poniedziałek, 15 czerwca 2015

Tydzień oczami telefonu (week 106)

Czerwiec to mój ulubiony miesiąc w całym roku. Tzn. był, dopóki nie zrozumiałam, że w czerwcu kończy się semestr na studiach i zaczyna sesja letnia. Jak zwykle urwanie głowy, na You Tube cicho, jeszcze chwila i będę musiała ściągać pajęczyny stamtąd. Ale jest nadzieja, że to wszystko się odmieni po egzaminach. W tym tygodniu były moje urodziny, skończyłam 29 lat, czyli to ostatnia dwójka na początku :( Od następnego roku już tylko z górki, hehe... Ta sobie siedziałam tego dnia i myślałam... Mam 29 lat, jestem mądrzejsza niż kiedykolwiek, silniejsza niż bym kiedykolwiek zakładała, bogatsza o wiele doświadczeń, wypracowałam sobie swój spokój ducha, mam dużo pozytywnej energii i znacznie więcej cierpliwości niż kiedyś. Chyba jestem wreszcie we właściwym miejscu i o właściwej porze. W czwartek byli u mnie Piotruś, Kamil i Patrycja i niemal do rana robiliśmy prezentację/raport, którego i ta nie udało się skończyć. W moje urodziny zostałam zabrana do Zoo i do kina na Jurassic World i choć upał strasznie dokuczał to był to bardzo, bardzo miły dzień. W sobotę na spontanie po zajęciach w szkole ruszyliśmy do Olsztyna, do mamy, na działkę na obiad :) A tam kolejna niespodzianka, Marzenka z Pawłem i Kasia z Ninką... Nie mogłam sobie lepiej wyobrazić sobotniego popołudnia, warto było nawet wstać w niedziele  4:00 rano aby znów wracać do Warszawy na uczelnię. Zapraszam na kilka zdjęć (coś mało, bo moja bateria w telefonie coraz mniej wytrzymuje)

 najnowszy post na blogu u Jacka, TUTAJ a w nim, zniżka na zegarki DW  
KOD: jacekogrodowczyk do 30 czerwca 2015r. macie rabat -15%. Warto też wspomnieć, że w letniej kampanii DW przy zakupie zegarka ze skórzanym paskiem można otrzymać dowolny pasek NATO gratis.

 moje poniedziałkowe kwiatki :) <3 
 postanowiłam zrobić ciasto bananowe <3 
wyszło pyszne!!!
 omnomnom :) Polecam przepis z bloga Pauliny (TUTAJ)
we wtorek byliśmy w kinie na bardzo ciekawym filmie Złota Dama :)
 niestety uciekł nam pociąg i musieliśmy poczekać godzinkę na dworcu :)
 ale było fajnie, urządziliśmy sobie mini piknik i graliśmy w Państwa i Miasta :D
 detox = green juice! dajciie znać czy chcecie film z samymi propozycjami zielonych smoothies?
 matowe usta - MAC Brave
 i kolejny pyszny smoothie tym razem, malina, szpinak i banan :)
 czwartkowa Lasagne dla moich chłopaków :)
 nowe, zaciszne miejsce znalezione w lesie, 12,5 km zaliczone :D
a w lesie... pierwsze jagódki!!
 moje dziecko nie boi się nawet myszy na ulicy... co robić? :P
 obiad Jacka - podobno porcja za 3 zł :D
plażowanie :)
 trampoliny na Plaży Miejskiej :)
 N: No dobra, poskakałam, zdjęcie mi zrobiłyście a teraz dajcie polizać loda bo strasznie gorąco...
 gorąco też było w Zoo - ale niektóre zwierzęta wiedzą jak się schłodzić...
 podczas gdy inne po prostu wiecznie śpią :)
 Twoje zdrowie Ciociu - nie ma to jak toast wznoszony Picollo :D
 Moja Słodycz <3
i nasz 1 urodzinowy balon :D
2 bukiety kwiatów wiezione z Olsztyna do Warszawy - moje kochane Eustomy!!!
 mała rozkosz w SWPS :)
 no proszę jacy dopasowani :D
 jestem mega dumna, że Marzenka również zaczęła pieszę wędrówki wokół jeziora, w towarzystwie Pawła :) oby tak dalej <3
 przypadkowy gość zawitał na naszą działkę, dostał jeść i pić a potem Marzenka z Pawłem odprowadzili go do schroniska.

13 komentarzy:

  1. Kochana jak zwykle przy tym poście zgłodniałam;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione życzenia. Wszystkiego najlepszego kochana! Dużo zdrowia, bo ostatnio Ci dokuczało, szczęścia, radości! Nie zmieniaj się!
    Mnie i mojego M też ostatnio naszło na Państwa i miasta :) Nawet napisałam o tym post. W dzisiejszych czasach dzieci już nie grają w takie proste gry. Kartka i długopis - a tyle zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po odrobinę refleksji :)

    http://mojezycie-przedslubem.blogspot.com/2015/06/gry-z-dziecinstwa.html

    OdpowiedzUsuń
  4. WITAM :) A TEGO PSIAKA NIE CHCIELIŚCIE SOBIE ZOSTAWIĆ NA DZIAŁCE ? PRZEPIĘKNY :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. WITAM :) A tego psiaka nie chcieliście sobie zostawić ? Przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że chcemy propozycje na zielone soki :) I na każde inne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, cudny piesek :* Ale biedny :( Oby znalazł szybko domek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepisy na smoothie jak najbardziej tak :D
    A tak na marginesie to widziałam dzisiaj w Lublinie na moim osiedlu Ninkę i jej mamę. Na żywo obie są tak samo piękne jak na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego:)))
    Tak, chcemy soki zielone na You tube!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana nie przejmuj się , po trzydziestce jest jeszcze fajniej ! :o))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle u Ciebie się dzieje :) Szminka Mac bardzo przypadła mi do gustu. Ciasto bananowe wygląda przepysznie, muszę spróbować zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej:)
    Zainspirowana Twoja serią "tydzien oczami telefonu" postanowiłam stworzyć ja równierz na swoim blogu.
    Od tzrech lat choruje na raka ale myslę ,że na moim blogu nie ma smutku:)
    Spisuje ciekawsze momenty z mojego życia na pamiatkę:)
    Zapraszam
    http://rakout.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana czy ty się tam nie pomyliłaś? Jestem w szoku ze ty masz 29 lat ja myślałam że masz 20, 22 to ci najwięcej dawałam ;o

    OdpowiedzUsuń