środa, 15 października 2014

SEXY RIO DE JANEIRO



Gdy za oknem robi się żółto i pomarańczowo dla nas oznacza to Polską Złotą Jesień... ale gdzieś "na drugim końcu świata" te kolory to ogień i żar brazylijskiego miasta tętniącego życiem i żarem, no i przede wszystkim seksem... Chyba każda z nas nie raz patrzyła na piękne, opalone pupcie na karnawale w Rio de Janeiro... Sama wychowałam się na piosence "Samba, do Janeiro...", ale do dziś nie doszłam do wprawy w tych ruchach tanecznych... :)



My kobiety mamy łatwiej (z niektórych względów oczywiście). Makijażem możemy się totalnie odmienić, a zapachem przenieść w zupełnie inny zakątek Ziemi. Michel Kors rozumie kobiety i to dla nas właśnie przygotował ekskluzywną i limitowaną edycję wody perfumowanej Michael Kors o nazwie Sexy Rio de Janeiro.

Nie jestem mistrzem w opisywaniu zapachu, ale jeśli lubicie zapachy takie jak "Lola" lub "Daisy" to wg mnie jest to właśnie połączenie tych dwóch... Choć może nie powinnam tego pisać, to tak mi się ten zapach po prostu kojarzy, a że jestem szczęśliwą posiadaczką obu wyżej wymienionych, to na potrzeby tego postu, na jednym nadgarstku wymieszałam te dwa a na drugim zaaplikowałam Sexy Rio de Janeiro i muszę powiedzieć, że są bardzo podobne... Czyli co z tego wynikło...? Słodkość i jesienne otulenie "Loli" (Marc Jacobs) i kwiatowe nuty "Daisy" (Marc Jacobs). Jestem pewna, że wiele z was się w nim zakocha... Jak dla mnie osobiście, jeszcze za mało w nim cukru hahaha - ale kto mnie śledzi od lat na kanale i blogu ten wie, że u mnie im słodsze perfumy tym lepsze... co nie koniecznie popierają moje widzki :)

Zapach MICHAEL KORS Sexy Rio de Janeiro jest dostępny wyłącznie w perfumeriach Douglas i na douglas.pl

NUTA WYSOKA: mandarynka, brazylijskie mango, kwiat lipy, wiciokrzew

NUTA ŚREDNIA: róża, fiołek, gardenia, absolut jaśminu, konwalia

NUTA BAZOWA: ambrox, drzewo sandałowe, ketmia piżmowa, wanilia tahitańska, piżmo






Sugerowane ceny detaliczne:
30 ml EDP - 239 zł
50 ml EDP - 319 zł
100 ml EDP - 429 zł

4 komentarze:

  1. I znów kusisz ..;) Lepiej się już czujesz?
    Ściskam..:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, jak ja kocham takie kolory *.* Od razu kojarzą mi się z jesienią, którą kocham <3
    Świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach juz widneieje na mojej jesienno-zimowej liscie must-have :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Laura! Zawsze ale to zawsze mowie sobie tak: to juz ostatnie persfumy to juz ostatni blyszczyk to juz ostatnie buty i to juz ostatnia kiecka aleeee Nie! wchodze na Laury youtube na Laury bloga i cala obietnica dana sobie idzie sobie pobiegac:) Pozdrawiam Cie serdecznie proponujesz super produkty a szczegolnie pomadki z maca sa swietne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń