niedziela, 18 stycznia 2015

Tydzień oczami telefonu (week 87)

Witajcie, kolejny tydzień za nami. Ja nadal nie mogę się przyzwyczaić do tego, że mamy rok 2015. Pewnie ogarnę się z początkiem lutego. Być może części z was również kończy się semestr na studiach, a co za tym idzie - sesja zimowa. Ja już dziś jestem po dwóch kolokwiach, a przede mną 4 końcowe egzaminy, tak więc trzymajcie kciuki za mnie, a ja potrzymam za Was :D Kiedy staram się koncentrować na szkole, widzę totalny brak weny do pracy nad blogiem czy kanałem. Ale mogę obiecać, że za dwa tygodnie ruszę pełną parą :) Mimo to nagrałam dla Was 2 filmiki z ulubionymi kosmetykami minionego roku, linki poniżej. Niebawem będzie dużo niespodzianek, aż się nie mogę doczekać! Mam nadzieję, że mimo tej szalonej pogody wasz tydzień upłynął pomyślnie, a następny będzie jeszcze lepszy!!!

 every day it's a perfect day! Zestaw na śniadaniowe smoothie! FILMIK Z PRZEPISAMI NA 3 KOKTAJLE JUŻ JUTRO!!! 
a tu mały sneak peak :D
 Dzięki Bogu, że nie ma w PL (jak jest to mi nie mówcie) bo to byłaby moja największa SŁABOŚĆ!
 Jagodowa owsianka z orzeszkami... (a'propo tego wyżej, "prawie" robi wielką różnicę)
 jakie pomysłowe ręczniczki... hehe
 świeża porcja kandydatów na męża każdego dnia - i to z całego świata!
 nowy przyjaciel :D miętowy....
 zapachy miesiąca -20% na swiatzapachow.pl uwielbiam!!! czuć wiosnę <3
 taka szczęśliwa bo nagrała filmik :D linki poniżej 

 obiad: łosoś, makaron razowy, szpinak, płatki migdałów prażone...
 film obejrzany w tym tygodniu z polecenia kolegi Michała,chyba jedyny cel tego filmu to wypłakać się na Amen :D
 600 zdjęć na INSTAGRAMIE
 to zdjęcie Wam się najbardziej w tym tygodniu podobało, a to ze starego postu STRANGE BIRDS - reszta zdjęć TUTAJ
 wszystkie pędzle umyte o 1:00 nad ranem :)
 paznokcie Kasi - a moje wołają o pomstę do nieba, albo do YOLO :D
 ukochany zapach, masełko do ust, kawusia i VOGUE od Taty <3
 moje ziomeczki w szkole... nie ma co, jest z kim pogadać :D
 tzw. freestyle podróżniczy
 the one and only.... (dostępne na douglas.pl)
 taki tam żart psychologiczny :)
 aromatyczna kąpiel.... mniam mniam
 uzależnienie przed snem :)
stało się najgorsze, naszemu dziecku rozprostowały się loki :( ale to i tak nic w porównaniu z tą lalką co ich wcale nie ma :P

ULUBIONA PIOSENKA TYGODNIA (DO MOJEGO PRZYSZŁEGO MĘŻA)

26 komentarzy:

  1. Polecam film "Plac Zbawiciela", wstrząsnął mną doszczętnie. Płakałam w trakcie i długo po nim..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałam z 10 razy :( też płakałam...

      Usuń
    2. Ostatni film na którym płakałam prawie od początku do samego końca był Interstellar .

      Usuń
  2. Aż szkoda zużywać te ręczniki, przed każdym przetarciem bym musiała przeczytać przepis (no dobra, chociaż zerknąć) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja, a tu dieta daleka od typowo studenckiej, good for you ;)
    Oczywiście, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czeka mnie w tym semestrze 4 egzaminy.. A od jutra do końca tygodnia 6 kolokwiów.. Trzymam za Ciebie kciuki! Udanego tygodnia :)
    http://perlisowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja czekam na te koktajle bo wyglądają przepysznie!!! A filmy obydwa musze ściągnąć

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja istna masakra.. ciągle walcze o średnią! ;)) Trzy tygodnie masakry zostały przewidziane ;P :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również czekam na jutrzejszy filmik i mam nadzieje że to będzie przy okazji test tego blendera który dostałaś od Mamy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za sesję :-) ja dobrze pamiętam te zarwane nocki i stresik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam balsam o zapachu toffie z Nivea i jest obłędny!! Używam namiętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o płakanie na amen przy filmie to polecam "Nie jesteś sobą" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kandydaci na męża ciekawi. Miałabym dylemat! W ogóle zdjęcia z tego tygodnia z jajem i dystansem do np. ziomeczków z grupy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam te lody w Polsce ;p ale to było dawno, i nie powiem gdzie ;p Film oglądałam- zgadzam się, że niszczy psychikę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez ogladalam Hachiko i plakalam jak bobr. Cudny film

    OdpowiedzUsuń
  14. Film oglądałam i to prawda, wyciskacz łez...

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej Laura, super podsumowanie tygodnia. Kandydaci na męża świetni, masełko do ust wypróbuje, bo kończy mi się takie pomarańczowe z serii Oleje Świata z Joanny. Mojej małej narazie loczki się trzymają (w kwietni będzie miała 3 latka)-można jej "loczulki" (bo tak je pieszczotliwie nazywam)zobaczyć na moim blogu. Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie znalazłaś tego miętowego przyjaciela ????? Cudny jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Koktajle wygladaja smakowicie, czekam na przepisy ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Z całego serca polecam Ci francuska komedio- dramat ' Nietykalni' Oliviera Nakache oraz Erica Toledano. Nie jest to wyciskacz łez, ale jest na faktach i jest niesamowity. Polecam również masełko z The Body Shop Shea Lip Butter. Jest obłędny. Mojej corci tez niestety zniknęły loczki, ale tak to niestety jest, kiedy włoski są coraz dłuższe :( Mam do Ciebie pytanko. Czy ten blender jest dobry? Zastanawiam się nad blenderem, ale firmy Breville i nie jestem pewna. Jak sprawuje się Twój? Dziękuję i pozdrawiam. http://my-life-and-me123.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. tam rejestracja wykładu się działa więc z przyczyn wyższych rozmawiać nie można było ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twoje mixy ;) zapachy stycznia mam w woskach, kusiła mnie Champaca Blossom bo zakochałam się w jej zapachu, ale jednak kupiłam ostatnio tak dużo świec, że musiałam się powstrzymać :)
    Te szejki mnie kuszą, zielony zwłaszcza.. a lody, kochana widuję je online i marzę o nich ;) dobrze, że nie ma ich w PL bo pewnie nie byłoby dnia bez nich, a wtedy moja figura by tego nie wytrzymała.

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam ten problem na facebooku niestety :(

    Pięknie wyglądasz w grzywce , to był strzał w 10 !!

    OdpowiedzUsuń