niedziela, 7 grudnia 2014

Tydzień oczami telefonu (week 81)

Hej, jak tam tydzień? Jaki tydzień????? Aż mam ochotę zapytać. Nie wiem kiedy się zaczął ani kiedy skończył. Święta zbliżają się wielkimi krokami, a ja zaplanowałam dla was z tej okazji masę atrakcji!!! Na Fb pojawiają się szybkie rozdania, jutro kręcę świąteczne filmiki i mam nadzieję, że wam się spodobają!!! We wtorek przyjeżdża do mnie Jacek i mam nadzieję, że namówię go na IKEĘ i że pomoże mi ubrać choinkę :D Resztę tygodnia mam zaplanowaną już co do minutki zaczynając od meeeega ekscytującej konferencji prasowej jutro z samego rana. Bądźcie czujne na Insta :) Dziś jestem już tak zmęczona, że ten post jest ostatnią czynnością jakiej się podejmuję, puszczam wodę do wanny i odlatuję... Mam nadzieję, że wam tydzień minął wspaniale, koniecznie podzielcie się ze mną w komentarzu co się u was działo. Ściskam i całuję was mocno <3

 przedwczesny prezent do buta - śliczny rozświetlacz Eris
 post z tulipankami TUTAJ
 w drodze na pociąg <3
dobry brat dźwiga torbę do pociągu...
 sama w przedziale (przez jakieś 2 min a potem... grr...)
 Ohhhh... noo comment....
 Jack :) więcej zdjęć TUTAJ
 wciąż nie mogę się przyzwyczaić do tej grzywki...
 sushi night<3 #najlepiej
 najpiękniejsza część dnia...
 konferencja prasowa Etam ...
 linia kosmetyczna, rewolucja!!! Kosmetyki jak z MAC w cenach z Inglota - zakochałam się! Póki co dostępne w butiku Etam w Arkadii na parterze...
 Maff w katalogu Oriflame...
 Tanya <3 jej mina gdy przegrywała w challenge'u z Zoellą
 COSTA break :) i spotkanie z cudowną Pauliną (Lleaicious - zajrzyjcie do niej na bloga http://llealicious.blogspot.com/)
 WARSZAWA CENTRALNA
 nowy post w szarościach... TUTAJ
 przedświąteczne mycie okien z milusińskim towarzyszem
 WARSZAWA WSCHODNIA
 oznaka zbliżających się świąt - podwieczorek w pociągu :)
 Playlista iście świąteczna w aucie u Patrycji :) "All I want for Christmas is YOUUUUUUU"
 girls :)
 taaaaaaaaaaaakie  ciekawe wykłady, aż Ola przysypia :)
 prezenciki od MOSQUITO.PL
 motywacja od Pauliny - dziękuję!!!!
 kolacja :)
 Piotruś - jedyny taki bloger bez bloga - OOTD - kurtka z TK Maxx
 w szkole po godzinach z Piotrkiem i Patrycją... projekt grupowy :)
 rodzinna telekonferencja....
 żona Pana Janusza Profusa z Wedla z jakąś dziewczyną łudząco podobną do mnie :) hmmmm...
 the one and only - nie otwieram, trzymam na czarną godzinę :)
 takie dni gdy Tommy Hilfiger lubi twoje foty - #najlepiej
 a to jeszcze lakiery z ETAM aż 100 kolorów <3
 i mały nieplanowany zakup... yyyy
 właściwie sporo zakupów, ale miałam powód - kręcę filmik o prezentach, już we wtorek pierwsza część !!!
 czyż nie jest słodziutki???????
 more Christmas stuff :D
 piękny prezent od perfumerii Douglas.pl - Dziękuję !!!
 śnił mi się nietoperz wplątany w moje włosy - aż musiałam sięgnąć po sennik - i co? Czym ty się tak zamartwiasz Princess? A tak na marginesie dziś śniło mi się, że karmiłam piersią moje malutkie dziecko aż się bałam sprawdzać co to oznacza... ale... 

widzieć matkę karmiącą piersią to znak, że otwierają się przed tobą drogi do sukcesu i zadowolenia;
dla kobiety sen, że karmi własne dziecko piersią jest zapowiedzią przyjemnych zajęć;

dla młodej dziewczyny sen taki zapowiada zajmowanie zaszczytnych i odpowiedzialnych stanowisk, które pozwolą na zawarcie znajomości w wyższych sferach towarzyskich;
 śniadanie w biegu... owsianka!
 dzieło Kasi... :) handmade
 obiad w szkole...
 śniadanie numer 2
 ktoś sobie bluzę przywłaszczył :)
 obiad numer 2 w szkolnym Kardamonie :)
dzisiejsza, najnowsza stylówka u Jacka TUTAJ - wpadajcie i wyślijcie mu serduszko ode mnie <3

27 komentarzy:

  1. U mnie już też ładują się święta :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laura kiedy wyniki konkursu Baby Lips Electro?

    OdpowiedzUsuń
  3. super! co tydzień czekam na Twoje zdjęcia :) Laurka życze Ci dużo sukcesów,skoro sobie wyśniłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. AAA! Wiedziałam, że ten szary misiek będzie przesłodki i cieplutki <3 Z niecierpliwością czekam na wtorkowy filmik !!! :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaczki moja ty chodząca motywacjo !!!

      Usuń
  5. Czy ten słodki misiek jest z Oysho? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, w takim razie nie mogę się doczekać, kiedy zawitam w Arkadii :)

      Usuń
  6. Aww, skąd ten świąteczny kubek? <33

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm tyle pyszności na zdjęciach...22:05 a co tam, idę na nocne podjadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle czekam do późna na ten jeden post ! <3
    Lauro, co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lauro, skąd płaszcz ze zdjęcia z podpisem "sama w przedziale (przez jakieś 2 min a potem... grr...)" Poszukuję takiego obecnie, jest dość ciepły? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z H&M ale już kupiony ponad 3 lata temu :( to jedyna rzecz, która tak dobrze mi się trzyma i jest bardzo ciepły :)

      Usuń
  10. Skąd są wiklinowe? podkładki na zdjęciu z sushi? Dokładnie takich poszukuję...

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niezmiennie.....pobyt w hotelu pieciogwiazdkowym .....i nazwie. SZPITAL.... OCZEKUJEMY na śniadanie...z pewnością mnie wypasione niż Twoja pyszna owsianka.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Z grzyweczką wyglądasz naprawdę super!! Mamusia w przywłaszczonej bluzie.... bomba...zresztą miałam okazję widzieć ja na żywo..... od razu wpada w oko.. :) i piękna mamusia i bluza.. :) Wasze prześliczne zegareczki wzbudzają zazdrość w mych oczach.... a w bluzie z misiem wyglądasz przesłodko.... całusy czekamy na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie wiem... co tu się dziś dzieje.... piszę te komentarze....staram się to opublikować..... a tu proszę coś się dziś buntuje...... Możę się to kiedyś POJAWI ŁASKAWIE..... to wtedy Laurciu wiedz....... JESTEŚ MOJĄ INSPIRACJĄ... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten rozświetlacz Eris wygląda super. :) mam nadzieję, że napiszesz o nim kilka słów więcej niedługo.

    pozdrawiam bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Och super fartuch, w sam raz na święta. Też taki chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana zgłodniałam patrząc na Twoje zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie są wyniki konkursu Yanke Candle ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piosenka, o której wspominasz to chyba jedyna świąteczna jaką lubię :)! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale mnie zestresowałaś, robiłaś chyba zdjęcia jakiegoś pękniętego ekranu a ja myślałam, że to ekran mojego laptopa pękł, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie, czas tak szybko leci, że człowiek dopiero po Twoich postach orientuje się, że już tydzień minął:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super mix, aż miło pooglądać :)
    Kombinezon polarowy z uszami słodki i uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń