niedziela, 11 stycznia 2015

Tydzień oczami telefonu (week 86)

Hej Kochani, zacznijmy od konkretów, na blogu pojawiło się PODSUMOWANIE CAŁEGO ROKU 2014 w zdjęciach, jak ktoś nie widział, to zapraszam, wstęp wolny :P Z kolei na kanale You Tube ukazał się filmik o ulubieńcach, link wkleję poniżej. W tym tygodniu na wasze życzenie dogram jeszcze ulubieńców z pielęgnacji i będziemy mieli komplecik. Ten tydzień główni spędziłam w domu, jedyne wyjścia to poczta i zakupy, ale cóż innego robić w taką pogodę, żyć się odechciewa. Na szczęście w środku tygodnia odwiedziła mnie Paulina i razem spędziłyśmy wspaniały dzień. Paulina również prowadzi bloga, dlatego jeśli chcecie przejść na jasną stronę mocy i zmienić swoje niektóre nawyki to zapraszam was do śledzenia jej postów i Instagramu llealicious.blogspot.com ja bez niej nie dałabym rady. Reszty dowiecie się ze zdjęć. 

FILMIK O ULUBIEŃCACH 

 moja nowa filozofia życiowa :)
 14 pozycji w górę w rankingu Waszej aktywności :D Okazuje się, że w grudniu dodałam rekordową liczbę filmów na kanał You Tube, chyba trzeba nagrywać częściej :D
 Aaaa... widzieliście film o moich świątecznych prezentach? Link poniżej...

 wspomnienia w podsumowaniu roku pełno takich perełek :) TUTAJ
 śniadanko :)
 home sweet home...
 wraz z Pauliną upiekłyśmy całą masę ciastek bez CUKRU, MĄKI, MLEKA, JAJEK I PROSZKU DO PIECZENIA - jakie jest ich zadanie? i jak je zrobić dowiecie się TUTAJ
 nowe oblicze owsianki...
 Ja też Paulinę czegoś uczę :D sałatka z kurczakiem
 nie ma lekko...
 od Patrycji <3
 Buziak na dobry tydzień :***
 prezent od Pauliny - tu zaczyna się nowy rozdział :D
 sama w akademiku... biedna Marzenka... <3
 nocne rozkminy tym razem o bohaterach z dzieciństwa... :)
 testowanie nowego blendera Mix&Go - REWELACJA!!! filmik już wkrótce!
 kiedy w środku nocy ktoś ci mówi, że najbardziej lubi sos który ty akurat masz w lodówce to musi być SPISEK :)
 Jak jest? Jest dobrze!
 Muszę koniecznie obejrzeć!!!
i co wy na to?
 rozmyślając nad przekłuciem Ninie uszu :)
 pyszne koktajle z blendera!!!
 mój tata mnie czasem zadziwia...
 ale dzieci to mu się udały :D
mama też posyła MMS - chciała sfotografować śnieg <3 
Dzisiejsza owsianka, ktoś prosił o przepis więc:
3 łyżki płatków owianych 
1/2 łyżki siemienia lnianego
1/2 szałwii hiszpańskiej (CHIA)
pół szklanki mleka
pół szklanki mrożonych malin 
pół łyżki miodu
________________________
zagotować 5 min - smacznego :)

11 komentarzy:

  1. Moja najukochańsza ! <3 A sałatka weszła już do mojego stałego menu, yummy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze CUDOWNE podsumowanie tygodnia :)
    Co do filmu 'Teoria wszystkiego', to właśnie wczoraj po raz pierwszy obejrzałam zwiastun tego filmu i jestem ZAFASCYNOWANA! :)
    Jak dla mnie film będzie genialny! :)

    Buziaki przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na filmik o tym blenderze bo koktajle wyglądają przepysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry filmik na temat przekłuwania uszu dzieciom nagrała Red Lipstick Monster. Warto obejrzeć.
    http://m.youtube.com/watch?v=nMdIBv8t3cM

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry filmik na temat przekłuwania uszu dzieciom nagrała Red Lipstick Monster. Warto obejrzeć.
    http://m.youtube.com/watch?v=nMdIBv8t3cM

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na film z blenderem! Jestem bardzo ciekawa!:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle wspaniały post , zainspirowałaś mnie do uwieczniania tygodni mojego życia http://semanadevida.blogspot.com/ zapraszam , see you soon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam bardzo ciekawa jak będzie się sprawdzał blender, bo od razu mnie zaintrygował :) po tych zdjęciach chyba zacznę planować jego zakup!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, wiem, że studiujesz na SWPS, ja także zamierzam ;) Mam pytanie, jesteś zadowolona z tej uczelni? Studiujesz zaocznie czy dziennie?

    OdpowiedzUsuń