piątek, 6 marca 2015

POGODA W KRATKĘ


Mówi się, że w marcu jak w garncu, a kwiecień plecień.... No i koniec końców nie wiadomo jak się ubrać. Zrobiłam tę stylizację kilka tygodni temu gdy już myślałam, że idzie wiosna. Potem znowu zaczęły się deszcze, śniegi a wczoraj nawet grad. Byłam na Mokotowie około 15:00 ze słuchawkami na uszach gdy jakaś Pani starsza stanęła przede mną i się patrzy (nie wyglądała na moją widzkę), zdjęłam więc słuchawki i zapytałam "Słucham?" a ona do mnie "Nie zimno Pani? Przecież grad pada...?" - uśmiechnęłam się i zaprzeczyłam, szczególnie, że byłam w koszuli na długi rękaw i płaszczu... Ale płaszczyk był biały i zrozumiałam, że w tym kraju od 10 lat nic się nie zmieniło. Jasne kolory zarezerwowane są wyłącznie na ciepłe dni, a jak jest szaro i smutno to trzeba ubierać czarne i brązowe "jesionki" i wtapiać się w tłum. Dlatego z lekkim humorystycznym akcentem wtapiam się w tłum tą ciemną, żeby nie powiedzieć mroczną stylizacją. Pomadka na ustach Estee Lauder z kolekcji ENVY











fot: Jacek Ogrodowczyk

poncho - New Look
sweter - Kapphal
buty Timberland - answear.com
okulary Roxe - answear.com
legginsy - H&M
zegarek - danielwellington.com
torbka - szafomania.pl

20 komentarzy:

  1. Ohh to poncho jest przecudowne! Zakochałam się w całym look'u ;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Usta mega :D Myślałam że kolor będzie Cię mega postarzał, ale nie, świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buty - kocham Timberlandy, to jedyne buty, w których nie marzną mi stopy zimą. Warte każdej złotówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak wszystko na wiosnę po prostu rozkwitasz :) przepięknie wyglądasz :) i masz rację panuje takie przekonanie, że jak zima to czerń i nic poza :) zamiast to co szare i ponure ubarwić sami w tą szarość popadamy :) na szczęście już coraz bliżej wiosna piękna pogoda się zapowiada wszystko nabierze barw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mam być szczera to stylizacja świetna, ale fryzura i pomadka okropne :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu musisz wrócić do Anglii :), gdzie niezależnie od pory roku ubierasz się jak chcesz :D. Oczywiście żartuję ;). Pomadka i buty powalają. Pozdrawiam :)))

    http://my-life-and-me123.blogspot.co.uk/ Zapraszam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem do konca mody na tę fryzure ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminka kompletnie CIę zmieniła ;) Nie poznałam Cię na miniaturce ;) Stylizacja luźna i fajna, w sam raz na wiosenne spacery ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze bałam się takiego koloru na ustach, ale patrząc na Ciebie jak świetnie w nich wyglądasz, chyba skuszę się na taki kolor szminki. Pozdrawiam :)

    http://aleksandramaassen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zbyt nieśmiała na taką fryzurę, ale Ty wyglądasz w niej co najmniej korzystnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ta torebka wytrzymuje duże obciążenia? Książke, notatki, wodę, kosmetyczkę itp.? kusi mnie żeby sobie kupić taki model ale nie jestem pewna czy rączki wytrzymają...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja! I ta szminka dodaje pazur!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć!
    Świetny look! W poncho zakochałam się od pierwszego zdjęcia! Przepiękne! Muszę kiedyś spróbować takiej fryzury z koczkiem i rozpuszczonymi włosami. Mam przeczucie, że będę wyglądać absurdalnie! Do ciebie pasuje świetnie ! :D

    Pozdrawiam! :)
    vanillastateofmind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. omg, uwielbiam twoje stylizacje!!!;)

    OdpowiedzUsuń