wtorek, 18 listopada 2014

Maybelline Baby Lips ELECTRO



Okres chłodniejszych dni nadchodzi, to również czas pomadek nawilżających na spierzchnięte usta. Osobiście mam je w każdym płaszczu i każdej torbie w razie czego... Uwielbiam te z Korres, te od NIVEA ale odkąd Baby Lips są w Polsce one również dołączyły do grona ulubieńców. Często pokazywałam wam moje ulubione kolory. Tak, kolory bo nawilżające sztyfty do ust wcale nie muszą być bezbarwne i nudne. Mogą tryskać energią, kolorem i... zapachem. Nowa seria Electro to przede wszystkim owocowe orzeźwiające "smaki" - jaskrawe kolory i super czarne opakowania, które naprawdę kuszą. Jakiś czas temu byłam na warsztatach z marką Maybelline, moją blogową relację możecie zobaczyć TUTAJ a jeśli chcecie więcej to zapraszam na filmik z tego spotkania na kanale Pauli (Boogiesilver) TUTAJ.


Pomadki Baby Lips dość późno zawitały do Polski, przez co apetyt na nie urósł jeszcze bardziej poprzez oglądanie amerykańskiego i brytyjskiego You Tube. Na eBay pojawiły się też jakieś inne wersje, ale bez zapachu i koloru, które totalnie mnie rozczarowały, to chyba była jakaś azjatycka wersja. Nareszcie dotarły do nas te oryginalne Baby Lips w 6 kolorach a teraz dodatkowo poszerzono tę kolekcję o 4 nowe electro-odcienie. Mogę wam szepnąć na uszko w sekrecie, że to jeszcze nie koniec...





od lewej: fierce n tangy, oh! orange!, strike a rose, pink shock


***KONKURS***
Uwielbiam te pomadki co jasno widać po powyższej recenzji. Ale nie mniej uwielbiam moje czytelniczki, dlatego poprosiłam markę Maybelline o pomoc w zorganizowaniu konkursu. Dlatego mam dla was aż 3 zestawy wszystkich Baby Lips abyście mogły odkryć swój ulubiony elektryzujący kolor lub podzielić się nimi z mamą, siostrą czy najlepszą przyjaciółką. Dawno nie było konkursów zadaniowych więc przygotowałam dla was coś extra :)

Aby wziąć udział w konkursie:

1. Trzeba być obserwatorem bloga http://rockglamprincess.blogspot.com/
2. Zostawić komentarz pod tym postem
3. Nadesłać zdjęcie (autorskie) ze stylizacją z elementem ELECTRO, może to być torebka, paznokcie, element garderoby lub usta. Nie musicie pokazywać twarzy, ale zdjęcie musi być wasze. Można też wykonać ostatecznie kolaż wpisujący się w temat, ale musi naprawdę zachwycić i musi być wykonany przez was.
4. Na zdjęcia czekam do końca listopada pod adresem: rockglamprincess@gmail.com (w temacie wiadomości wpiszcie baby lips electro) wszystkie zdjęcia opublikuję na Facebooku Siostry Glam
5. Wyniki ogłoszę 2 grudnia, dwa zestawy przyznam sama, a trzeci będzie nagrodą od użytkowników Facebooka w drodze głosowania dnia 1 grudnia (wygra zdjęcie z największą ilością lajków)
6. Aby wziąć udział w konkursie trzeba mieć ukończone 18 lat lub zgodę rodziców.

26 komentarzy:

  1. Biorę udział a co! może się uda :) a pomadki są na prawdę ELECTRO :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze ich nie próbowałam, ale to musi się zmienić :D Gdzie można je dostać? Są w Hebe czy Rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział a co! może się uda ;) A pomadki są na prawdę ELECTRO :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam już electro od dawna i nie jestem zadowolona, szczególnie kolor mi się nie podoba :(

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor widać gołym okiem, ja bym nie kupiła czegoś co mi się nie podoba :)

      Usuń
  5. Mam ten różowy, ale żółty mnie bardzo jeszcze ciekawi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze baby lips w żadnej wersji :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze baby lips :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zastanawiam się nad zakupem jednej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają świetnie. I pewnie się na nie skusze. Dość dużo osób je poleca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam Baby Lips, szczególnie tą miętową <3

    Ja też się zgłoszę, czemu nie :)

    Kolory są świetne - fajnie, że takie nasycone,intensywne i raczej letnie kolory możemy mieć jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten żółciutki mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Laura wysyłałas juz może nagrody z Twojego konkursu na początku wrzesnia o szkole ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Laura wysyłałas juz moze nagrody z Twojego konkursu na początku wrzesnia ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam Maybelline Baby Lips a tu pojawiła się inna odsłona fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze gubię takie pomadki, więc nigdy ich nie jest za wiele..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie wgl nie nawilżają, szkoda pieniędzy, w tej cenie mam o wiele lepsze masełka z nivea albo carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy konkurs. :D Najlepsza jest własna interpretacja tego stylu. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj kupiłam pomadkę Maybelline Baby Lips hydrate :) i jestem zachwycona. Pięknie nawilża <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawie na ostatnią chwilę ale zdjęcie wysłane ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy wyniki ? Bo miały być 1 i 2 a jest już 3 grudzień.....

    OdpowiedzUsuń