niedziela, 10 maja 2015

Tydzień oczami telefonu (week 101)

Kolejny tydzień za nami, tak jakoś dziwnie, że to już 101 :) Nie wiem, kiedy to wszystko minęło. Uciekają mi tygodnie, godziny... Czy wy też tak macie? Siedzimy sobie z rodzicami, Tata robi herbatkę, my z mamą słuchamy Ed Sheeran "Photrograph" i jest pięknie... Mam nadzieję, że Wam również ten tydzień minął wspaniale w gronie najbliższych <3 Ale już nie przedłużam bo robi się późno, zapraszam na zdjęcia..

 wspomnienia sprzed kilku ładnych lat... :) Me&Jack


 w drodze do Marzenki :)
 grzywka zdecydowanie za długa :(
 butki :D
 u Jacka na balkonie...
 u Marzeny na balkonie...
 warkocz <3
 kąpiel w płatkach róż :)
 polecam każdemu!!!
 nowe cudowne Nike <3
 dzień spędzony na nagrywaniu i przerwa na kawusię :D
a tak przy okazji, pyszna kawa mrożona na plaży miejskiej :)
 limitowana kolekcja Yankee Candle :)
 woooooww... ale starocie :D
 Dzień z moją kruszynką <3
 naklejone kolczyki :D
 i paznokcie :)
 danie rodem z "Zakochany Kundel" - przygotowane przez Jacusia!
 malu malu :D
 z Pawłem w drodze do TESCO :)
 moja ulubiona <3
 made my day!
 spacer nad jeziorem Długim :)
 moje ulubione miejsce w Olsztynie
 bardzo miło spalone 854 kcal :D
 Jakubowo! Kolejne ulubione miejsce <3
 w drodze na basen :)
 pokazałam to przypadkowe zdjęcie czyjegoś Instagramu dla Niny i pytam kto to? a ona mówi "ujek Jacek" - to się nazywa mieć styl, nawet bez twarzy :D
 Olsztyn kocham :D
 pół dnia w YOLO - Marzenka zrobiła mi pyszną tortillę i przyniosła na lunch :D
 coś nowego, nawet dobre :) ps. mistrzowski focus wiem :D
 piersi z kurczaka w otrębach z brzoskwiniami :D
 czekam gdzieś... nudzi mi się, myślę, a co tam, zrobię zdjęcie butów :D
 mierzymy marynarki dla Taty :D
 i popijamy soczek marchewkowy :)
 za długie rękawy... :(
 roladki :D
omnomnom <3
 znowu basen...
 w szatni :D
 wcześnie rano na badaniach :(
 takie życie...
 maraton na plaży miejskiej, akurat jak nam potrzebna sceneria do nagrywek :D
 mój śmieszek malutki <3
 Nina: O Boże, ciociu! Jakie to dobre, wiem, że nie jesz słodyczy, ale musisz to spróbować... :D
 Jestem najszczęśliwszą ciocią świata w piaskownicy z moim dzieckiem :D
patataj :)
 I LOVE YOU <3
 today...
 mam nadzieję, że i Was przy urnach nie zabrakło...
 pierwsza kawusia na działce w tym sezonie
 N: Aaaaa, Ciciu, nie pokazałaś, ze ja też mam kolczyki !!!
 OOTD
 N: serio? to już koniec zdjęć... no to czekam na kolejny tydzień <3 <3

21 komentarzy:

  1. mijam się z moją ulubioną youtuberką :( wczoraj na plaży miejskiej byłam. A o aquasferze nie wspomnę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Od urodzenia mieszkam we Wrocławiu odkąd poznałam swojego narzeczonego który pochodzi z okolic Olsztyna i zawitałam tam pierwszy raz to zakochałam się w tym mieście wczoraj wróciłam z Olsztyna a już się doczekać nie mogę kolejnego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stanowczo będę się kłócić! To ja jestem najszczęśliwszą ciocią na świecie ^_^ Ciocią mojej najukochańszej Nadii ^_^ Ach, te ciotki, mają bzika na punkcie swoich pociech ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosną i latem, czas zdecydowanie szybciej ucieka.. Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zeszły tydzień dla mnie również był wspaniały :). Obywatelski obowiązek także wykonany- głos oddany :). Olsztyńskie widok wspaniałe! Być może kiedyś się tam wybierzemy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tydzien;) mam małe pytanko, czy ten twój płaszczyk byłby odpowiedni na osobę o wzroście 157cm? Strasznie mi sie podoba ale zwykle wszystkie sa na mnie za długie...

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie zdjęcie jest mistrzowskie! :D
    Przepiękny kocyk ma ta niunia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mnie czekaja badania i pobramie krwi:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kochana! Jestem twoją wierną fanką!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Za długa grzywka? ale za to jaka jest sexy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki piękny płaszczyk , skąd ? <3

    OdpowiedzUsuń
  12. słodka jest ta MAŁA;) a Twoje jest zdjęcie w rozwianej grzywce jest przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Laura, masz namiary na tę koszulkę? Wiesz gdzie można taką dostać? Jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze czekam na Twój tydzień :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jack - good job growing up ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy mogłabyś podzielić się przepisem na roladki? Wyglądają smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie :) Te roladki wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń