niedziela, 1 marca 2015

Tydzień oczami telefonu (week 93)

Wow, mam wrażenie, że ten tydzień był jakiś podwójny. Tyle się w nim wydarzyło, po pierwsze mogę już ogłosić, że niebawem spełni się jedno z moich marzeń! Polecę do Paryża, wprawdzie będzie to teoretycznie "wypad służbowy" ale taka praca to czysta przyjemność, czekajcie na relację! Po drugie był u mnie Jack (mój brat) i spędziliśmy wspólnie kilka dni, nadrobiliśmy Oskarowe hity, nagraliśmy filmy i wspólnie porobiliśmy zdjęcia. Dzięki Jack za wszystko! Po trzecie na kanale pojawił się konkurs, w którym do wygrania jest 1000 nagród - to chyba rekord, link TUTAJ. Ogólnie odkryłam od początku roku kilka naprawdę świetnych podkładów w naprawdę różnym przedziale cenowym więc czekajcie na recenzje... Mam za sobą też pierwszy zjazd w szkole, nowe przedmioty, nowe emocje... ale damy radę :D Ulubiona piosenka w tym tygodniu to Sam Smith "I'm Not The oOnly One" i cover BANKS w wykonaniu Karoliny Baszak "Under The Table" - polecam!!!

 kawusia z Karoliną, a właściwie to 2 kawy i przeszło 3h gadania <3 

 powrót do soków warzywnych: burak, marchew, seler, jabłko :)
 nowy podkład+korektor w jednym od Clinique - na ustach Chubby Stick Curviest Caramel 01 <3
 a oto wspomniany podkład, miałam okazję odwiedzić salon firmowy Clinique, a Pani Expert dopasowała mi dobry odcień Nr2 :D
 Były też ciasteczka i pyszne koktajle owocowe :) Thank You Clinique for lovely meet up <3
 piękne i czyste buciki jeszcze na chwilę przed lasem - razem z Pauliną (llealicious.blogspot.com)
 a po zdobytych kilometrach wzięło nas na gotowanie - pierwsze w życiu ręcznie robione sajgonki - może przy następnej okazji robienia pokuszę się o przepis dla was, bo są banalnie proste :)
 Śniadanko dla mnie i dla Jacka, odwiedził mnie już w czwartek :)
 dzięki czemu mieliście dość intensywną relację na naszych Instagramach, aby śledzić Jacka zapraszam na @jackogrodowczyk (lub TU)
 przygotowałam też 3 nowe przepisy na smoothie - tym razem o smaku ulubionych deserów :D
 Jackowi najbardziej posmakowała American Pie :)
 wyborne burrito również w wersji FIT - przepis TUTAJ

 wspólna kawka - kubeczki z http://pretty-home.pl/
 szampan z pomarańczami i "Boyhood" - nieco rozczarowani jesteśmy po tym filmie :(
kocyk w sówki http://maylily.pl/
N: No może nie teraz z tym zdjeciem... Jestem u fryzjera, nie widać?
(to zdjęcie wygrywa Internety i wszystkie tygodnie w telefonie)
 a tymczasem w Olsztynie... Mama i Paweł
 i dzieło Marzenki :)
 pyszne winko i "American Sniper" - ten film zdecydowanie bardziej nam się spodobał
 Marzenka i jej praca magisterska - work in progress :)
 z Jackiem w lesie :)
 a Marzenka z Mamą nad jeziorem - wszyscy wyrabiają równo kilometry, nie ma że boli, nie ma, że luty!
 N: Ciociu, moje życie jest takie szare bez Ciebie...<3 I zupa tak mi nie smakuje jak nie siedzę ci na kolanach i nie mogę cię nią oblać niechcący.. :)
 i znowu soczek... :D
 i znowu las :)
 zestaw do lasu - kurtka wiatrówka z Primark ma swój tydzień :D
 i strój na miasto :)
 owsianka :D
 i znowu las... nuuuuuuuuuuuuudy :D
 ale tak jest po prostu codziennie - aplikacja SportsTracker jak by ktoś chciał sobie ściągnąć
 Ooo! Jack w drodze do mnie :)
 zawsze zamawia sobie u mnie kawę lub czekoladę z bitą śmietaną :D
 Dziś to ja dla odmiany zaprowadziłam go na pociąg... A tak przy okazji... Znacie te nowe reklamy "PKP, zmieniamy się dla Ciebie..." - zmiany bym zaczęła od umycia pociągu bo wygląda jak po ostrej balandze :)
 A dziś był maraton Zumby w Olsztynie - zbiórka na rzecz oddziału Hematologii w Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
 Jak widać nasza Zosieńka ma się coraz lepiej, zdrowieje, ale inne dzieciaczki wciąż przebywają w szpitalu...
dlatego mama i Marzenka przetańczyły dziś 3h z tej okazji :D
 DIY made by Kasia :D
 mamy artystów w rodzinie :D
przecudowne pancakes - moje dzisiejsze śniadanko, dajcie znać w komentarzach czy chcecie przepis na blogu czy filmik jak je zrobić :D 
ps. smakują lepiej niż wyglądają!
Jack niestety pojechał, to był mega intensywny weekend, nagraliśmy dla was kilka filmów i postów :D Jeden z nich poniżej <3

23 komentarze:

  1. chcemy filmik z przepisem na pancakes :D jesteś niesamowitą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jakie nóżki na zdjęciu " strój na miasto" Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge się doczekać reszty filmów z Jackiem ;)) Chcemy filmik z przepisem na pancakes'y! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pancakes wyglądają obłędnie- chętnie obejrzę filmik jak je robisz :)
    Ninka i Zosieńka są przesłodkie- dużo zdrówka dla każdej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko pyszności;)
    pięknie wygładzasz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj poproszę przepis na smoothies i pancakes wyglądają przepysznie :D
    Moja noga umiera po tym 3h maratonie ale bylo super :) miałam nadzieję, ze w starych murach odnajde Kasie i Nine bo miały byc no ale niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem jedynaczką i jak patrzę na Wasze wesołe rodzeństwo, to robi mi się przykro, że ja takiego nie mam :(
    Czekam na filmik Q&A :)

    www.sagneska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam brata i czasem marzyłam o tym żeby byc jedynaczką , cóż za ironia losu ;)

      Usuń
  8. Czekm z niecierpliwością na przepis na ssjgonki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie zobaczyłabym filmik lub przepis na pancakes ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, smakowite zdjęcia :-) jedno pytanie, używasz blendera czy sokowirówki do soków?

    OdpowiedzUsuń
  11. Lauro powiedz mi czy w tej aplikacji sportstracker mozna zmieniac dyscypliny sportu z chodzenia , na np bieganie lub jazde rowerem. jest coś takiego ?? wiem ze endomondo ma

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy Marzena studiuje Farmacje ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze głodnieje przy tych postach ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowia dla Maluszka Zosi i reszty dzieciaczków!
    Ps. Narzekasz w filmiku na łydki! Nie wiem dlaczego :) Są szczupłe i komponują się ładnie z Twoją sylwetką. Jesteś wysoka więc to duży plus :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm jakie pyszności <3 Zdrowia dla Zosieńki ;* ładny odcień tej pomadki z Clinique, lubię takie nudziaki :) Podkład też ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz :) No i sylwetka coraz szczuplejsza ;)
    Eh,dlaczego dzieci muszą tak cierpieć....Pytanie bez odpowiedzi niestety...

    OdpowiedzUsuń
  17. Karolina pasowałaby do roli Any w Grey'u;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale mi narobiłaś ochoty na sajgnoki :D

    OdpowiedzUsuń