niedziela, 17 maja 2015

Tydzień oczami telefonu (week 102)

Za nami kolejny tydzień, jak zwykle dopiero ilość zdjęć uświadamia mi ile się wydarzyło, a ile jeszcze zapomniałam uchwycić. Czasem pewne sprawy zapisujemy w naszej pamięci wyjątkowo dokładnie i nie potrzebne nam są zdjęcia by zachować wspomnienia. W tym tygodniu wyjątkowo dużo czasu spędziłam w  pociągach ale udało się przeczytać "Marcowe Fiołki", które gorąco polecam wszystkim romantyczkom... Weekend spędziłam na uczelni ale dziś przyjechałam do Olsztyna. Jutro mam wizytę u fryzjera :D Teraz siedzimy z mamą i oglądamy "Kwiat Pustyni", miła odskocznia po dzisiejszej debacie politycznej :) Zapraszam na tydzień w zdjęciach :D

 warkoczyk <3 


 poranne zakupy z mamą w sklepie ogrodniczym
kupiłyśmy kilka kwiatków i sadzonki truskawek :)
 damsko-męski HAUL z Jackiem - link poniżej

 KINO - "Avengers" <3
 prezent dla mojej Mamy - jej ukochane Ptasie Mleczko - każdy może zaprojektować pudełko na wedel.pl
 #selfie
 urodzinki Pauli - ślę gorące buziaczki <3
 Tatuś wie co jego córeczka kocha najbardziej <3
 Smoothie z Tatą <3
 nowe poduszki w salonie :)
 moje obuwie na chwilę obecną :( obdarłam nogi w nowych butkach buuu :(
 kolega :)
 black&white
 babyGlam <3
 imieniny i urodziny Cioci Zosi :)
 muszę się kiedyś przejechać tym nowym pociągiem :)
 ktoś tu mierzy moje okulary :)
 film do obejrzenia, polecany na Psychologii Rozwoju Człowieka
 gdy dzieci się nudzą :D
 tak to ja mogę nawet z SPSS-em pracować <3
 Znalazłyśmy z Patrycją taką książkę w PSYCHE
 no cóż... coś w tym jest...
 "hello"
 coffee w drodze :D
 oczywiście z Tatą :D
 na zakupach u Marzenki w aptece
 tata :D
 #creepy :D
 po przegranej Realu :(
 od niedawna nad Długim można wypić pyszną kawę przyrządzaną przez bardzo miłych chłopaków, zapraszamy :D
 N: Im celebrity, get me out of here!
 pierwszy komar :(
 i pierwsze szaszłyki :D
omnonomnom :)
 gdzie jest Wally?
 rododendron w całej okazałości :D
 nowe autko Taty :D
i pierwsza przejażdżka :)
 powrót do domku, uwielbiam fotografować niebo  :)
Miły prezent - made my day :)

15 komentarzy:

  1. Jak ja Kochana uwielbiam ten Twój tydzień w telefonie :* Najchętniej, to bym zamieszkała z Twoją cudowną rodzinką i Tobą <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione posty :) Warkocz jest przeuroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, widzę, że tata ma wiele twarzy hihihi ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana bardzo lubię Twoje posty i nie chce tu szerzyć jakiego "hejtu" ale czy "Kwiat pustyni" może być miłą odskocznią od czego kolwiek? Naprawdę dążę Cię dużym szacunkiem i to zdanie jakoś mi do Ciebie nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie to przepiękna i bardzo ważna historia. Wzrusza, boli ale napawa optymizmem. To miałam na myśli. Lubię sobie popłakać i nadal uważam to za lepsze doświadczenie niż kłótnie kandydatów na prezydenta.

      Usuń
  5. Kochana, a czy masz zamiar nagrać wideo typu home tour? Bardzo ładnie masz udekorowane swoje mieszkanko! Pleeeease!

    valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiat Pustyni piękny film, oglądałam już kilka razy ;)
    Jak zawsze super mix, z przyjemnością go oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, jak zawsze:) Uwielbiam Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie mixy zdjęć. :) A Mamusia coraz młodziej wygląda! Promienieje jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. No dobra, to ja się postaram odnieść do większości, ale to będzie wyzwanie, bo zdjęć sporo!
    Mam na początku pytanko ;) Gdzie chodzisz do fryzjera? (jeśli to oczywiście nie tajemnica) bo ja właśnie szukam jakiegoś dobrego ;)
    Ok, więc przejdę do zdjęć!
    Wszystkie kwiatki prześliczne, spersonalizowane ptasie mleczko, to idealny prezent dla Mamy <3
    Każdy film bardzo fajny :D Kino, czyżby w Olsztynie? ;)
    Twoje stylizacje i makijaże jak zwykle zachwycają :*
    A grill w maju, to podstawa!!!! :)
    Czekam na kolejny tydzień w zdjęciach, ale postaram się być na bieżąco na insta ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie lubie Twa serie '' Tydzien oczami telefonu. Jest zabawna i relaksujaca, a Nina po prostu wymiata.
    http://my-life-and-me123.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń