niedziela, 14 grudnia 2014

Tydzień oczami telefonu (week 82)

Hej Kochani, w tym tygodniu nie pojawił się ani jeden post na blogu, na Instagramie też wiało ciszą. Nie miałam do niczego weny ani czasu. Ciągłe zmiany temperatur i ciśnienia dały mi się we znaki ii poczułam ogólnie osłabienie. Do tego na raz zepsuł mi się laptop, aparat i filmiki, które nagrałam w tym tygodniu. Jeden z nich musiałam nagrywać od zera. Ale koniec końców macie 3 poradniki świąteczne dotyczące prezentów, więc mam nadzieję, że było warto. Bardzo się starałam aby przekrój był inny niż w latach poprzednich i w jakimś stopniu na pewno sprostałam temu zadaniu. Mam dla was jeszcze wiele atrakcji i oby tylko sprzęt już nie zawiódł :D Poniżej wszystkie 3 części które się ukazały :D


 deal życia, płaszcz przeceniony z 450 zł na 125 w Kappahl (swoją drogą nie był wart 450 zł)
 pomadka pod kolor słuchawek - why not?
 Takie cuda na pewnym pięknym evencie...
 Ale do lutego ciiiiiiiii.... top sekret <3
 niespodzianka! Jack przyjechał do mnie z mamą <3
 Jacka oczy !!! i to bez soczewek :D
 kombinowaliśmy w IKEI :)
 i robiliśmy duże zakupy
 aż zgłodnieliśmy :) tradycyjne kulki, Jacek jadł pierwszy raz
 po obiedzie czas odpocząć :D
 W Olsztynie, w TESCO otworzyli sekcję F&F Home... Here I come baby!
 
 Zakupy Joli też w Tesco, zainspirowana moimi serwetkami :)
 muszę mieć chociaż jeden taki obciachowy sweterek z wielkim nadrukiem :D
 II śniadanie :)
 i pierwsze śniadanie, nie wiem czemu taka kolejność :)
 Te dni w których wszystko wysiada, zawiesza się i nie chce działać...
 To będą zakręcone święta z Remington Polska
 uwielbiam te warzywa bez mięsa, bez niczego :)
 pierwsze duże zakupy w supermarkecie on-line, mój kręgosłup już nie pozwala mi dźwigać siatek ze sklepu :(
 wszystko posegregowane :)
 śniadanko... :) od ponad tygodnia u mnie jedynie owsianka :D
 i lunch, ale dużo jedzenia znowu :( ale to naprawdę polecam - ciemna grzanka z pastą z avocado i łososiem :)
 Piotruś, niemalże skupiony...
 w drodze do szkoły...
 uczymy się pilnie
 Jacek wysyła zdjęcie kurtki a ja widzę jedynie że zajumał mi czapkę :(((((((((((((((
 małe grzeszki with my girls <3
 dekorowanie pierniczków świątecznych :)
 Nina: No dobra, masz jedną frytkę, ale tylko jedną... nie nakręcaj się na więcej !
 Nina: Juhu! Nareszcie odnalazłam swoich ziomeczków!
 tu jestem, tu!
 nowa gra u Jacka - nie wiem co to jest ale jak będę grać to chcę być Księżniczą!
 Dziękuję jeszcze raz Patrycja za uchwycenie mojej miny nie wiem kto lepszy czy ja czy Jack :)
 manekin - a ja nadal myślę, kiedy zdążył zabrać czapkę, świeca Black Coconut też zginęła, więcej z nim nie kręcę filmików :(
 dzisiejsza inspiracja....
 cały gang jest tutaj!
Dobranoc, teraz już można iść spaćku... papa <3

31 komentarzy:

  1. Wyglada trochę jak Bazylia czyż nie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada trochę jak Bazylia czyż nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle inspiracji na nowy tydzień :)))
    Kochany piesek ! Twój ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Apropo obciachowych sweterekow :-) widziałaś te fajna reklamę ING? :-) możesz podać link do torebki z szafomanii z czerwonym wnętrzem?:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zdjęcia! Chyba muszę odwiedzić Tesco, skoro są tam takie cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada na maltańczyka :)
    Pierniczki sa mega :D Nina jak zawsze urocza!
    A ja musze udac sie w poszukiwaniu mini pianek marchmallow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko tydzień, a tyle u Ciebie wrażeń :) Nina chyba zawsze uśmiechnięta :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piesek został hitem tego tygodnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piesio chyba wszystkich zainteresował, cudny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam serię "tydzień oczami telefonu", najbardziej lubię te rodzinne ujęcia. Widać, że jesteście bardzo mocno ze sobą zżyci i bije od Was ogromna miłość! :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Twoje posty Tydzień oczami telefonu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana polecasz zegarki firmy FOSSIL ?? Przymierzam sie do zakupu ale mam obawy ze sie bedzie to niby'złoto szybko scierac' wiesz wogole z jakiego jakby materiału jest wykonane ? Czy opłaca sie wydać 135f na niego ? Doradz prosze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarki Fossil to jedne z najlepszych zegarków w tym przedziale cenowym, pierwsze słyszę oo ścieraniu. Ja mam zegarki za 25 funtów z River Island i nawet one mi się nie ścierają. Wykonany ze stali nierdzewnej bez dodatku niklu przez co nie uczula.

      Usuń
    2. Dziękuje kochana w takim razie postanowione fossil bedzie moj ☺️☺️☺️

      Usuń
  13. laurko polecam zakupy w tesco na ezakupy.pl dostawa prosto do kuchni :) i placi sie karta. bardzo wygodne szczegolnie teraz przed swietami i ceny takie jak w stacjonarnym sklepie. dostawa max 10 zl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie, nie ja nie szukam ju marketu, znalazłam idealny, również z dostawą za darmo. W tesco nie mają połowy z tych rzeczy, które ja chciałam kupić więc dla mnie to żadna opcja :D

      Usuń
    2. A czy możesz Laurko zdradzić co to za market on-line? Może i ja (tzn. ja wraz z rodzicami) byśmy skorzystali? I moi rodzice nie najmłodsi i nie najzdrowsi, a co "zabawniejsze" to ja najmłodsza, a najbardziej niemogąca :/ nigdy się tym nie interesowałam! Ba, ja nawet nie wiedziałam że są markety on-line!!! :/
      P.S. rzadko komentuję, ale skomentuję! Prześlicznie Ci w tej grzywce! Też chcem taką ^_^

      Usuń
    3. Zdradzisz co to za market? ;) tez jestem z Warszawy.

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia ;) Bardzo mi się podoba ostatnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. a ten Twój Jack to wolny może? heheh :D kocham Twoje posty i czerpie z nich mnóstwo inspiracji! no i świetnie ozdobione łóżko na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny plaszcz, bede na niego polowac

    OdpowiedzUsuń
  17. a mozna prosic zdj całego plaszczyka ??? śliczny kolor , ja w tamtym roku "ustrzeliłam" piekny plaszczyk z oasis , przeceniony z 98 na 45 funtów yeeey :P

    OdpowiedzUsuń
  18. hej, można się dowiedzieć, gdzie zakupiłaś te białe miseczki w serduszka?

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne babeczki :D
    Zdjęcie z odnalezieniem ziomeczków jest boskie :P
    Pozdrawiam Laura :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne fotki!http://glamlifereallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń