niedziela, 3 maja 2015

Potrójny Tydzień Oczami Telefonu (week 100)

Ech, nie wierzę w przypadki, ale tak się akurat złożyło, że cotygodniowe posty zawiesiły się akurat na setnym tygodniu. Mój telefon przeżył mały wypadek i już myślałam, że to znal by do tych postów nie wracać, ale na szczęście jakoś powolutku doszedł do siebie. Zdjęcia pochodzą z dwóch lub nawet trzech ostatnich tygodni, ale postaram się, aby od tej pory wpisy znów były regularne :) Ostatnio dużo się dzieje, szykuję dla Was wiele niespodzianek, mam więcej niż kiedykolwiek na głowie, ale można powiedzieć, że właśnie pod takim napięciem jestem w swoim żywiole. Mam nadzieję, że u Was wszystko w  porządku, że czujecie już wiosnę, a majówki minęły Wam we wspaniałych humorach! Nie przedłużam i zapraszam na zbiór zdjęć :)

 duuużo kwiatuszków dla Mamy na urodziny :D


 natural day :)
 podróż z Tatą
 i kawunia w drodze :D #zawszeOrlen
 najnowszy odcinek HOME DECOR już na kanale - TUTAJ
kwiatki od Patrycji <3
 mój Pysiu w bluzie z pudelkiem z MOSQUITO.pl
 Warszawa <3
 with Jack <3
 las :)
 breakfast in bed :D because I can...
 najlepsze NUDE błyszczyki na świecie <3
 nowy prosty OOTD na blogu TUTAJ
 PLNY <3
 czas popływać :)
 basen - Olsztyn Aquasfera
no make up day :D
wybieramy książeczkę z Niną :D
 moja Baby <3
 bajeczki usypiały nas na siedząco :D
 Mama ogląda tydzień w telefonie w łóżku :D
 cukiernia SOW, ech...
 z Tatusiem w Dniu imprezy urodzinowej, obojga rodziców :D
 wybraliśmy tort cookies :)
 #selfie
 Girls just wanna have fun!
 kto się wybiera? Mój Mistrz <3
 ciasto bananowe :D
 Kwiatuszki :D
 OOTD #1
OOTD #2
 wykłady z psychodietetyki zaliczone ;)
 obiad u Jacka :)
 i śniadanko :)
 i znowu las :)
 soczek warzywny z imbirem
 magiczny wieczór <3
 Paulina wysłała mi takie zdjęcie z pociągu <3 wiedziałam, że coś z tego zrobimy!!!
 omnomnom !!!
i wyczarowałyśmy takie oto pyszne witaminowe koktajle, przepis TUTAJ
 tulipanki od Pauliny - dziękuję Skarbie!
 sok z buraków w pociągu - kierunek Olsztyn :D
 TAP MADL <3
  wujkiem Jackiem :)
 pożyczyłam Paulinie II część Greya :D hehe
 bardzo pyszne :D
 spacer z mamą nad Długim :)
 uwielbiam!!!
 niesamowita burza na działce! KOCHAM <3
ale dziś juz wyszło słoneczko :)
 <3

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę serię postów, są takie prawdziwe! :) Na spotkanie z Zimbardo z chęcią bym się wybrała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialnie schudłaś:))) Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny 100 tydzień oczami telefonu!!! <3 Tęsknię już!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz! Też tak chcę!
    Brakowało mi "tygodnia w telefonie" ;)
    Pozdrawiam,
    J.

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak fajnie, ze wrociłam z seria zdjec z telefonu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szał z pierwszego zdjęcia wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale, tak tęskniłam za tymi zdjęciami z telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdjeciu z kawą bystre oko wyczaiło piękny pierścionek, można wiedzieć skąd jest? :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    Tyle napiszę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia, śliczne momenty :)
    ps. masz przystojnego Tatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz kochana <3 Zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka chuda! Świetnie wyglądasz, dear:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą serię postów <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ...a pamiętam jak był 1 tydzień a tu już 100, ale ten czas zapierdziela :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. witam, skąd szal z pierwszego zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń