niedziela, 1 lutego 2015

Tydzień oczami telefonu (week 89)

Dwa ostatnie tygodnie to był dla mnie inny wymiar. Zazdroszczę osobom, które do pewnych spraw podchodzą na luzie. Ja niestety do nich nie należę. Samozaparcie, ambicja i perfekcjonizm tworzą mieszankę wybuchową. Nawet babcia mi powiedziała w tym tygodniu, że "fatalnie wyglądam" - dzięki Babciu! Ale to niestety prawda, dlatego unikałam wszelkich zdjęć i filmików bo jestem okrutnie zmęczona a w moim przypadku widać to od razu na twarzy. Na szczęście dziś pisałam ostatni egzamin i oficjalnie sesję mam już za sobą. Teraz 2 tygodnie "ferii" i kolejny semestr. Wiem, że większość z was dopiero zaczyna egzaminy, więc teraz już ja trzymam kciuki za was :) Mimo nadmiaru nauki udało mi się wyjechać na kilka dni do Olsztyna. A tam oczywiście odwiedzić YOLO, mojego ukochanego fryzjera, babcię i zobaczyć nowe mieszkanie Marzenki, gdyż nareszcie przeprowadza się do Olsztyna. Wiele zmian, ale jedynie na lepsze. No i warto dodać że dwa dni poświęciłam na meega przytulanie z moją bejbi. Nie przedłużając zapraszam na kolejny tydzień, a już jutro mam nadzieję, na nowy filmik na kanale You Tube!

 Nina: No dobra Ciciu jedziemy z tym selfie...

 rodzinne zawijanie, czyli tortilla na obiad :)
 
 każdy dzień, coraz bliżej celu :)
 Zima za oknem <3
 Always Together! Naprawiamy odrosty :D
 Nasze ulubione masełka do ust!
 Ufff jak gorąco! Nie ma to jak wspólny trening!
 Króciutkie ale równie ładne hybrydki z YOLO/Olsztyn
 Jak by ktoś miał ochotę pachnieć cały dzień jakby wyszedł z kąpieli... to teraz jest na to sposób! AMAZING
 Puree w 4 kolorach - made by Manju :)
Omnonononom:)
 Kwiatek :D
 nocny shopping z mamą :)
 I nocne spacery w śniegu :)
 Jedna z najpiękniejszych sesji dziecięcych jakie ostatnio widziałam, jeśli ktoś z Warszawy lub okolic poszukuje fotografa dla swojego maluszka to gorąco polecam Wam mojego znajomego KONTAKT-TUTAJ - na zdjęciu Jaś (3 tyg)
 powtórka z rozrywki, czyli kolejne ciasto bananowe z malinami :)
 uczymy się czytać z Niną :D
 Gdy Piotr Rogucki obserwuje twój Instagram to wiesz już, że to będzie dobry dzień :D
 notatki, notatki...
 Piliście?
 Wow! Podwójne zamówienie, moje i Marzenki, chyba trzeba zrobić HAUL :)
 pierwsze dzieło naszego dziecko - taaaaaaaaaaka dumna <3
 chwila relaxu.... niezawodny przerywnik między godzinami nauki
 Egzamin z Psychometrii - razem z Patrycją dałyśmy radę !
 
 śpimy :)
Brąz dla Polaków - GRATULUJEMY! 
 u Marzenki - mały remoncik :)
wyśmienity sos boloński bez użycia patelni i tłuszczu! Yummy... 
 Najnowszy, świeżutki post na blogu u Jacka - poranny spacer po parku <3 zdjęcia mojego autorstwa, nowym aparatem - co sądzicie? http://jacekogrodowczyk.blogspot.com/2015/02/youre-never-fully-dressed-without-smile.html

22 komentarze:

  1. Hej! może opowiesz nam o swoich ćwiczeniach i zdrowym odżywianiu? :) Czy w czasie sesji także udawało Ci się ćwiczyć regularnie? Jakie to ćwiczenia? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też popieram! byłaby to duża motywacja dla innych z nas :)

      Usuń
  2. przyznam szczerze ze co tydzień zaglądam i sprawdzam co ciekawego u Ciebie Laurko ;)
    motywuje mnie to tez do regularnego pisania na blogu nie tylko samym jutubem człowiek zyje
    pozdrowienia z peterborough x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja czekam na rozpakowanie Answer... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja czekam na rozpakowanie Answear :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha a ja myślałam, że to lody, a nie puree :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, gratuluje ukonczonej sesji :) wow, to chyba moj pierwszy komentarz tutaj, zawsze siedze cicho..no nic, odpoczywaj Laurko i reklaksuj sie z rodzinka, bo jestescie cudowni :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Laurko myślisz że to oficjalny profil Roguckiego ponieważ mi też dał follow i bardzo się zdziwiłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jego oficjalny profil, udostępnił link na fejsie :)

      Usuń
    2. To jest prawdziwy profil Piotra. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Lubie te Twoje serię Tydzień oczami telefonu. Jestem ciekawa tego bananowego placka z malinami. Pozdrawiam.

    www.lap-stajla,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ketchup włocławski <3 mój ulubiony z mojego rodzinnego miasta :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój insta też Piotr obserwuje ;) Od razu humor mi się poprawił gdy zobaczyłam powiadomienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie styczeń w kalendarzu studenta to najtrudniejszy miesiąc, nie dość, że lekko smutno po świętach to od razu trzeba wziąć się do roboty, w czerwcu jakoś łatwiej :) Ja już na 5. roku i właściwie to moja pierwsza luźniejsza sesja...aż dziwnie się czuję :P Też zawsze dużo się uczyłam, miałam wyrzuty kiedy robiłam sobie dłuższe przerwy w nauce, podczas gdy inni podchodzili do egzaminów na spontanie- ja jakoś nie umiem :)
    Rogucki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze z wielką przyjemnością obejrzałam ten mix :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja jestem ciekawa nowego mieszkanka Marzenki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te serię u Ciebie!! pracuje nad tym aby i u mnie powstała...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Laurko ogladalam wasz ostani filmik Winter Look Book bardzo spodobala mi sie branzoletka twojej mamy mozesz napisac cos wiecej. Ńiej co to za firma i gdzie mozna ja dostac plissss.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Co to za branzoletka twojej mamy z ostatniego fildimku Wjnter Look Book ?

    OdpowiedzUsuń