piątek, 10 października 2014

Patricia Kazadi dla ANSWEAR.COM

 
Bycie blogerem ma wiele zalet, jedną z nich jest dostęp do tajnych informacji :) Tak właśnie tydzień przed premierą mogłam podejrzeć całą kolekcję Patrici Kazadi dla ANSWEAR.COM, na którą czekałam już od początku września. Nie wiem czemu, ale przeczuwałam, że ta kolekcja bardzo przypadnie mi do gustu. Jeśli chodzi o Polskę to Patricia jest dla mnie w czołówce stylowych kobiet. W jej stylizacjach widać prostotę, wygodę ale zawsze z nutką rockowego stylu. Prywatnie zostałam poproszona o zapoznanie się z tą kolekcją i wydanie swojej opinii. Spośród wszystkich elementów wybrałam 9 rzeczy, które skradły moje serce od pierwszego wejrzenia. Nie miałam wówczas pojęcia, że dzięki uprzejmości Patrycji i sklepu answear.com wszystkie te rzeczy dostanę na własność. Dzień, w którym przyszła przesyłka był jak święta Bożego Narodzenia. Razem z Marzenką mierzyłyśmy wszystko przez ponad godzinę. Kolekcja jest naprawdę ciekawa, więc postanowiłam, że nagram o niej oddzielny filmik aby podzielić się z wami moimi wrażeniami. Dziś mam na sobie płaszcz, który jest dla mnie numerem 1 z całej tej kolekcji. Bluzę, która chyba najlepiej tę kolekcję reprezentuje i czapkę, której normalnie nigdy bym nie założyła, ale jest wykonana z tak milutkiego materiału, że nawet ja się przekonałam... Dajcie znać jak wam się podoba taka jesienna stylizacja... I jakie są wasze wrażenia o całej kolekcji, którą możecie zobaczyć TUTAJ kolekcja jest dostępna na ANSWEAR.com oraz w salonach Medicine.

















fot: Jacek Ogrodowczyk/SONY
płaszcz Patrycja Kazadi dla ANSWEAR.COM
bluza Patrycja Kazadi dla ANSWEAR.COM
czapka Patrycja Kazadi dla ANSWEAR.COM
buty botki VAGABOND
spodnie H&M 
torba MANGO
paznokcie, rzęsy YOLO

26 komentarzy:

  1. paznokcie to masz przecudowne! <3
    płaszczyk mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest ten płaszczyk! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale szczuplutka! mega buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. "Olsztyn kocham, moją małą Amerykę"

    Płacz i czapka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, super płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Promieniejesz ! :) Widać, że dość schudłaś! :) Gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Laura, czy ten płaszczyk nadaje się na zimę???

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny płaszczyk!! cudnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooj nie , nie ubrałabym czapki z napisem Kazadi ... heh troche przesadzili.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, pozdrawiam :) Pięknie wyglądasz, po prostu wow

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszczyk i buciki boskie :) I twoje włoski i rzęsiorki tez zasługująna uwagę - cudne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz jest super! Czapka była okej dopóki nie zobaczyłam napisu :( Nie lubię "ponapisywanych" rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na tobie wszystko super wyglada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, trafiłam do Ciebie poprzez Wasz rodzinny, filmik świąteczny, którym jestem oczarowana do tej pory! :) Mimo, że na blogi kosmetyczne rzadko kiedy natrafiam, to wiem, że tutaj zostanę dłużej :) Wiem na pewno, że łączy nas miłość do świąt...i Yankee Candle! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, ja rowniez uwielbiam styl Patrici. Wygladasz swietnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się tak spodobała Twoja stylizacja, że zamówiłam pare rzeczy z tej kolekcji :)

    Mój outfit : http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2014/11/patricia-kazadi-limited-edition-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszcz jest już mój SZCZESLIWA Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń