niedziela, 30 listopada 2014

Tydzień oczami telefonu (week 80)

Witam wszystkich w 80 tygodniu. Oznacza to, że pozostało mi już tylko 20 tygodni w zdjęciach. Co niedzielę wrzucam wam fragmenty mojego tygodnia, niektóre rzeczy uwieczniam, o innych zapominam lub akurat telefon mi pada... Ale zawsze myślę o was intensywnie, aby pod koniec tygodnia podzielić się z wami tym co się u mnie działo. Idą, idą święta co mnie bardzo cieszy, ale póki co jeszcze czeka mnie bardzo dużo pracy plus dwa zjazdy plus ogrom zadań związanych z blogiem i kanałem You Tube. Nie wiem jak sobie z tym poradzę, ale przy odrobinie waszego wsparcia może się uda... Mam nadzieję, że w waszych domach już też powolutku rodzi się zimowy klimat, ja kupiłam piękne ozdoby ale nie ma ich tu na zdjęciach, chyba zrobię oddzielny filmik HOME DECOR #3 CHRISTMAS co wy na to?

 mniam mniam - przepisy w filmiku :) TUTAJ
 prezent od Benefit POLSKA - lustro w etui #amazing <3
 nocne porządki o 2:00 nad ranem :)
 najlepsze ciasteczka na świecie Marks & Spencer
 zestaw niezastąpiony :)
 w drogę... #wiecznypodróżnik
 moja Niunia malutka :)
 tyle miłości :) "moje cicie... "
 prezenty przed-gwiazdkowe, kubek od Manju i serwetki od Kasi, thank you!
 shopping wieczorową porą... w poszukiwaniu poszewek w Biedronce 
 I wariacje bez granic...
 takie mamy zwykle minki jak każą nam się uspokoić ;)
 poranny spacer nad Jezioro Długie, zimno, ale pięknie!
 nowe paznokietki po wizycie w YOLO
 Manju :***
 nocne oglądanie YT w aucie z Jackiem - czekając na mamę :D
 najnowszy odcinek HOME DECOR już na kanale TUTAJ
 sobotni poranek na zakupach w Mondex
 Taaaaka dumna - moje dziewczyny mają się dobrze w EMPIKU !
 mina Jacka bezcenna... po dłuższych zakupach w Galerii Aurze mieliśmy już wracać na mecz, ale...
 mama postanowiła jeszcze pomierzyć bieliznę... hehe
 moja słynna zapiekanka... na wieczór Andrzejkowy :) 
 a tymczasem u Marzenki w Gdyni... z cyklu moja rodzina wszystko sobie wysyła :)
 wróżby z wosku - Yankee Candle :D
 polecona nowość przez mojego fryzjera - muszę wypróbować..
 ostatnie chwile przed wielką zmianą...
 niebieskie włosy kojarzą mi się z Kate Hudson w Wojnach Ślubnych :)
 no niestety "taki mamy klimat"
 jeszcze kilka inspiracji... szarości...
 i czerwienie ;)
 w OBI też było w czym wybierać :)
 ho ho ho!
 Mikołaj wcześniej przyszedł do Ninki, bo 6 grudnia mnie niestety nie będzie :(
 suszenie włosów prawie jak w salonie :)
 brrrrrrrrrrrr....śnieg???
 dekoracje dla Jacka 
i efekt końcowy...
a to efekt końcowy mojego lania wosku :) Jak myślicie co z tego wyszło?
 grzywka - póki co jestem w lekkim szoku, nie mogę się przyzwyczaić, ale moje włosy błagały o jakąś zmianę więc damy radę :)
zdjęcia ze Starówki olsztyńskiej - coming soon <3
zniżki w Kappahl - dużo przymierzyłam ale nie wiele kupiłam :D jak zwykle :) chociaż żałuję, że nie wzięłam tego sweterka...
a dziś wreszcie nagraliśmy video o TOP 10 Yankee na Zimę :D coming soon...
 nowy aparat, nowe zdjęcia - nowy post, zapraszam na odrobinę mody męskiej http://jacekogrodowczyk.blogspot.com/2014/11/november-rain.html

38 komentarzy:

  1. wow ale ci pięknie w tych nowych wloskach ! o niebo lepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój fryzjer jest z Olsztyna? Szukam kogoś zaufanego a ten wydaje się zdolny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój fryzjer jest z Olsztyna? Szukam kogoś zaufanego a ten wydaje się zdolny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest z Olsztyna i jest bardzo zdolny, ale nie przyjmuje nikogo obcego mówiłam o tym milion razy

      Usuń
    2. Nie przyjmuje nikogo obcego? Barykaduje drzwi do salonu czy jak?

      Usuń
    3. W ogóle nie przyjmuje w salonie, to nie jest jego jedyne zajęcie.

      Usuń
  4. Twój fryzjer jest z Olsztyna? Szukam kogoś zaufanego a ten wydaje się zdolny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój fryzjer jest z Olsztyna? Szukam kogoś zaufanego a ten wydaje się zdolny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z grzywką wyglądasz extra! Moim zdaniem zmiana na plus. Wosk skojarzył mi się z ...psem yorkiem:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z grzywką wyglądasz extra! Moim zdaniem zmiana na plus. A wosk skojarzył mi się z ...psem yorkiem:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dlaczego tylko do 100? Co później ? Już nie będzie tygodnia w zdjęciach ? :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie wiem, chyba jednak lepiej bez grzywki.

    Jutro piekę wreszcie pierniki, ale mi się nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba lepiej bez grzywki - troszkę za późno na taki komentarz, to realne cięcie a nie photoshop na próbę :P

      Usuń
    2. no wiem :)

      Grunt ze Ty sie dobrze czujesz :)

      Usuń
  10. wygladasz przecudownie :) w kazda niedziele czekam z niecierpliwoscia na Tydzien w zdjeciach :) dziekuje ze dzielisz sie z nami :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjecia :) tyle radości i ciepła :) a grzywka hm :D trzeba się przyzwyczaić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. skąd Jacek ma ten granatowo-biały (kremowy?) szalik/komin?! jest prze! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardziej podobasz bez grzywki.. ale to tylko włosy.. odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie Laurka,Tobie we wszystkim ładnie :)) ojeju już się nie mogę doczekać zakupów w Mondexie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paznokcie cudeńka.Chce takieeeee :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Laura, super Ci z grzywką :)
    Tyle pięknych ozdób świątecznych... a ja już nie mam miejsca na choince, by wieszać nowe :)
    Z chęcią zobaczę home decor w wersji świątecznej, ale może da się Ciebie namówić, żebyś nie kończyła tych postów, po setnym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uważam, że z grzywką wyglądasz super! Zupełnie inna buzia ale i tak śliczna! Widzę, że poszewki w Biedronce kupione :-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci w grzywce , zmiany są dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  21. grzywa fajnie wygląda :) Zmiany są potrzebne, sama jestem w trakcie. Dekoracje świąteczne są cudowne w tym roku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ninka ja zwykle najlepsza <3
    A tymi ślicznościami dekoracyjnymi tak kusisz!!! Trzeba wydać trochę pieniędzy... znowu ;)

    www.sagneska.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale tutaj świątecznie się zrobiło :)
    Świetnie moim zdaniem wyglądasz w grzywce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super z ta grzywka ale czemu nie pościelą reszty.Było by jeszcze ciekawiej.Ale jest spoko.Inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja wyobraźnia podpowiada mi że z wosku widzę raczkującego bobasa albo reniferka :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zmiana na duży plus. Z grzywką wygladasz rewelacyjnie a kolor włosów bajeczny. Lubię "Tydzień oczami telefonu" i mam nadzieję, że za 20 odcinków nie zniknie z Twojego bloga. :-D pozdrowienia dla całej rodziny i dla Ninki ☆★

    OdpowiedzUsuń