sobota, 6 września 2014

Po tej samej stronie...


Trzeba przyznać, że lato nas w tym roku rozpieściło. Pogoda była piękna, właściwie nadal jest. Dlatego też zamówiłam sobie te letnią sukienkę z asos.com i okazało się, że non stop ją noszę. Sukienka kosztowała pierwotnie 75 funtów, ale udało mi się ją upolować za 52 funty na przecenie. Teraz też asos oferuje do 75% zniżki na większość ubrań plus ekstra 15% na hasło "get15" - sama dziś zrobiłam kolejne zamówienie. To zdecydowanie mój ulubiony sklep. Sukienka ma wiele zalet. Jest pięknie ręcznie haftowana, oryginalna i ładnie wykrojona na dekolcie i plecach - nie spotkałam w Polsce jeszcze drugiej takiej, ładnie się układa... ale... jest jedna wada, strasznie się gniecie. Nie cierpię ubrań które się gniotą, ledwo wysiądę z samochodu, a sukienka już wygląda jakby nigdy żelazka nie widziała. Mimo to uwielbiam ją i wkładam zwykle wtedy gdy raczej poruszam się piechotą :) Noszę ją do moich nowych koturn z answear.com - są bardzo wygodne, a jednak dodają kilka centymetrów. Mam nadzieję, że jesień będzie równie piękna...

...ale wiem, że wszystko będzie dobrze
Bo wiem, że jesteś po mojej stronie
Po tej samej stronie, choć świat jak lód pod stopami pęka
Jestem otwartą księgą czytaj ze mnie dotykając rękami serca...















sukienka - asos.com
torebka - szafomania.pl
buty - Tom Tailor via answear.com
biżuteria - byDziubeka.pl
zegarek - luksusowe-zegarki.pl
brwi, paznokcie, rzęsy - YOLO
łańcuszek z serduszkiem - prezent od mamy

18 komentarzy:

  1. Ależ ja Cię uwielbiam, zawsze wyglądasz tak uroczo i dziewczęco ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Laurko, wyglądasz świeżo, lekko i pięknie! Gdybym zobaczyła Cię na ulicy tak ubraną z pewnością bym się obejrzała i pomyślała " WOW!"
    PS. piękna ta piosenka, nie mogę przestać słuchać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta sukienka- taka delikatna. Torebka ma cudowny kolor. Super, że jeszcze słonko grzeje, szkoda tylko, że burza po nim idzie :/ U mnie leje

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, śliczna ty<3
    Uwielbiam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam Asos. Maja tam niepowtarzalne rzeczy. W sukience wyglądasz przeuroczo.

    http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka. Sprawiłabym sobie taką gdybym umiała robić zakupy zagraniczne :)
    To byłby mój własny prezent za urodzenie mojej ślicznej Wandzi. Mam jeszcze brzuch po ciążowy ( młoda ma 3 miesiące), a wydaje mi się że ładnie by go kamuflował. Czy mogę wiedzieć jaki masz rozmiar tej sukienki? A nie będę zbyt nachalna jak poproszę o linka do niej? bo szukam i nie umiem znaleźć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety już takiej nie dostaniesz, sama kupiłam ostatnią z przeceny :(

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna sukienka! :) przepięknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. jest pani taką ciepłą, sympatyczną, i optymistyczną osobą że jak ogląda się pani vlogi na yt aż się robi ciepło na serduszku.. miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lauro, wyglądasz zjawiskowo ! Mogę patrzeć i patrzeć ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka śliczna <3 a ty jak zwykle we wszystkim cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lauro, zapytaj mame gdzie kupila ten piekny lancuszek z serduszkiem, prosze:)

    OdpowiedzUsuń