poniedziałek, 13 października 2014

Celebrations - podaruj komuś zapach...

Już przy ostatnim wpisie o Yankee Candle wspominałam wam o przeuroczej kolekcji Celebrations. Nie wiem jak wam, ale mi kojarzy się ta nazwa z takim pudełkiem czerwonym i okrągłym na święta, w którym są wszystkie mini batoniki: mars, snickers, bounty etc. W UK święta bez takiego pudła to nie święta :) Ale ta kolekcja nie ma z tym nic wspólnego więc w zasadzie dygresja była nieuzasadniona... :D Ta kolekcja została stworzona z myślą o małych przyjemnościach i wyrażaniu uczuć zapachem. Jest specjalna świeczka dla mamy, która pachnie jak najpiękniejszy bukiet herbacianych róż, jest świeczka urodzinowa pachnąca tortem waniliowym z posypką. Jest też mój ukochany Beach Walk w wersji "Thinking of You", który pachnie jak ukochana osoba... Jest też mój ulubieniec, który pachnie jak pudełko miętowo-śmietankowych czekoladek, ale ma zero kalorii. W kolekcji było więcej zapachów, ale ja pokażę wam tylko te, które mam i które są warte uwagi :)




SZCZEGÓŁY:

TUMBLER MAŁY LUB  ŚREDNI
CENA: 49,00 zł
CZAS PALENIA:  30-40 h
1 KNOT
WAGA: 500 g 
KOLEKCJA: Celebrations  
GDZIE KUPIĆ: swiatzapachow.pl
ilość zapachów w kolekcji: 7 

 od lewej: Mum (fresh cut roses), Happy Birthday (vanilla cupcake/niedostępny), To Someone Special (sheer gardenia), Thank You (white chocolate mint), Thinking of You (beach walk)


Kolekcja jest o tyle fantastyczna, że nie musimy wydawać prawie 100 zł na prezent. Możemy podarować komuś taką mniejszą świecę, a dzięki specjalnemu opakowaniu i dedykacji, na pewno traficie w 10! Dla mnie ta kolekcja jest ważna jeszcze z kilku względów. Po pierwsze jak już wspomniałam we wstępie, jest w niej Beach Walk, a ten zapach, mimo silnej pozycji w rankingach został wycofany z produkcji. Ponadto jest tam White Chocolate Mint, która kiedyś była w pełnowymiarowych słojach, ale wtedy jeszcze nie znałam marki Yankee Candle i niestety nie mogłam jej kupić. No i po trzecie, kolekcja jest dostępna w małych tumblerach, które po wypaleniu nadają się do wszystkiego, są nieduże, szczelnie zamykane, więc ozdobią wam toaletkę, łazienkę, czy nawet kuchnię. Na stronie swiatzapachow.pl zostało ich już nie wiele, ale te, które najbardziej wam polecam są, więc macie ostatnią szansę aby je zamówić, dla siebie lub bliskich. Jak wiadomo nadchodzi czwarty kwartał roku, a co za tym idzie nowe świąteczne kolekcje Yankee Candle. Oczywiście będę was jak zwykle informować na bieżąco o najnowszych zapachach i tradycyjnie na kanale pojawi się filmik. Nie wyobrażam sobie jesieni i zimy bez Yankee Candle, potrafią poprawić humor nawet po najsmutniejszym dniu...


12 komentarzy:

  1. Też jestem zdania, że ta kolekcja jest świetna, szczególnie jeśli chodzi o prezenty. Sama kupiłam średni tumbler Vineyard, bo kocham ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie dzisiaj otrzymałam najlepszy prezent urodzinowy: moją pierwszą dużą świecę od Yankee Candle. Dziękuję - to dzięki Tobie zakochałam się w ich zapachach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zacieram ręce na woski, to będzie mój pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a nie ma tart w takich zapachach ? ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Białą czekoladkę chętnie bym wypróbowała :) Bardzo podoba mi się ta kolekcja, zgadzam się, że jest genialna na prezent z przeróżnych okazji i braków okazji. Wygląd słoiczków jest niezwykle kobiecy i elegancki, więc z pewnością będą zdobić każde wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i o wiele lepsza cena, może tym razem się skuszę :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie ma tego w woskach ;c Na razie zbieram na moją pierwszą świecę i myślę, że się skuszę na jedną z kolekcji Q4 . :)

    http://szkic-pogladowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zamówiłam mini tumbler "Congratulation". Słyszałam jednak opinie, że nie jest w 100% podobny do Vineyard, że ma w sobie dodatek "szampańskich bąbelków". Nigdy nie miałam okazji palić samego wosku Vineyard, więc jestem ciekawa czy faktycznie się różnią. Miałaś okazję testować oba te produkty? :)

    OdpowiedzUsuń