wtorek, 30 czerwca 2015

Tydzień oczami telefonu (week 108)

Tak, jest wtorek, i to wtorek w nocy. Wszyscy już wiemy, że spóźniłam się z postem, dlatego nie przedłużając zapraszam Was na zdjęcia. Chcę tylko dodać, że to był szalony tydzień, dwukrotnie byłam w Olsztynie, był u mnie Jacek, miałam jeden z najtrudniejszych egzaminów i urodzinowe przyjęcie w ogrodzie. Jestem zmęczona, ale szczęśliwa, Trzymajcie kciuki za 2 ostatnie egzaminy bo po nich wracam pełna parą na You Tube <3 Piosenka na dziś - https://www.youtube.com/watch?v=Gu2pVPWGYMQ

na lekkim melanżu - widać po moich oczkach :D


 od M. <3
 prezent od Mamusi - najpiękniejsza torebka EVER!
 Clarins Golden Booster + trochę słońca i cera jak złota - post o opalaniu TUTAJ
 Smoothie z moją Mandziulką <3
 takie rzeczy w środku nocy tylko w YOLO, paznokcie i rzęsy do rana :)
Piękna!
 w drodze do Warszawy z Jackiem :)
#zaczytany :)
 fenomenalne spotkanie z Olą ze http://www.styloly.com/ i  Natalią z http://www.blondhaircare.com/ przy okazji testowania zabiegów na włosy z Loreal Professionel
 Dziś ostatni dzień promocji - więcej szczegółów TUTAJ
 :)
 pomadka od Estee Lauder <3
 heheszki <3
 spóźnione urodzinowe przyjęcie z moją najcudowniejszą rodziną pod słońcem <3
 nie zabrakło Pysia mojego <3
 kwiaty od rodzeństwa <3
 wszystko tak pięknie przygotowane!
 i nawet Tatuś mój wrócił <3
To szczęście mieć takich cudownych ludzi wokół siebie <3 
4 pokolenia przy jednym stole!
 przy okazji obchodziliśmy też imieniny Mamy <3
 #paparazzi
 Olsztyn - już Cię nie kocham - ileż można?
 "roślinna" coca cola - cukier, barwnik, słodzik YAY!
 mój brat - zawsze pod ręką!
 wspólny lunch w Arkadii :)
 przymiareczki w H&M....
i kawusia na zakończenie dnia! <3
 są takie dni w życiu każdej kobiety, że ma ochotę założyć różowe gumaki i podrapać się po....
 pożegnania są najgorsze...
smutna buźka :(
 prezent na pocieszenie <3
 Jak każda szanująca się szafiarka mam słodkiego, pięknego pupilka :)
 Picasso odleciał :)
 kwiaty od rodziców :)
 taki mały żarcik for Jack :D
 imieniny Pawła... yyy... no comment!
jeszcze więcej kwiatków <3 
 u Jacka :)
 nasze truskaweczki <3
 gołąbeczki :)
nie weszło poziomo :D Goodnite!

22 komentarze:

  1. No kochana muszę Ci powiedzieć, że z tymi różowymi gumiakami masz rację ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) Chyba sama sobie takie sprawię ;D

      Usuń
  2. Wracaj, wracaj na YT bo nuda :)))

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jaka chudzinka!!!! Wygladasz cudownie! :) zdradzisz skad marynarka z ostatniego zdjecia? Piekna! ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. No czekam na YT bo strasznie się stęskniłam !

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię o coś takiego prosić ale czy mogłabyś dać znać gdzie kupiłaś T-shirt z ostatniego zdjęcia, niby zwykły a fajny. Podobny znalazłam w Zarze ale jest tragiczny jakościowo i nadal szukam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie :) również szukam takich "zwyklaków"

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Spóźniony ale ważne, że jest. :) lepiej sie zaczyna tydzień z Tobą w zdjęciach no i przydał by mały filmiki cio ? :D buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz pieknie <3 może byś zrobiła posta na temat swojej przemiany??:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie obchodzi mnie, jak bardzo się spóźniłaś z postem. Najważniejsze, że jest :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zasłona u braciszka można wiedzieć gdzie takie cudo umiłował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłona jest IKEA ale to stara kolekcja, dorwałem w SH

      Usuń
  10. Gdzie można kupić zielona coca-cole :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepach Tesco i Alma, czasami w Piotrze i Pawle

      Usuń
  11. Na ostatnim zdjeciu… super stylizacja!!! i te jeansy!! sa one sa jesli mozna spytac? pozdrawiam! brakuje Ciebie na youtube :) takiej pozytywnej osobki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, że jest wpis i nieważne, że od wtorku, na te wspaniałe zdjęcia warto było czekać:)

    OdpowiedzUsuń