niedziela, 22 lutego 2015

Tydzień oczami telefonu (week 92)

Kiedy ostatni raz śmialiście się? Ja dziś rano, gdy o 7:40 czekając na Patrycję przed głównym wejściem dworca podszedł do mnie pewien starszy Pan. Ci, którzy znają mnie lub śledzą bloga wiedzą, że ja mam taki niewidzialny radar, którym przyciągam wszystkich bezdomnych, pokrzywdzonych przez los, lub chcących się wygadać... Chyba po prostu ludzie lubią do mnie mówić. Może więc nie do końca minęłam się z powołaniem. 
Ale wróćmy do tego konkretnego Pana. Stoję z gorącą kawą, a on wyrasta mi spod ziemi.
- Ja przepraszam Panią, nie chciałbym przeszkadzać, poratuje Pani groszem na papierosy...
- Ech... - uśmiechnęłam się, bo już wiedziałam, że nie będę umiała mu odmówić, a nawet jeśli, to i tak on nie odejdzie, rozejrzałam się, Patrycji nie było widać, więc sięgnęłam do torebki by poszukać portfela...
- Wie Pani, wczoraj wyszedłem ze szpitala, 6 tygodni leżałem na zapalenie płuc...
- Zapalenie płuc? I chce Pan palić? Wykluczone! - i jednym ruchem schowałam portfel z powrotem do torby (żebyście widzieli jego minę...)
- Ale Pani kochana, tak mi się chce zapalić... Ja w szpitalu też paliłem, na balkonie... - i już wiedziałam, że to nie będzie taka krótka historia... - razem ze mną leżał taki dziadek, bezdomny. Tutaj no... w szpitalu praskim, taka broda, zarośnięty... I ja mówię do siostrzyczki pielęgniarki żeby przyniosła nożyczki i maszynkę, Ona pyta "po co", a ja jej mówię no przynieś... No i przyniosła. Więc ja dziadka do toalety, na krzesło, umyłem, ostrzygłem, ogoliłem... No i mówię: teraz jesteś dziadek kawaler... Aleeeee... Nie ma nic za darmo dziadek. Ty mi schowasz papierosy! I dziadek schował w poduszkę, a ja byłem czysty. Pani Doktor przychodziła i czuć było ode mnie... Bo ja paliłem 3 dziennie, wie Pani, rano, na obiad i wieczorem. I ona mówi "gdzie Pan chowa te papierosy?", a ja się śmiałem tylko, co ją jeszcze bardziej wkurzało. Przeszukali mi łóżko, szafkę, piżamy... Hehe... A o dziadku nikt nawet nie pomyślał. 
Zobaczyłam, że Patrycja nadjeżdża, więc powoli zaczęłam iść do samochodu, a Pan oczywiście za mną... 
- I już przy wypisie, Doktor się mnie pyta - niech Pan tak szczerze powie gdzie Pan chował te papierosy?
- I co? Przyznał się Pan?
- A skąd... 
- Ech... - uśmiechnęłam się i wyjęłam pieniądze, dałam mu, podziękował, jeszcze odprowadził mnie pod same drzwi auta (obie z Patrycją myślałyśmy, że z nami wsiądzie, hehe...)
- Miłego Dnia! - krzyknął 
- Wzajemnie... - odpowiedziałam i wsiadając oczywiście wylałam kawę...!!! No na bank to doskonałe rozpoczęcie dnia! 

Skoro zapytałam was kiedy się ostatnio śmialiście, (być może teraz z mojej rozlanej kawy...) to zapytam was kiedy ostatnio płakaliście. Ja dosłownie przed chwilą. Oglądałam film "Dla Ciebie wszystko" - nie da się opisać słowami, jak bardzo porusza, szczególnie gdy mamy za sobą podobne doświadczenia, rozstania, spotkania po latach... Piękny film... Polecam.

Czasem trzeba wstać o 7:00 rano aby zrobić bratu dobre i pożywne Smoothie <3 

 Kolacja zrobiona przez Jacka w rewanżu :) Najlepszy makaron z krewetkami jaki w życiu jadłam :D
 Bitch! Jeśli was też doskonale opisują te słowa, to koszulkę można znaleźć na REST FACTORY
 podobno ostatnio w filmiku powiedziałam, że nie wypada mi nosić golfów... yyy... chyba chwilowo zmieniłam zdanie... filmik z wielkimi zakupami poniżej :D

 Moja najsłodsza kruszynka, miałyśmy ciężki dzień...
 Nie ma żadnych wymówek, z Mamą o zachodzie słońca na spacerek - always!
 nowa stylóweczka - coming soon...
 yummy breakfast! owsianka - to już standard!
 a to ta wspomniana kawa przed rozlaniem...
 i nowiutkie hybrydki jak zawsze robione w YOLO
 Homemade duszone buritto z mozzarellą z wody, pasta z awokado, jogurt grecki i pomidor - czyli prawie jak we Fridzie...
 a tymczasem w Olsztynie... nieco mniej dietetyczne ciasteczka :D
 Mówi się, że praktyka czyni mistrza, no cóż... Jacek już po naszym debiucie otworzył "warsztaty sushi" u siebie w kuchni :) Zajęty robieniem zdjęcia jednak nie dopilnował, że chyba za dużo ryżu :D
 takie coś...
Tak... Gdy dziś na pierwszym porannym wykładzie Pani Profesor (lat 60+) zaczęła tłumaczyć, że ssanie dzielimy na te z połykaniem i bez połykania, żałowałam, że chłopaki dziś zaspali do szkoły :)
 Jak mnie tam nie ma to one zawsze robią sobie selfie...
 Najlepsza gra ever... Jacek mi wysłał zdjęcie, ale widzę jakieś zamglone, chyba przez te drinki z cytrynką :)
 tymi zaszczytnymi 10 km oficjalnie otworzyłam również sezon w...
 ... moim lesie! Póki co Jeleni brak :)
 podarowałam pierwszą YC mojej kuzynce Joli, odesłała zdjęcie, że pachnie pięknie! Cieszę się <3
 Niuniu, zrób ładną minkę to wyślę zdjęcie Twojej mamie, ucieszy się... 
 (yyy, to jest ta minka....)
 a teraz  wszystkie cisie idą lulu...
 nie ma to jak zjeść cioci najdroższą personalizowaną torebkę :)
 takie cuda z czekolady tylko od SŁODKI WIERZYNEK
 GIRL crush... <3 Cajmel
 walk walk walk...
 Olsztyn KOCHAM!
Urodziny Piotrka! Jeszcze raz Happy Birthday!
i znowu w podróży... kwiatki od Taty biorę ze sobą!
 nie ma to jak wspólny posiłek z Cicią! Przepis na ten makaron TUTAJ
film, o którym pisałam na początku... <3

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam "Tydzień oczami telefonu"
    A "Dla Ciebie Wszystko" oglądałam tydzień temu, poryczałam się jak głupia, ale Ja na większości filmów które są ekranizacjami książek Sparksa płaczę, ale żeby nie było że same filmy, Jego książki też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zaczęłam oglądać film po Twoim wpisie na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie da się nie zauważyć zmiany w Twoim trybie życia, czyli zdrowe odżywianie i więcej ruchu, widać że jesteś zdeterminowana i nie oszukujesz :) powodzenia i wytrwałości Lauro! Ściągam po Tobie sposób odżywiania, były już owsiane ciasteczka, bananowy chleb, owsianka... Wszystko na stałe wpisało się w moje menu :) gdybyś znalazła czas, fajnie jakbyś podzieliła się innymi zdrowymi przepisami. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc jaka to farba na Twoich wlosach ? Przepiekny odcien...

    OdpowiedzUsuń
  5. Laurko, jak sprawdza Ci się odżywka białkowa z Treca? PS. uwielbiam te podsumowania tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ich kilka, wg mnie są jedne z najlepszych na rynku. Zależy czego nam trzeba, ja mam wysokobiałkowe a nisko-węglowodanowe :)

      Usuń
  6. Zakończenie dnia z bananem na twarzy dzięki Dziadkowi :D Dziękuję Lauro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd ta czarna torebeczka na zdjęciu bo nie widać

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia! uwielbiam te posty! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie masz odzywki wysokobialkowe i niskoweglowodanowe? Co to za aplikacja do biegania czy maszerowania? Ja tez wlasnie zmieniam swoj tryb zycia z roznym skutkiem bo to dopiero poczatek ale staram sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odżywki z Treck'a (mam kilka różnych, dobierałam je pod kątem siebie więc nie czuję się na siłach aby doradzać innym) Aplikacja to Sports Tracker - polecam :)

      Usuń
  10. oj uwielbiam jak dzieciaczki śpią z tymi swoimi otwartymi dziobkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze sa takie posty, uwielbiam ogladac Twoje zdjecia z calego tygodnia :) owsianka wyglada powalajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba każdemu co jakiś czas przytrafia się podobna historia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze w niedzilę wieczorem czekam z niecierpliwością na post ze zdjęciami :)
    Kraków pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze głodnieje przy tych postach ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. tydzień oczami telefonu - najlepsze wpisy ever! :)

    ps. jak Ci się sprawdza zegarek z Fossil ? planuje zakup i tak się nad nim zastanawiam i zastanawiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz w tej fryzurce ze zdjęcia "nowa stylóweczka"
    Może miałabyś ochote nagrać filmik jak ją robisz?:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana możesz podać mi Twój przepis na owsiankę ? :* :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłam się głodna! A gdzie tu do obiadu :P. Robisz się coraz szczuplejsza- brawo! :) Ja też mam Hashimoto, ale ja jestem ten drugi typ- nie tyję (przynajmniej nie aż tak bardzo... (mam 162cm wzrostu i ważę 49kg)).
    PS. w golfie wyglądasz świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam posty tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Heeej piękna! Możesz powiedzieć mi jak sprawuję się ta koszulka z REST_FActory? Widze, że na stronce https://www.showroom.pl/marki/1070,restfactory można kupić teraz ich ubrania tańsze o 20% i nieukrywam, że się czaję na własnie jakiś t-shirt, ale czy go polecasz? jak z jakością? pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń