niedziela, 28 września 2014

Tydzien oczami telefonu (week 71)

Hej Kochani! Co tam słychać? Mam nadzieję, że macie za sobą fantastyczny ostatni tydzień września. Ja jak zwykle nie mam pojęcia kiedy zleciało kolejne 7 dni. Czas tak szybko płynie... niestety nie wszystko zawsze układa się tak jak byśmy chcieli. Pewne sprawy toczą się własnym torem. Cały tydzień spędziłam w Warszawie, a do Olsztyna pojadę chyba w czwartek wieczorem, już tęsknię za wszystkimi, a najbardziej oczywiście za Ninką <3 Będę miała jednak w tym tygodniu gościa specjalnego, ale na to musicie poczekać do wtorku. Strasznie się cieszę i mam nadzieję, że i was mój gość ucieszy. Nie przedłużając zapraszam na zdjęcia :D

 I od razu dzień staje się lepszy <3

a dzięki temu wydarzeniu, mamy dobry humor w kraju na następne 40 lat :)
 wszystko na temat moich włosów, najnowsze perełki jakich używam i dużo zdjęć poprzednich kolorów i fryzur, zapraszam TUTAJ
 I mój drugi filmik - wszystko na temat przedłużania rzęs 1:1 i 3:1 Zapraszam!
 relax LEVEL UP - oglądałam najlepszy film na świecie 2 razy w tym tygodniu!!!!!
NAJLEPSZY FILM EVER!!! musicie go obejrzeć !!!
 wspomnienie z Sopotu, napiłabym się tej Margeritty teraz, póki co nowy filmik przed sekunda dodałam na You Tube - link poniżej <3 

 prezencik od MK <3 <3 <3
a w środku... najnowszy zapach SEXY Rio de Janeiro dostępny wyłącznie w douglas.pl
 moja skromna kolekcja pomadek MAC, dajcie znać czy naprawdę chcecie post o nich wszystkich
Taka Warszawa, 7:00 rano, poranna rozmowa z Norbertem
"A ty nie śpisz?"
"Już jadę na uczelnię" - cyk foto
"Mega zdjęcie"
"Przestań, zrobiłam je przed sekundą telefonem"
"Takie socjalistyczne wyszło, no serio podoba mi się :) "
"Mam talent do nadawania smutnego wyrazu wszystkiemu dookoła" :D
 ulubione śniadanie, musli, jogurt grecki, łyżka ciepłego miodu <3 love it!
 zawsze trudny wybór... goździki....
 czy róże...
 Moje ulubione zapachy jesień/zima - wyprzedane co do jednego słoiczka, nic dziwnego, ale za to Fireside Treats są o 20% taniej przez cały kolejny miesiąc na swiatzapachow.pl
 pięknie zapakowana książka, prezent od wydawnictwa Czwarta Strona - póki co książka w Olsztynie, ale nie mogę się doczekać aż ją przeczytam
 prezent od mamy <3 Dziękuję, jest piękna!!
 "Dama z łasiczką" - współczesna wersja :)
 W księgarni, szukając książki dla Niny, razem z Patrycją natrafiłyśmy na to!
 serio? ja jestem nowoczesna, ale bez przesady...
 na szczęście udało nam się kupić 2 ostatnie książki naszego ukochanego Profesora Falkowskiego, który na wykładzie nam je podpisał <3
 retro style w naszej szkole...
 uwielbiam ten klimat !
Jechać całą drogę do szkoły by się dowiedzieć, że pierwszych zajeć nie ma - grrrrrrrrrr
 ostatnio moje najwygodniejsze buty :) i nadal niezastąpiona LIU JO via schaffashoes.pl
 pyszne śniadanko w szkole z Patrycją :)
 Dziś wylądowałam przypadkiem na DWORCU WSCHODNIM - zawsze mi się kojarzy z tą piosenką https://www.youtube.com/watch?v=M1_7MXWwnzI
 Apropo Pezeta, Jacek dał zagadkę na blogu i pisze do mnie, że przecież... a ja nie poznałam, bo Jacek od miesięcy męczy mnie o czapkę KOKI hehe :D
stylizację możecie zobaczyć TUTAJ
 red lips?
post z otwarcia SEPHORY + malutkie rozdanie TUTAJ
Z każdym dniem piękniejsza! Mój cukiereczek <3

19 komentarzy:

  1. Czy Ty studiujesz na Swps? Wirtualna uczenia Cię zdradziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego zdradziła Laurę, to nie tajemnica, że Laura studiuje na swps, dawno można było wyciągnąć takie wnioski

      Usuń
    2. Słowo zdradziła nie bierz doslownie ;) a skoro pytam to chyba nie wiedzialam.

      Usuń
  2. Ninka jest prześliczna ! Zdecydowanie bardziej podoba mi się wersja współczesna "Damy z łasiczką" Pozdrawiam :* Ps. Ja bym chciała post o MAC nudziakach ;) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śniadania w Twojej szkole są genialne u mnie można zamówić tylko odgrzewaną bułkę z parówką albo schabowego :/ no i wystrój na Osw nie powala :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta dama z łasiczką. Mi tydzień z leciał tak szybko ze nawet nie wiem kiedy.

    Zapraszam do siebie
    Thedorotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Laura! Polecam Ci film "Gwiazd naszych wina" !! !! koniecznie zobacz !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie jak zawsze:) Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpis "Dama z łasiczką" mnie rozwalił ;) Laura mistrz !

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście post o MACzkach musi być, czekam z niecierpliwością na jego premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heheh co do wielkiej księgi siusiaków, mam ją osobiście w domu :D dostałam w prezencie od kolegi na urodziny na studiach :D książka posiada różne dziwne serie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dama z łasiczką, kolekcja pomadek, boski tydzień, jak zawsze cudnie podglądać co u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo,czy ten gość to Mark ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia <3
    P.S. Czy wyniki rozdania yankee candle są już dostępne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kolekcja pomadek z Maca ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Z bólem serca muszę stwierdzić, że film mnie zawiódł, chociażby z uwagi na obsadę - powinien być swietny. Wynudził mnie, mało co się działo ;/ ech. Odpaliłam od razu jak poleciłaś. Nie wiem dlaczego tak słabo na mnie podziałał, ciężki film, bez przekazu :(
    Ps ładnie Ci w zestawie z red lips :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lauro, czy ta torebka Liu Jo jest jeszcze gdzies dostepna? prosze daj mi jakies namiary,...plisss

    OdpowiedzUsuń
  16. Lauro, czy jest może jeszcze gdzieś dostepna ta torebka z Liu Jo? chce ją mieć,,,proszę o pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham wątek "tydzień oczami telefonu" w twoim wykonaniu :) Szukałam filmu na dziś i dzięki Tobie znalazłam :)

    P.S masz przeuroczą łazienkę :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń