niedziela, 26 października 2014

Tydzień oczami telefonu (week 75)

Co za tydzień! Wow! Od czego by tu zacząć? Może od tego, że na początku tygodnia straciłam głos kompletnie, do tego stopnia, że gdy we wtorek o 6:40 rano zadzwonił po mnie kierowca, aby uprzedzić, że spóźni się 10 min - nie byłam w stanie mu odpowiedzieć, więc wysłałam sms'a :) Co gorsza, zawiózł mnie do Warszawy, gdzie szykowałam ten sekretny projekt z innymi vlogerami, a gardło totalnie wysiadało. Na szczęście po kilka godzinach i tabletkach jakoś udało mi się pracować. A pracy było baaaaaaaaaaaardzo dużo. Nagrywaliśmy do 21:00 i wszyscy na koniec łapaliśmy taką głupawkę, że śmiechom nie było końca. Za to w aucie jak wspólnie wracaliśmy do domu, prawie zasnęliśmy. Niestety jeszcze nie mogę wam nic więcej powiedzieć, ale bawiłam się świetnie. Efekty naszej pracy już wkrótce na You Tube. Po nagraniach na drugi dzień wróciłam do Olsztyna, spędziłam 3 dni z moim dzieckiem, które już prawie całkiem wyzdrowiało, jednak nadal jest pod obserwacją lekarską. Dziś z mamą i Marzeną sprzątałyśmy groby babci, dziadka i wujka. Wszystko wygląda świeżo i pięknie. Teraz tylko czekamy na tatę, na Zaduszki zapalimy znicze i... znowu czeka nas mały rodzinny wyjazd, ale o tym to dopiero za tydzień :D Dziękuję wam za kolejny wspólny tydzień ii zapraszam na zdjęcia.

 paznokcie Marzenki również z YOLO :)
 cudowności... limitowana edycja via swiatzapachow.pl
 makijaż w Douglas <3 LOVE IT! - cały post jeszcze w tym tygodniu :)
tymczasem na blogu, gotowy post o makijażu z Maybelline i Grzegorzem Kasperskim TUTAJ
 Na You Tube nowy filmik <3 Same ukochane perełki :D link poniżej
po 12 godzinach na nogach... miałam dość :)
na drugi dzień - ulubione śniadanko :D 
 no i w drogę... lało jak z cebra, walizka ciężka :( nie cierpię takich dni... brrrr
na szczęście w przedziale byłam sama, bo bym tej walizki nie wsadziła na górną półkę :) Przebrałam mokry sweter i buty i cieszyłam się gorącą herbatką w moim kubku termicznym, która mnie uratowała, bo w pociągu jeszcze nie grzali :(
 N: Ciociu, co będzie na śniadanko?
 A po śniadanku odlot u cioci w ramionach w 5 sekund :) Wielki sukces - udało mi się ją przełożyć do łóżka!!! Po pobieraniu krwi z rana tego dnia, drzemka trwała aż 3,5 godziny :) moja perełka <3
 listopadowy JOY :)
 wieczór with my LEJDIS :)
 23:23 - też w to wierzycie, że gdy patrzycie na taką równą godzinę to znaczy, że ktoś o was myśli... O mnie ktoś myśli non stop hahaha - ciekawie czy pozytywnie :D
 N: Moja CICIA (czytaj Ciocia) :P
 N: Ciciu ja ci umaluję paznokcie lepiej niż w YOLO :)
Spacer po plaży miejskiej w Olsztynie z moim kochany bratem, post ze stylizacją z tego dnia już na blogu Hi I'm Jack
a mój post już jutro :)
 Wszystkim polecamy plażę w Olsztynie - jest pięknie nawet jesienią :D
 tego dnia trafiliśmy na ZUMBĘ :)
 Selfie, selfie :)
 :) Ulubiony cytat Jacka w TK Maxx
 walka w Galerii Warmińskiej :) zakupy z Jackiem :D
 Radek wszędzie :)
 takie cuda również TK Maxx :)
 świąteczne klimaty :)
 na ziemi w kuchni też dobrze :)
 Nowa fryzura Dominiki - looking super lovely :D
Jack zdecydował, że pomaluje kuchnię farbą "tablicową"... po której można pisać kredą :D
 teraz wyobraźnia nie ma granic :)
Tomasz: (wczoraj wieczorem przez telefon) Przesyłam ci za chwilę zdjęcie na Whats App, żebyś miała na "Tydzień w telefonie" :)
Hahaha - tak to jest zadawać się z rodziną blogerów :D każdy wspomaga jak może :P
 Dziś wszyscy wybraliśmy się do Multikina :)
na film BOGOWIE - rewelacja !!! Gorąco polecamy :D
 new :) pachnie obłędnie!!!
 nowa książka... hmmm - ledwo ją rozpakowałam Jacek mi zabrał :) czwartastrona.pl
 zestaw dla dwojga od NIVEA - masełka do ust jagodowe i kokosowe - OMG!
 Dobranoc misiaczki <3 We LOVE You !!!

16 komentarzy:

  1. Sporo się działo u Ciebie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne focie :)
    buziaki dla malutkiej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze czekam na ten post, dziękuje za umilenie niedzielnego wieczorku kochana :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze czekam na ten post :) Marzenka ma piękne paznokcie mała niunia jest słodka dużo zdrówka dla małej :) Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu kocham co tydzień oglądać Twoje zdjęcia :) Nie mogę się doczekać jak w końcu zdradzisz co to za sekretny projekt :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te posty są super :)
    Paznokcie udało mi śe troche podejrzeć, super ładne :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten cytat <3 W TK Max'ie jest mnóstwo świątecznych rzeczy aż nie wiadomo na czym oko zawiesić :D
    No i te ściany. Co to jest za farba, gdzie można ją dostać ? :D Jeśli wiesz, proszę daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony rodzaj postu :) Piękne paznokcie ! :)
    Zapraszam do siebie na post z jesienną stylizacją. http://caamodja.blogspot.com/2014/10/autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam dziś na bogach., jutro moje wrazenia na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to za torebka? Szukam podobnej i nigdzie nie mogę znaleźć ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło Kochani na Was się patrzy :-) Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. sama musze zrobić taki post u siebie na blogu ; ) ładne paznokcie i świetne miejsce w Olsztynie chciałabym tam być ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz tak piękną, fotograficzną buźkę, że wyglądasz jak gwiazda Hollywood ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam czytać Twojego bloga! a ig masz cudownego - super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak rodzinnie miło.. aż łezka w oku się kręci. Zazdroszczę : )

    OdpowiedzUsuń