nadal nie ma SEPHORY możecie skorzystać z nowo otwartego sklepu internetowego w Polsce sephora.pl aktualnie możecie skorzystać z bezpłatnej wysyłki, przy zakupach powyżej 50 zł a do tego przy każdym zamówieniu wybieracie sobie próbki do testów. Dziewczyny, które mieszkają w UK mogą śmiało zamawiać z USA ze strony sephora.com







To co wyróżnia SEPHORĘ na tle wszystkich innych perfumerii to jej tzw. MARKI NA WYŁĄCZNOŚĆ ich pełną listę znajdziecie TUTAJ, ale są to m.in. Smashbox, MUFE, Benefit, KORRES czy Bumble and Bumble, a także wiele marek perfum jak chociażby Victor & Rolf, który mnie absolutnie zachwycił swoim nowym "cukiereczkiem". Sprawdziłam dokładnie wszystki półki aby zobaczyć jak z asortymentem i jak widac poniżej znalazłam wszystko zacząwszy od premiery nowej maskary Lancome, po nowy krem Clinique aż po ulubione Double serum! Niczego nie brakowało! Tak trzymać <3











 
Największą nowinką jest też pierwszy w Olsztynie Brow Bar marki Benefit - to ogromna niespodzianka. Do tej pory pokazywałam wam jak taki zabieg przebiega w Warszawie u mojej kochanej Kasi (TUTAJ) natomiast teraz również olsztynianki mogą skorzystać z tego zabiegu i z tego co widziałam kolejka była długa już pierwszego dnia! Na zdjęciu, z ulubionym makijażystą - Łukaszem <3

TOP 10 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę podczas wizyty w SEPHORZE 
by RockGlamPrincess

1. Victor & Rolf Bonbon edp i DKNY MYNY edp

2. Clarins Double Serum

3. KORRES Yasmine Lip Butter

4. Pat&Rub masło do ciała TRAWA CYTRYNOWA I KOKOS

5. MUFE HD foundation

6. Lancome maskara Doll Eyes i Precious Cells

7. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair najnowsze serum

8. Estee Lauder najnowsza jesienna kolekcja PURE COLOR ENVY (recenzja wkrótce na blogu)

9. Benefit Gimme Brow i Big Easy

10. nails inc lakier do paznokci Porchester Square



PS. W komentarzach napiszcie, którą z tych 10 rzeczy chciałybyście BARDZO mieć, a ja drogą losowania wybiorę jedną z was i obdaruję tą właśnie rzeczą. Możecie zgłaszać się max 10 razy po jednej rzeczy w każdym komentarzu :D Losowanie odbędzie się za tydzień <3

395 komentarzy:

  1. Świetna recenzja mojej ulubionej perfumerii <3 bardzo bym prosiła poz. 1 MYNY <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym chciała miec serum Samart Custom Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym mieć: DKNY MYNY edp

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym dostać: Clarins double serum

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym prosiła o Lancome mascara Doll Eyes

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi od zawsze marzy sie Benefit! <3 Swietnie, ze wreszcie w Olsztynie zadbac o swoje brwii. Na pewno i ja sie kiedys skusze :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Lancome maskara Doll Eyes i Precious Cells

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam prezentu dla mamy na urodziny, chciałabym podarować jej coś wyjątkowego, luksusowego za to że jest najwspanialszą osobą na świece :* Wiem że nigdy nie wydałaby dużo pieniędzy na krem do twarzy a ja chciałabym ją rozpieścić; więc sądzę że ucieszyła by się z kremu i serum CLINIQUE. Moja mama ma tak wspaniałą buzię bez zmarszczek, wiem że to u nas rodzinne więc mam nadzieję że odziedziczyłam to po niej :) Dlatego szczęśliwa 7 byłaby idealna :) Mamo Kocham Cie :* <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo marzy mi się podkład, o którym słyszałam już mnóstwo pozytywnych opinii, a jest nim MUFE HD fundation <3 Pozdrawiam i po cichu trzymam kciuki, abyś to właśnie mnie obdarowała tym prezentem ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Masło pat&rub i balsam korres to świetne produkty. A po sephorze mogłabym chodzić godzinami :)

    P.s Laura jeżeli masz czas i ochotę to zapraszam Ciebie i Twoich czytelników do siebie na jesienne rozdanie w którym można zdobyć najnowsze (jeszcze niedostępne w Polsce) pędzle Real Techniques, lakiery essie, korektor collection. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tylko jedno wysyłam zgłoszenie, bo tylko jedno mam marzenie, jeśli chodzi o podaną listę oczywiście ;) Clarins Double Serum, baaarrdzo jestem GO ciekawa, choć jego cena mnie powala. Laura spełnia dziewczęce marzenia, wiec może spełni moja co do Double Sera :D Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się Double Serum z Clarins :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 2.Clarins Double Serum zdecydowanie odkąd tak zachwalałaś to serum na yt stało się ono moim marzeniem, ale cena trochę wysoka i nie mogę sobie na nie pozwolić, a bardzo chciałabym podarować je mojej mamie w prezencie, bo zasługuje ona na wszystko co najlepsze, a sama zawsze odmawia sobie przyjemności na rzecz innych

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej ojej Clarins Double Serum <3 tylee dobrego słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę nr 7. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair najnowsze serum

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę nr 7. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair najnowsze serum

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę nr 7. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair najnowsze serum

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę nr 7. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair najnowsze serum

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę nr 7. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair najnowsze serum

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę nr 7. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair najnowsze serum

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę nr 7. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair najnowsze serum

    OdpowiedzUsuń
  22. Clarins Double Serum za mna chodzi i nie chce sie odczepic:) bo to przeciez podwojny raj dla cery:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pat&Rub masło do ciała TRAWA CYTRYNOWA I KOKOS

    OdpowiedzUsuń
  24. Lancome maskara Doll Eyes i Precious Cells

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałybyście BARDZO mieć DKNY MYNY edp
    Bardzo bardzo bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Och jak ja bym chciała zdobyć to serum z Clarins Double Serum. Ile ja się o nim dobrego nasłuchałam. Marzeniem by było go wygrać :) Moja cera go potrzebuje natychmiast :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Och jak ja bym chciała zdobyć to serum z Clarins Double Serum. Ile ja się dobrego o nim nasłuchałam. Marzeniem było by je wygrać :) Moja cera jego potrzebuje i to natychmiast :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym zatopić swe idealnie nieidealne ciałko w masełku z trawy cytrynowej i kokosa..pozdrawiam! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo bardzo bardzo chciałabym Big Easy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bądź DKNY MYNY. Teraz się modlę o szczęście! : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczerze nigdy nie byłam w sephora, zawsze jakoś omijałam :) Chętnie bym wypróbowała MUFE HD foundation

    OdpowiedzUsuń
  32. Lecz kusi mnie także DKNY MYNY edp.
    Życzę wszystkim powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie pogardziłabym również nowym zapachem DKNY My NY edp, bo lubię ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym bardzo Korres Yasmine Lip Butter. c:

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja od momentu pierwszego twojego posta o Brow Bar Benefit marze o idealnych brwiach i Benefit Gimme Brow i Big Easy to cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej marzy mi się: Benefit Gimme Brow. Moje brwi z natury były krzaczaste, lecz lata wyrywania sprawiły, że mam luki i dość nieestetycznie to wygląda. A jak wiadomo, żaden, nawet najpiękniejsze makijaż nie będzie miał efektu, gdy brwi są nie za ciekawe..

    OdpowiedzUsuń
  37. Drugim marzeniem jest MUFE HD foundation, jestem ciekawa efektu. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. chetnie bym przetestowala benefit gimme brow :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałabym również: PURE COLOR ENVY :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Kończę swą listę marzeń, tym produktem :
    MYNY
    Woda Perfumowana

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Marzę o Pat&Rub masło do ciała TRAWA CYTRYNOWA I KOKOS <3

    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak tylko wspomniałaś o tych perfumach już chciałam je mieć..Marzę o .. DKNY MYNY edp.
    Ściskam..
    L...

    OdpowiedzUsuń
  43. Lancome maskara Doll Eyes i Precious Cells - to coś, co na pewno mi się przyda!


    <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Double Serum oczywiście najbardziej mnie intryguje, kilka z listy powyżej juz mam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo chciałabym dostać Double Serum Clarins

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie wypróbowałabym masełko do ciała Pat&Rub trawa cytrynowa i kokos.

    OdpowiedzUsuń
  47. Idealny podkład to coś, na co nasza twarz zasługuje. Kierując się właśnie tym, bardzo chciałabym dostać MUFE HD foundation w odcieniu dla bladolicych niewiast :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Marzy mi sie także Gimme Brow Benefit.

    OdpowiedzUsuń
  49. Victor & Rolf Bonbon edp i DKNY MYNY edp to jest to co tygryski lubią najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna recenzja, zresztą jak zwykle! :) Moim marzeniem zawsze był i jest MUFE HD fundation. Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  51. paletka estee lauder mnie onieśmieliła <3 jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  52. Chciałabym chciała...chciałabym chciała..doprecyzowany efekt "baby doll eyes" uzyskać (!) O taki- jaki ma Twiggy https://i0.wp.com/www.pressandjournal.co.uk/wp-content/uploads/sites/2/2014/05/Twiggy-375x281.jpg Kto wie, może to jej urok a może to Lancome doll eyes? Mieć spojrzenie, którym można ukraść cały świat... (: pozdrawiam Ciebie Lauro, bo nigdy tego nie robiłam a czytam systematycznie (!) Ty swoim spojrzeniem skradłaś mój świat. Podczytuję i podczytuję..

    OdpowiedzUsuń
  53. DKNY MYNY edp- to i tylko to! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Numer 5 <3 szukam podkładu idealnego, a o tym słyszałam wiele dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Oj marzy mi się Double Serum Clarnis

    OdpowiedzUsuń
  56. Coś do ujarzmienia moich brwi Benefit Gimme Brow;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Victor & Rolf Bonbon - takie opakowanie nie może zostać niezauważone !<3

    OdpowiedzUsuń
  58. DKNY MYNY edp bosssski zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Lancome maskara Doll Eyes i Precious Cells

    OdpowiedzUsuń
  60. Lancome maskara Doll Eyes i Precious Cells

    OdpowiedzUsuń
  61. Estee Lauder najnowsza jesienna kolekcja PURE COLOR ENVY

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja marzę o DKNY MYNY! Zakochałam się od pierwszego powąchania! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Estee Lauder najnowsza jesienna kolekcja PURE COLOR ENVY

    OdpowiedzUsuń
  64. Estee Lauder najnowsza jesienna kolekcja PURE COLOR ENVY

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie wypróbowałabym także krem CLINIQUE Superdefense Daily Defense Moisturizer SPF 20. Szukam kremu idealnego. Mam skórę mieszaną w stronę tłustą. Idzie zima więc potrzeba dużego nawilżenia. Może to będzie mój ideał? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Maselko Pat&Rub musi pięknie pachnieć :) chciałabym...

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie przygarnęła bym 9.Benefit Gimme Brow i Big Easy :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Pat&Rub masło do ciała TRAWA CYTRYNOWA I KOKOS

    OdpowiedzUsuń
  69. Lancome maskara Doll Eyes i Precious Cells zawsze chciałam wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  70. Victor & Rolf Bonbon edp i DKNY MYNY edp

    OdpowiedzUsuń
  71. Marzy mi się Victor & Rolf Bonbon. Jest to piękny zapach, który miałam okazję powąchać w Sephorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Marzy mi się Victor & Rolf Bonbon. Jest to piękny zapach, który miałam okazję powąchać w Sephorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Marzy mi się Benefit Gimme Brow i Big Easy <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Może jeszcze Pat&Rub masło do ciała TRAWA CYTRYNOWA I KOKOS ..

    OdpowiedzUsuń
  75. Lancome maskara Doll Eyes i Precious Cells

    OdpowiedzUsuń
  76. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair najnowsze serum

    OdpowiedzUsuń
  77. Estee Lauder najnowsza jesienna kolekcja PURE COLOR ENVY <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Benefit Gimme Brow! Słyszałam, że jest świetny. Muszę to sprawdzić;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Oczywiście zawsze i wszędzie każda księżniczka marzy by pachnieć zapachem od Viktor&Rolf BonBon oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  80. Księżniczki marzą o niesamowitych rzęsach jak u lalki więc DollEyes od Lancome jto must have! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Po poście DKNY MYNY edp chętnie przygarnę to serduszko do mego serduszka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Estee Lauder najnowsza jesienna kolekcja PURE COLOR ENVY

    OdpowiedzUsuń
  83. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair najnowsze serum

    OdpowiedzUsuń
  84. Estee Lauder najnowsza jesienna kolekcja PURE COLOR ENVY

    OdpowiedzUsuń
  85. Victor & Rolf Bonbon edp :):):):) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Lancome maskara Doll Eyes i Precious Cells

    OdpowiedzUsuń
  87. hmmm... mnie najbardziej na świecie ucieszył by kosmetyk do moich nie stfornych i nie lubianych przeze mnie brwi . otóż mam z nimi wielki problem i prawdopodobnie ten kosmetyk by mi pomógł je okiełznać ale. cenowo jest on nie dl nie niestety.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Odkąd przestałam obgryzać paznokcie - uwielbiam je malować, ozdabiam - mam fioła na ich punkcie! Zatem najbardziej zaciekawił mnie oczywiście lakier do paznokci :D
    Zatem mega ucieszyłabym się z : nails inc lakier do paznokci Porchester Square

    OdpowiedzUsuń
  89. Jako, że mama ukradła mi mój perfum ( wiedziałam, że tak to się skończy) - fajnie byłoby wypróbować DKNY MYNY edp :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Chciałabym wypróbować: Clarins Double Serum

    OdpowiedzUsuń
  91. Chciałabym wypróbować: KORRES Yasmine Lip Butter

    OdpowiedzUsuń
  92. Chciałabym wypróbować: Lancome maskara Doll Eyes i Precious Cells

    OdpowiedzUsuń
  93. Chciałabym wypróbować: MUFE HD foundation

    OdpowiedzUsuń
  94. chciałabym wypróbować: CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair najnowsze serum

    OdpowiedzUsuń
  95. Chciałabym przetestować: Estee Lauder PURE COLOR ENVY

    OdpowiedzUsuń
  96. Chciałabym przetestować:Benefit Gimme Brow i Big Easy

    OdpowiedzUsuń
  97. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair

    OdpowiedzUsuń
  98. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair

    OdpowiedzUsuń
  99. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair

    OdpowiedzUsuń
  100. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair

    OdpowiedzUsuń
  101. CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair

    OdpowiedzUsuń
  102. A ja bardzo ucieszyłabym się z Benefit Gimme Brow i Big Easy. Może w końcu ogarnęłabym jakoś swoje brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Estee Lauder PURE COLOR ENVY Prezentuje się pięknie , na powiekach to pewnie magia <3

    OdpowiedzUsuń
  104. Estee Lauder PURE COLOR ENVY Myślę, że przyda mi się taka paletka z cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Chciałabym wygrać MUFE HD foundation ponieważ posiada niewidoczne krycie , które z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  106. Chciałabym wypróbować Victor & Rolf Bonbon edp i DKNY MYNY edp

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetny wpis, super się czytało ;)
    Marzę o maskarze Precious Cells

    OdpowiedzUsuń
  108. A ja chciałabym pachnieć DKNY MYNY :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Wow! Chciałabym, żeby w moim mieście otworzyli Sephorę, jak na razie jest tylko Douglas...

    OdpowiedzUsuń
  110. Pat&rub kusi,z checią przygarne:D

    OdpowiedzUsuń
  111. Smart Custom Repair najnowsze serum <3

    OdpowiedzUsuń
  112. Chciałabym przetestować: Clarins Double Serum

    OdpowiedzUsuń
  113. Chciałabym przetestować: Clarins Double Serum

    OdpowiedzUsuń
  114. Bardzo bym chciala przetestowac któryś z tych produktów Clinique krem lub Clarinc double serum.:)nigdy nie mialam nic z wyzszej półki dlatego ciekawi mnie to czy naprawdę działają;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja bardzo bym chciałam podkład HD z MUFE z nadzieją, że to okaże się właśnie to dla mnie.
    Po ostatnich jakże dużych i kosztownych rozczarowaniach 2 podkładami MAC nieśmiało spoglądam w stronę MUFE ale cena boli.

    OdpowiedzUsuń
  116. chcialabym miec możliwość wypróbowania CLINIQUE Smart Cutom-Repair Serum
    Serum / może pomogło by mi rozjaśnić przebarwienia na buzi? :(

    OdpowiedzUsuń
  117. Marzy mi się Clarins Double Serum <3

    OdpowiedzUsuń
  118. Chciałabym KORRES Yasmine Lip Butter :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Lancome maskara Doll Eyes i Precious Cells też przydałaby się w mojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  120. MARZE o CLINIQUE krem SUPERDEFENCE SPF20 i Smart Custom Repair najnowsze serum <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  121. Chciałabym sprawdzić marke Benefit, dlatego proszę o : Benefit Gimme Brow i Big Easy :)

    OdpowiedzUsuń
  122. I to cudo : nails inc lakier do paznokci Porchester Square ;)

    OdpowiedzUsuń
  123. Jakby trafił w moje ręce, umrę z radości!
    1. Victor & Rolf Bonbon edp i DKNY MYNY edp

    OdpowiedzUsuń
  124. Jakby trafił w moje ręce, umrę z radości!
    1. Victor & Rolf Bonbon edp i DKNY MYNY edp

    OdpowiedzUsuń
  125. Jakby trafił w moje ręce, umrę z radości!
    1. Victor & Rolf Bonbon edp i DKNY MYNY edp

    OdpowiedzUsuń
  126. Jakby trafił w moje ręce, umrę z radości!
    1. Victor & Rolf Bonbon edp i DKNY MYNY edp

    OdpowiedzUsuń
  127. Jakby trafił w moje ręce, umrę z radości!
    1. Victor & Rolf Bonbon edp i DKNY MYNY edp

    OdpowiedzUsuń
  128. Bardzo chciałabym wypróbować Victor & Rolf Bonbon edp:)

    OdpowiedzUsuń
  129. 4. Pat&Rub masło do ciała TRAWA CYTRYNOWA I KOKOS - już czuję ten zapach ! <3

    OdpowiedzUsuń
  130. 6. Lancome maskara Precious Cells :D

    OdpowiedzUsuń
  131. 10. nails inc lakier do paznokci Porchester Square :*

    OdpowiedzUsuń
  132. CLARINS Double Serum kolejne z moich marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  133. CLARINS Double Serum to kolejne z moich marzeń <3 trzeba wierzyć w to, że się kiedyś spełnią :D

    OdpowiedzUsuń
  134. Jejjuu jejjuu tyle słyszałam wspaniałych opinii na temat MUFE HD foundation a tu taka okazja :D ojj chciałabym i to bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  135. Witaj! Najbardziej chciałabym przetestować Clarins Double Serum :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Clarins Double Serum jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń