niedziela, 21 czerwca 2015

Tydzień oczami telefonu (week 107)

Pomimo, że w tym tygodniu zaliczałam przedmiot związany ze stresem, znam jego wszelkie niekorzystne skutki to można powiedzieć, że stres mnie wręcz zdominował w tym tygodniu. I chociaż zaliczyłam 4 przedmioty w ten weekend, głównie na maksymalną ilość punktów to nadal nie mogę się odprężyć. Zostały mi jeszcze 3 egzaminy, ale błagam powiedzcie, że Wy też tak macie, że stresujecie się szkołą, sesją i że nie zostałam ostatnią kujonką w tym kraju :) Przez to, że siedziałam zakopana w książkach i prezentacjach tydzień przeleciał mi przez palce. Tylko chwilami robiłam sobie małe odskocznie od nauki aby zregenerować mózg. Zapraszam na mój tydzień uwieczniony w zdjęciach :)

 Zacznijmy od przyjemnego akcentu, Jacek właśnie obejrzał ten film po raz pierwszy, gdy o nim myślę, robi mi się ciepło na sercu i słyszę tę piosenkę... https://www.youtube.com/watch?v=3bhidWDI1v8
 co jak co ale Clinique robi najlepsze prezenty "próbkowe" dla swoich klientów, sprawdźcie na clinique.pl i w salonach firmowych np. Złote Tarasy
 Kwiatuszki od Ninki <3 
 nowy post z cyklu BEAUTY - najlepsze rozwiązanie w uzyskaniu pięknej złotej opalenizny!
http://rockglamprincess.blogspot.com/2015/06/radiance-plus-golden-glow-booster.html
 jestem na półmetku zbiegów w BANDI, a każdym razem jak tam jestem zastanawiam się, ile osób jeszcze nie zna tego miejsca. Uwielbiam tam przyjeżdżać. Jak skończę serię zabiegów podzielę się z Wami wynikami!
 dziury w spodniach :)
 Spotkanie z Clarins - oraz z Maddinką i Ilonką z BlessTheMess <3
 Mama oszalała!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i postanowiła się odmłodzić,, przypomina mi trochę Olgę Bołądź a Wam?
 Zawsze piękna <3
 przystanek Costa, czekając na pociąg - nowe orzeźwiające mrożone espresso z OREO
 a to coś czego nie próbowałam ale strasznie kusi, szczególnie że już kupowałam na prezent Cioci a teraz Jacek mi tu zdjęcie wysyła.... :( please powiedzcie, że nie dobre :P
 Statystyka + RGP = WNM
Jack: Siostro mam dla Ciebie urodzinowy prezent !!! :D
 sok z warzyw :D
 paznokcie Patrycji, chociaż jeden się złamał są PIĘKNE!!!!
 a to jej piesuś okazuje wielkie wsparcie podczas nauki <3
 nasze dziecko w swoim żywiole :)
 SŁONECZNIKI !!!!
 To się nazywa prawdziwa SZAFIARKA :)
 Facet w kuchni czyli burrito u Jacka - przepis na Hi I'm Jack :)
This Boy... :)
 a oto jeden z tych przerywników - wyprawa do IKEI
 nie można się powstrzymać :D
jak się chodzi po tym sklepie tyle godzin :) Zakupki poczynione!
 poduszka dla Jacka :)
 o wilku mowa ;) lekko spocony po jeździe na rowerze :D
 a dziś po zajęciach, malutki piknik w lesie :) 
kawusia, gra w statki, kanapeczki i jeziorko... <3
 ale jak mam być szczera to zdradzę Wam, że sekundę po tamtym zdjęciu wglądało to mniej więcej tak - ciężkie życie blogera :D
 Yoga w parku - why not?
 taty ulubiona przekąska do filmów :)
 Kwiatki od Patrycji <3
a teraz... chwilka relaksu, pościk dla Was i życzę wszystkim Dobrej Nocy!

20 komentarzy:

  1. Cudownie jak zawsze. Mam pytanie jaka jest Twoja ulubiona holenderska kawa, bo nie mogłam znaleźć przejrzałam mnóstwo starych postów i jakoś mi umknęło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę do Costy spróbować tej cudowności :D
    Mam dziwne pytanie, jakiej używasz sokowirówki lub wyciskarki do soków ? :P Jestem na etapie wybierania najlepszej stąd moje pytanie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd te urocze czerwone mokasynki? Uwielbiam w takich chodzić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe :*!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten film i ksiazke♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Płakałam mega na tym filmie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana co to za spodnie z dziurami?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana co to za spodnie z dziurami?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tylko Ty siedzisz i zakuwasz. Niestety sesja robi swoje;/
    P.S. Statystyka to była moja największa zmora :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się, ja mam mega stresa w sobotę bronię pracę magisterską więc ciężki tydzień przede mną... Fotki przecudne, uwielbiam je co tydzień oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również mam stresa, ponieważ w sobotę bronię pracę magisterską, więc czeka mnie tydzień przy książkach, nic fajnego..
    A fotki jak zawsze przecudne..
    Uwielbiam śledzić wasze życie co tydzień!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę pójść na kawkę z Oreo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tydzien w zdjeciach.By the way...Twoja Mama ma swietna fryzure:)Fajnie byloby jej w ciemnym fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tydzien w zdjeciach.Twoja mama ma piekna feyzure.Fajnie wygladalaby w ciemnym fiolecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tej fryzurze Twoja Mama bardziej przypomina mi Kris Jenner :D A wracając do sesji i egzaminów to nie martw się nie jesteś sama, ja od 2 tygodni siedzę w książkach, biochemia sama się nie zda :( a do tego jeszcze 4 inne egzamine, które też nie należą do lekkich. W ogóle ten semestr jest straszny mam nadzieję, że następny będzie o wiele lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Statystyka nie jest zła, wystarczy ją zrozumieć. Ja zaliczyłem ją na 4,5 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, mnóstwo zdjęć - czyli to co lubię !
    Zapraszam na mojego bloga http://enjoyeverymoment5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń