niedziela, 25 stycznia 2015

Tydzień oczami telefonu (week 88)

heeeeeeeej!!! O jejku, co to był za tydzień. Jeszcze tydzień temu pisałam tu o zbliżającej się sesji, a dziś już jestem jednym wielkim kłębkiem nerwów. To zapewne wynika z mojego charakteru i wielu innych rzeczy, ale doprawdy nauka i stres egzaminacyjny mnie w tym roku przerosły :( Jak może część z was wie otrzymałam stypendium naukowe, ale okazuje się, że wraz z kolejnymi latami, coraz trudniej jest mi je utrzymać, czyli wywiązać się z wymaganej średniej. Ale jestem z natury wojownikiem, nie poddaje się bez walki, więc trzeba zakasać rękawy i jeszcze się trochę pouczyć. Tym samym tłumaczę się, dlaczego nigdzie mnie nie ma, staram się nie odpalać FB, Instagramu and YT bo bym przepadła. Ale jeszcze tylko 2 egzaminy (o ile nie będzie poprawek) i wracam do was w WIELKIM STYLU <3 Póki co zapraszam na tygodniową porcję zdjęć!!!

 Hello <3

 my best friend !!!
 obiad :) sałatka z mielonym mięskiem z indyka i sezamem !
 NADESŁANE PRZEZ JACKA :) Oooooo!!!! Chyba wszyscy wiemy co to oznacza!!! Nowy sezon White Collar! Niech ja tylko skończę sesję :) Matt Bomer here I come!
 przepis na soczki jest już na kanale <3 Yummy! Dziękuje wam dziewczęta za wszystkie otagowania na Instagramie - jestem z was dumna! TUTAJ
 Moje pierwsze w życiu ciasto bananowe z owocami!! OMG! Pyszota! Pieczone jak zwykle z moją ukochaną Pauliną! Przepis na ciasto - chlebek bananowy - TUTAJ
 Kiedy o twoim wybitnym profesorze piszą inni wybitni profesorowie w swoich dziełach i obaj z twojej szkoły, wiesz, że studiujesz na dobrej uczelni!
 Historia jak co dzień.... zobaczyłam to zdjęcie na Insta i natychmiast zrobiłam screen i wysłałam mojej siostrze, która jak się domyślacie w tej samiutkiej sekundzie przesyłała mi dokładnie to samo foto!!! BLIŹNIACZKI UMYSŁOWE!!! 
 śniadanko yummy!
 centrum dowodzenia - kujon!
 z okazji babci i dziadka!
moja mama też dostała jako, że jest babcio-ciocią <3 
 Nina: Hej dziewczyny nie macie nic przeciwko, że ukradnę te kwiatki :)
 mój tata - wypisz wymaluj!
 motywacja tygodnia!
 yyyy....
 rodzice próbują się pocałować na SKYPE awww... <3
 taka sytuacja! Szukałam z moją siostrą kiedyś pewnej przyprawy, wreszcie cała uradowana wysyła mi zdjęcie, że ją znalazła!!! Wooohooo... wszystko byłoby super, tylko, że nazwa tamtej przyprawy to KUMIN :D 
 w drogę !!!
 new hairstyle! I dziubek of course!
 pada śnieg! pada śnieg! dzyń, dzyń...
 Ohhhh.... chyba czas się wybrać do PRIMARKA!!!
 taka zmęczona.... ale dziubek bez zmian!
 arcydzieło naszego dziecka!
 hahaha :)
 Home Sweet Home! 
Właśnie dojechałam przed godzinką do Olsztyna, kwiatuszki przy łóżku od mamy <3 Słodkich snów kochani!!!!

14 komentarzy:

  1. Laura jesteś coraz szczuplejsza!!! Po buzce widać. Juz się nie mogę doczekać aż urodze i wrócę do hula hop:) uwielbiam twojego bloga kobietko. Oglądałam mój przyjaciel hachiko oczywiście zalałam się łzami baza mój chłop tak samo!!! Dziś upieklam ciastko bananowe ale mi niestety tylka nie urwało.
    Trzymam kciuki za egzaminy żeby stypendium zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To uczucie, kiedy masz się uczyć, ale nie możesz bo właśnie Laura dodała tydzień oczami telefonu - BEZCENNE! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten tydzień.Też kiedyś prowadziłam taki na blogu ale niestety nie było aż tak wiele pomysłów na zdjęcia i w tym roku już nie prowadzę ale na wakacje być może do tego wrócę.
    http://smallredcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjecie zapisuje na tel i na tapete :-) nie moge sie napatrzec na nie!

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boziu, ale by się poszalało w Primarku, dział Home, mhhh... a do tego dział odzieżowy z każdym ubraniem w moim rozmiarze! Marzenie! Niech go już otwierają w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten cykl, zdjęcia mogłabym przewijać w nieskończoność <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix zdjęć :) ciasto bananowe wygląda obłędnie, podobnie jak soczki, na które muszę zabrać przepis :D sałatka z mięskiem i sezamem..ah kolejny pomysł na obiad.
    Primark mi się marzy..szkoda, że jest poza moim zasięgiem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, kumin dostaniesz w sklepie zielarskim :). Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham Primark :) piękne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz i widać efekty wizualne twojej cięzkiej pracy. Podziwiam, chciałabym mieć takie samozaparcie :)
    Świetny tydzień w zdjęciach (jak każdy!! of course) i oczywiście powodzenia na sesji! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te posty. Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciasto bananowe.. Strasznie głodna się zrobiłam. Zdjęcia przepiękne :3

    http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń