środa, 29 kwietnia 2015

Jeans & Nude



Każda z nas lubi czasem wtopić się w tłum, ubrać się tak prosto, od niechcenia, ale przy tym wyglądać jak Jessica Alba na zakupach :) Dziś mam dla Was zestaw awaryjny na nieco chłodniejsze popołudnia. Uwielbiam ten płaszczyk, jak już pewnie zdążyliście zauważyć noszę go non-stop. Do tego jeansy z ASOS, które w filmiku zebrały liczne komplementy. Niestety nie ma ich już w sprzedaży ale jest wiele innych podobnych modeli. Ja uwielbiam takie niezobowiązujące połączenia, sportowa elegancja, czysto, schludnie ale jednak bardzo casualowo. Mam nadzieję, że i Wam się podoba, a jaki jest Wasz zestaw uniwersalny tzw. "od niechcenia"? Napiszcie w komentarzu :D












płaszcz trench - Dorothy Perkins
sweter - H&M
torebka Guess - answear.com
buty Clarks - answear.com
jeansy - asos.com

20 komentarzy:

  1. Świetnie te buty wygladaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twój aktualny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba!!! (jak zwykle zresztą!) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdecydowanie moje połączenie, co prawda szary sweter mam z mango, jeansy z medicine i płaszczyk trochę inny, ale taki basic jest genialny. :) pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój zestaw "od niechcenia" wygląda podobnie, ale zawsze mam jakiś naszyjnik i związane włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Laura wygladasz cudnie 🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz i mokasyny skradły moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz kochana :D Sama muszę zaopatrzyć się wreszcie w taki jasny płaszcz, bo marzy mi się od baardzo dawna. Strasznie podoba mi się twoja figura <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie jak zawsze :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś gruba.. schudnij dziewczyno!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemny ten trencz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz super! Pozdrawiam ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Basic wardrobe to coś, co uwielbiam. Wystarczy kilka dobrze dobranych klasyków, aby wyglądać stylowo i modnie. Swoją drogą w takim stroju wbrew pozorom nie wtapiamy się w tłum, tylko z niego wyróżniamy. Na ulicy królują ciemne barwy - czarne kurtki i płaszcze. A Ty taka jasna, wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie :) Super płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń