niedziela, 15 marca 2015

Tydzień oczami telefonu (week95)

Ten tydzień jest jakiś dziwny, chociażby dlatego, ze miniony tydzień w zdjęciach ukazał się we wtorek (TU) i reszta tygodnia zleciała mi na wracaniu do siebie po Paryżu. 2 dni przesiedziałam nad komputerem składając dla was Vloga z Francji i chyba będzie trwał tyle co przeciętny polski odcinek serialu, czyli tzw. rozrywka dla wytrwałych. Ale mam nadzieję, że wkrótce się ukażę. Ja spędziłam tam niesamowite chwile i starałam się uchwycić chociaż namiastkę tych emocji. Nie mam dla was zbyt wielu zdjęć, ale coś tam się znalazło, także zapraszam na tydzień w zdjęciach :)

 poniedziałek jeszcze w Paryżu :) 

 
 z Olą, w oczekiwaniu na siusiu :)
 kapelusz <3 na imprezie Jolie Mome #ClarinsPoolParty
 portret od widzki :)
 2 z 10 zabiegów w Instytucie BANDI, powoluteńku zaczynam się uodparniać na ból. Przygarnęłam też 1 płyn micelarny, bo znów mają chwilowe zapasy, polecam wszystkim skorzystać 300 ml = 19 zł
 śniadanie do łóżka...
 tym razem z mamą, która przyjechała do mnie na cały weekend :)
 moje chwilowe uzależnienie - woda z owocami :0
 yyy... i owsianka jakby ktoś nie zauważył :)
 nie wspominając o lesie :)
 Im on my way...
 a miałam nic nie kupować...
Nagrałyśmy z mamą obiecywany od dawna filmik o pielęgnacji 50+ Jak zachować młodość? Ile to kosztuje? Jak wygląda taka pielęgnacja? - o tym już wkrótce na kanale!
 Nina: Widziałam na Ju Tubie, że moja Cicia zaprasza różnych gości do filmików, może i ja załapię jakąś fuchę niebawem, lepiej więc się ogarnę... Mogłabym na przykład mówić o pielęgnacji 2+
 wspomnienia z dzieciństwa - dziś pojechały do Marzenki :)
 zakupy z mamą w Złotych zawsze spoko :)
 Jack...
and Jack... powodzi się :)
Najgorsze są rozstania :( Pa Mamuś...
 nowy post u Jacka - TUTAJ
i nowy post kulinarny, omnononom <3 TUTAJ
nowy filmik :) Ulubieńcy Lutego !!!
 Szofer, do domu please, albo najlepiej do Cici... #tapmadl

17 komentarzy:

  1. Ulubieńców obejrzałam ;) a na filmik z mamą czekam, bo wygląda pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na filmik z tą pielęgnacją 50+ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocie języczki! To też moje dzieciństwo :) Pamiętam, że dostawałam je od rodziców, gdy chodziłam do dentysty, albo na szczepienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na nowe filmiki na yt :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ninka mnie rozwala na łopatki :) jeśli to jej teksty to wygrywa wszystkie nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  6. za krótki wpis ! nie wybaczam ! o nie ! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kwiaty!
    I tak! Zdecydowanie woda z owocami to też mój nałóg! Uwielbiam połączenie cytryna+ pomarańcza+ truskawki!
    Nie mogę doczekać się filmiku!

    Pozdrawiam !

    vanillastateofmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny cudowny tydzień w telefonie :) czekam z niecierpliwością na vloga z Paryża, bo to też takie moje małe marzenie, żeby się tam pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy na vloga i filmik z mamą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mama piekna kobieta tylko dlaczego smutek w oczach ma Pozdrawiam i zapraszam do mnie na smakowitosci

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mogę oglądać tych postów bo zawsze jest tu tyle dobroci, że zaraz jestem głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. I like this post in your blog! You did a great job!
    Can’t wait to see the new one!)



    Diana Cloudlet

    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. TWOJE POSTY SĄ TAKIE KLIMATYCZNE UWIELBIAM JE

    OdpowiedzUsuń
  14. padlam z ostatniego zdj. hahaha Ninka so cute baby <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, będę zaglądać tu częściej :)
    Zapraszam na mojego bloga http://thrashazsrasz.blogspot.com/ jest to blog rozrywkowy :)

    OdpowiedzUsuń