piątek, 5 grudnia 2014

Strange birds



Szary to chyba ulubiony kolor blondynek... Ja jednak za każdym razem zanim kupię/założę coś szarego to myślę, czy nie będę wyglądać jak szara myszka lub gołąbek. Chyba znalazłam metodę na ten kolor, po prostu trzeba zestawiać jego różne odcienie co nadaje nieco inny wymiar. Z "nijakiego" koloru można zrobić klasę i elegancję jeśli doda się odpowiednie akcenty. Dziś u mnie, zwykłe ponadczasowe wąskie jeansy, klasyczne szpilki - nowość w mojej szafie, bo bardzo długo szukałam ideału. Te zdjęcia to dzień, w którym założyłam je po raz pierwszy i chyba już nie prędko założę bez rajstop... brrrrr... Do tego również nowe duże okulary, duża torba MODALU (jak niektórzy z was wiedzą, mam takie 3 w różnych kolorach) i jedziemy... Wygodnie i prosto, a jednak modnie :) Taki płaszcz marzył mi się od dawna, więc gdy znalazłam go na stronie sheinside.com od razu kliknęłam "BUY" - wolałabym aby był bardziej miękki, sportowy jeśli wiecie co mam na myśli, a w rzeczywistości jest trochę bardziej sztywny i elegancki. Nie ma żadnych guzików, ani paska, ale na wczesną zimę jak najbardziej się nadaje, można go ozdobić "liskiem futerkiem" lub szalikiem. Piosenka na dziś Birdy "Strange Birds" miłego słuchania i oglądania zdjęć, dajcie znać jak wam się podoba :)













fot: Jacek Ogrodowczyk

płaszcz - sheinside.com
sweter - H&M
spodnie - River Island
torba - MODALU
szpilki - Tommy Hilfiger via schaffashoes.pl
okulary - ROXY via answear.com
paznokcie - YOLO Olsztyn

27 komentarzy:

  1. Nie za zimno na takie buciki? Stylizacja idealna<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, elegancko i z klasą. Uwielbiam szarości i również zestawiam różne odcienie aby nie być za bardzo "popielata". Płaszcz pierwsza klasa od dawna o takim marzyłam ;-) Pięknie wyglądasz . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwone uszka ;)
    Stylizacja jak zawsze na 6+

    OdpowiedzUsuń
  4. Laura wyglądasz cudownie! Twoje paznokcie to bomba, sliczne. x

    Angelika ♥
    BurningBlonde

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzisz Kochana jak dobrze to wykombinowalas :D Ostatnio bardzooo podobaja mi sie takie szare zestawiki! <3
    Pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tej grzywce strasznie przypominasz mi swoja mamę :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Laura, ta grzywka to był strzał w 100000000! Wyglądasz niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ktos wie czy ten sweterek nadal jest w sklepach?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie.:)
    http://smallredcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Prosta stylizacja a jednoczesnie gustowna i eleganca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaaak pięknie !
    Płaszczyk sobie sama zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się to zestawienie, tu wszystko gra i wszystko do siebie pasuje. Płaszcz i szpilki po prostu cudne :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. U la la la, no po prostu bosko Kochana wyglądasz! Zamurowało mnie! :O :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ale brat ma oko! wspaniałe zdjęcia! :)
    widać, że przed obiektywem jest ktoś bliski. wyglądasz pięknie! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz jak zawsze, cudowne;) Uwielbiam takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się i to bardzo ! A jeszcze bardziej podobają mi się paznokcie :)
    A tak a propo paznokci to przy okazji, jeżeli masz czas i ochotę to zapraszam do siebie na świąteczne rozdanie. Do zdobycia 24 lakiery Ciate :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpiękniejsza stylizacja jaką kiedykolwiek widziałam! Piękna, prosta, elegancka, kobieca achhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  18. pieknie jak zawsze:):):) paznokcie mnie zachwyciły :):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Laura! Wyglądasz cudnie <3 a paznokcie też piękne!

    www.sagneska.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. hej, rzadko komentuję cokolwiek, ale tym razem nie mogę się oprzeć-100% kobiecości i tak szlachetnie, lubię to !

    OdpowiedzUsuń