piątek, 24 października 2014

Makijaż z N.Y.C. fashion week by Maybelline!



Jakiś czas temu miałam okazję i przyjemność uczestniczyć w warsztatach Maybelline. Częścią pracy blogera jest "pojawianie" się na tego typu eventach. W minionym miesiącu niestety nie byłam w stanie wygospodarować czasu na wszystkie spotkania i byłam zmuszona z nich zrezygnować. W tym konkretnym przypadku, miejsce w kalendarzu zarezerwowałam sobie już na miesiąc wcześniej, więc wiedziałam, że muszę tam być. Do tego namówiłam Paulę (Boogiesilver), załatwiłam jej zaproszenie i tak oto miałyśmy szansę wziąć udział w tych warsztatach razem. Cieszę się, bo powiem szczerze, że było to jedno z lepiej przygotowanych spotkań na jakich byłam. Dziewczyny reprezentujące na co dzień markę Maybelline, a w szczególności Marika, z którą koresponduję mailowo niemal codziennie okazały się niezwykle ciepłymi i cudownymi hostami tego eventu. Na początek zrobiłyśmy sobie kawkę i herbatkę, (uwaga!) ze STARBUCKS (to się nazywa dbanie o blogerki). Potem zapoznałyśmy się z nowościami od Maybelline na nadchodzący sezon, obejrzałyśmy prezentację z New York Fashion Week i mogłyśmy zadać wszelkiego rodzaju pytania dziewczynom od marki. W drugiej części mogłyśmy same zaprojektować swój makijaż, a także oddać się w ręce makijażystów aby mogli wykonać na nas jeden z "looków" Mayblline. Było cudownie! My z Paulą miałyśmy jeszcze więcej szczęścia, gdyż trafiłyśmy pod skrzydła samego mistrza Grzegorza Kasperskiego, który prócz tego, że jest oficjalnym makijażystą marki Maybelline New York, to jest też projektantem mody i na tym polu również ma za sobą liczne sukcesy.



Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć pełen look pomysłu Grzegorza, oczywiście całość wykonana kosmetykami Maybelline. Mam na sobie nowy podkład w sztyfcie, Dream Mousse Blush w kolorze 20, zero bronzera (!!!), nową maskarę, złoty kajal, Maybelline COLOR TATOO złoty i srebrny, a także pojedyncze cienie. Pomadka to Maybelline Color Sensational Vivids Neon Red, ale piękna jest też 530 Fatal Red, obie wyglądają pięknie na ustach i bardzo długo się utrzymują.

Jeśli chodzi o nowości, to mogłyśmy premierowo zobaczyć nowe BABY LIPS w 4 odcieniach. Maskarę z tzw. efektem czarnej skóry i wspomniane już wcześniej podkłady w sztyfcie FIT ME w 4 kolorach specjalnie dopasowanych do cery europejek. Ale to już tematy na kolejne posty, dajcie znać w komentarzach co was najbardziej interesuje? Test i swatche podkładów czy Baby Lips? Oczywiście postaram się, aby testowi towarzyszyło rozdanie więc koniecznie zostawcie komentarz bo poniekąd same wybieracie sobie nagrody.











Grzegorz Kasperski & Me

18 komentarzy:

  1. Ładnie Ci w czerwonej pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj;-) ja poproszę o test i swatche podkładów .

    OdpowiedzUsuń
  3. Super impreza i doświadczenie, jednak sam makijaż podoba mi się średnio. Dużo bardziej odpowiada mi makijaż, który sama sobie wykonujesz i który możemy oglądać na Twoich filmikach. Zdecydowanie bardziej do Ciebie pasuje i podkreśla Twoją urodę. Niemniej jednak oczywiście takie doświadczenie jest również cenne i pewnie każdy chciałby go doświadczyć :)
    Jeśli chodzi o recenzje nowych produktów, to najbardziej interesuje mnie maskara, następnie podkład i na końcu Baby Lips. Bardzo mnie ciekawi ten efekt czarnej skóry. Co to takiego? Chętnie dowiem się czegoś więcej na ten temat. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za piękne zdjęcia. Przepadłam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż <3 Pauli również mi się podobał :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż jest po prostu boski, ślicznie Ci w nim, a zwłaszcza w czerwonej szmince.. Jednakże inaczej wyglądasz bez sztucznych rzęs, choć nie gorzej :). Jesteś po prostu cudowna w środku, jak i na zewnątrz. <3
    Z tego co pamiętam to Pauli z boogiesilver też było ślicznie w jej makijażu, cudowne smokey ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem ciekawa tych podkładów i korektorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniej blura kochana. Na insta masz prawdziwe zdjęcie, a tu wygładzone, na prawdziwym wyglądasz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg jak żyję nie czytałam takiej bzdury, na Insta mam dokładnie to samo zdjęcie plus jeszcze filtr z Instagramu. zdjęcia robione przez profesjonalnego fotografa, nie dotykalam żadnych ustawień a tym bardziej blura. Może wystarczy sobie zadać pytanie jaka jest rozdzielczośc na telefonie a jaka na blogu.

      Usuń
  9. Coś mi się gryzie w tym makijażu. Może ta czerń na linii wodnej. Masz śliczne oczka, a tu wyszły... tak dziwnie. Pewnie na żywo wyglądał o niebo lepiej, jednak dla mnie dużo za dużo :) Hmm moze gdyby kreska była w jaskółkę wyciągnięta bardziej by sie to wszystko zgrywało :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż piękny. Do twarzy ci w czerwonej pomadce wyglądasz jak milion dolarów.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor tej pomadki:) Ja jestem ciekawa tych podkładów bo patrzyłam w super pharm ale nie wiedziałam jaki wybrać bo wydawało mi się że wszystkie są bardzo ciemne ale możliwe że to wina oświetlenia hehe pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://motoszrot.blogspot.com/2014/10/jak-to-widze-1.html całkiem inaczej o motoryzacji :) może zaciekawi stylowe Panie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż ! Bardzo ciekawią mnie te nowe pomadki i mascara :D

    OdpowiedzUsuń
  14. czerwona pomadka w tym makijażu dodaje szyku i elgancji :)

    OdpowiedzUsuń