niedziela, 23 listopada 2014

Tydzień oczami telefonu (week 79)

Hej Kochani! Jak wam minął tydzień? Mam nadzieję, że wszyscy mają się dobrze i że jesteśmy w komplecie. Każdy tydzień, który przybliża mnie do Świąt Bożego Narodzenia i końca roku jest co raz bardziej ekscytujący. Jak pewnie część z was wie ubiegły rok nie był dla mnie najlepszy... Obiecałam sobie, że ten będzie inny... Nim zdążyłam wdrażać w życie swój plan rok mi uciekł. Wkrótce czeka nas małe podsumowanie roku, a tymczasem podsumujmy ten tydzień, a wydarzyło się w nim naprawdę bardzo wiele ważnych rzeczy... Zapraszam na zdjęcia :D 

na kanale pojawił się filmik - tutorial. Bardzo się starałam znaleźć tanie ale świetne kosmetyki, bo uważam, że to żadna sztuka kupić zestaw nawet za 20 zł - problem w tym iż ja nie jestem osobą, która chce zrobić SHOW na You Tube i zależy mi aby każda z was nie wyrzuciła pieniędzy w błoto, nawet jeśli to nie duże sumy. Nie jestem jednak wizażystką a mój kanał nie jest typowo makijażowi dlatego nie mam sprzętu który by to dokładnie nagrał. Niestety część widzów nie wzięła tego pod uwagę i przez to takich tutoriali na żywo już raczej nie będzie. Filmik poniżej.

 ogłosiłam też konkurs na blogu w którym 3 osoby mogą wygrać zestawy wszystkich kolorów Baby Lips od Maybelline --- TUTAJ
 Mikołajki od Taty :)
W drodze do warszawy, Jack kupił mi kawkę na podróż <3 
No i książka Radzi - w tym tygodniu Magda jeździła po Polsce z promocją. Niestety nie mogłam towarzyszyć jej w Arkadii :( Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się zdobyć autograf :D
 Tego dnia również Piotruś walczył w finale Hells Kitchen a ja trzymałam za niego mocno kciuki :***
 Słodziak kochany na chwilę przed wejściem na żywo Madzia wysłała mi zdjęcie :D
 moja rodzina też nie próżnowała... wysyłali zdjęcia telewizorów...
 i krótkie filmiki... Niestety mimo ogromnego wsparcia wygrała Monika. Ja na szczęście mam ten przywilej, że znam Piotra osobiście i nie dość, że śmiało stwierdzam, że jest jednym z najlepszych ludzi jakich kiedykolwiek poznałam to jeszcze mogę potwierdzić, że jest znakomitym kucharzem. Dlatego nie dajmy się ponieść temu co widzimy na ekranie, telewizja rządzi się swoimi prawami i jak to mówią "show must go on"
 następnego dnia, szybka wyprawa do Starbucks :)
 na niekończące się ploty z piękną Call Me Blondie - dobrze, że zamówiłyśmy sobie kubki XL :)
 trzeba było wyjąć zimowy płaszczyk, bo się trochę ochłodziło...
 po drodze.... najlepiej :D
 idę sobie nocą po Warszawie i kogo widzę na całej ścianie???? Kamil!!! Taaaaka dumna :D
 23:00 - super pora na nocne jazdy pociągiem w pojedynkę...
 nie ważne jaka pora - ważne, że jest relax... kocham moją wannę :D
 kolejny filmik w tym tygodniu to obiecany MINI HAUL - co upolowałam w Sephorze podczas przeceny :) link poniżej...

 taki oto LUNCH - roszpunka, szynka, pomidor, prażony słonecznik i jajko - żadnych sosów i udziwniaczy
 a potem masa nauki.... wkrótce znowu sesja :(((((((
 Lush goodies...
Picasso...
 już pisałam na Instagramie - jestem beznadziejna w puszczaniu oczka :(
 znowu w drodze.... grrrr...
 A oto składniki mojego tajemniczego dania :D Nareszcie wiadomo co przygotowałam a był to ręcznie robiony makaron kakaowy z sosem czekoladowym, owocami i twarogiem - filmik poniżej :D

 a to mój IDEAŁ bez którego bym sobie nie poradziła - właśnie takie KitchenAid'y są do wygrania na wedel.pl jak tylko wyślecie swój przepis :D
nowy filmik na kanale :) 3 proste przepisy na DESERY
 Dziś rano Patrycja odebrała mnie z dworca - więc w podziękowaniu chwyciłam naszą ulubioną Imbirkową Latte z COSTY :D
 Otagowana na Instagramie "Co robisz w danej chwili?" - akurat siedziałam ze wszystkimi w Kardamonie na lunchu - pozdrowienia od mojej najlepszej ekipy! od lewej: Piotr, Marta, Kamil,Ola, Ja,, Patrycja <3
 Warszawa wschodnia...
 mój piękny cieplutki komin już miał swój debiucik (http://www.polaquito.pl/)
 
wish list z Kappahl - trochę droga :(
Panie Boże daj nam jeszcze trochę sił aby to przetrwać... Zosiu czekamy na Ciebie z utęsknieniem aż wyzdrowiejesz...

11 komentarzy:

  1. Kto to jest Zosia kochana ? Trzymam kciuki za dzieciątko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje podsumowania tygodnia:D zawsze czekam:D Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile ty robisz zdjęć ; o Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za Zosieńkę i wszystkie cierpiące dzieci trzymam kciuki.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam patrze na twoją naukę to aż sama mam ochotę się pouczyć :D hihh

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam przepisy Piotrka zawsze jem smaczny obiad ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię "Tydzień oczami telefonu" :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię czytać Twoje posty , ogladam filmy na YT, obserwuję FB i tak czasem się zastanawiam skąd masz dziewczyno tyle siły i chęci. Dzięki że Jesteś ☆

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie recenzja nowych zapachów od Yankee? Nie mogę się już doczekać Waszych opinii ( liczę, że filmik będzie z Jackiem). :)

    OdpowiedzUsuń