poniedziałek, 20 października 2014

Tydzien ooczami telefonu (week 74)

Kochani, przepraszam, że ten wpis jest opóźniony, ostatnio bardzo przestrzegałam terminów, ale po tym tygodniu, w większości spędzonym w łóżku z "chorobą", gdy postanowiłam jechać na 2 dni na zjazd na uczelnię, okazało się, że gdy wczoraj wróciłam padłam na łóżko i zasnęłam, obudziłam się późnym wieczorem bez chęci robienia czegokolwiek. Wiem, że każdy z Was ma takie dni, dlatego liczę na "rozgrzeszenie". Jak to mówią lepiej późno niż wcale. Jest kilka dobrych wiadomości z tego tygodnia. Ninkę wypisali ze szpitala!!! Dziękujemy razem z Kasią za wasze komentarze, troskę i modlitwy. Piotrek wrócił z San Francisco, a Marta z Erasmusa i znów wszyscy jesteśmy w komplecie w szkole, jak ja to wczoraj nazwałam, nasza mała szkolna rodzina. Byłam też na jednym bardzo ciekawym spotkaniu w Douglas House of Beauty w Arkadii, a dziś z kolei ruszam z cudownym projektem, który póki co owiany jest tajemnicą, ale niebawem wszystko stanie się jasne :D Zatem wracając do tematu, zapraszam na kilka zdjęć :) 

 moja bejbi nareszcie w domu <3

 
 Nina: O Jezu... Tego mi brakowało w szpitalu... omnononom
w tym momencie wklejając to foto zdałam sobie sprawę,
 że nie opublikowałam postu z makijazem z Maybelline :( 
będzie jutro, obiecuję, tymczasem na DailyBoogie 
możecie zobaczyć vloga z tych warsztatów - link poniżej


 pojawiła się za to recenzja najnowszego zapachu od Michaela Korsa....
 więcej na ten temat możecie poczytać TUTAJ
 zaproszenie do Douglas...
 nowe pismo kobiece... czytałyście?
 OOTD na spotkanie w Douglas :)
 no proszę... i wyszło szydło z worka... jestem numerem W107 - już wkrótce opowiem wam o tym więcej :D
 miesiąc październik to miesiąc różowej wstążki... Proszę, nie bądźcie obojętne na ten temat, co 40 minut w Polsce kobieta dowiaduje się że ma raka piersi... więcej na ten temat TUTAJ
Jeśli udało wam się upolować coś z kolekcji P.Kazadi dla answear.com to możecie wziąć udział w konkursie na Instagramie :)

nowy filmik HAUL z kolekcją Patrici Kazadi i nie tylko :)

 zamówiłam kolekcję Q4 na razie w woskach, ale kogo ja oszukuję... wiadomo, że wszystkie muszę mieć w słoikach. Woski po 7 zł już dostępne na swiatzapachow.pl
 z nowości zamówiłam też przecuuuuuuuuuuuuuuuuuudowny CHOCOLATE LAYER CAKE - obłęd!!! TUTAJ
 na pierwszy ogień poszedł oczywiście ANGEL WINGS - cuuudowny i bardzo intensywny :)
 a tymczasem w samochodzie u Patrycji.... <3
 sushi time.... yummii
 muszę to mieć!!! powinny być dostępne w tym tygodniu
 w poszukiwaniu urodzinowej kartki :)
 a potem w poszukiwaniu prezentu dla 2-latka ;D hehehee
 chwila relaxu w kąpieli :)
 w szkole Ola miała długopis Dior...
 więc Patrycja nie chcąc być gorsza, pokazała nam wodę CHANEL hahahah (po 8 godzinach psychologii różnic indywidualnych strzela głupawka)
 pod moim oknem wieczorem... czułam się jak detektyw :P niech ktoś mi powie co to jest? wyładowali z auta i zanieśli do klatki... siedziałam, myślałam i nie wiem... za dużo tego jak na płytki czy parkiet... może brykiet? a może cukier na zapasy w razie wojny :D
2 nowości na mojej półce z książkami, ktoś już czytał?

NAJNOWSZY FILMIK JUŻ NA KANALE  

a jeśli jeszcze nie widzieliście cudownego babskiego vloga na kanale u Pauli to gorąco polecam <3

9 komentarzy:

  1. Czekałam, na ten post wyjątkowo, żeby się dowiedzieć czy Ninka już w domu. Cieszę się, że już wszystko OK, dużo zdrówka dla Wszystkich :* I ciesze się że tak dużo Yankee w tym poście ;) Wiedziałam, że ANGEL WINGS skradnie Twoje serce :D jak wszystko co ANGEL ;) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo jak dobrze że jest post bo już wczoraj się zastanawiałam czemu nie ma i nawet przez myśl mi przeszło że może coś z Ninką ale na szczęście już wszystko okej:) Kurcze nie znam dziewczynki ale jak widzę zdjęcia na których jest to mam ochotę ją uściskać hehe dziwne ale prawdziwe:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga http://mejkapist.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lauro ja myślałam, ze to paczuszki dla Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cię i czekam na nowy filmik ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO SIĘ CIESZE, ŻE Z NINKA JUŻ DOBRZE I BIEDACTWO NIE MUSI PRZEBYWAĆ W SZPITALU. DLA DOROSŁEGO TO BARDZO NIEPRZYJEMNA SYTUACJA, A CO DOPIERO DLA TAK MAŁEGO DZIECKA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję gościny na 100 stronie nowego JOY :))

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na recenzje książek :) a to coś co musisz mie, to lusterko, czy chodzi o bluze :P?

    OdpowiedzUsuń