sobota, 11 lipca 2015

NOT a Barbie Girl!


Tego postu zupełnie nie planowałam, można powiedzieć, że to weekendowy ubiór roboczy gdy kręcimy coś z Jackiem w plenerze lub gdy ja jemu robię zdjęcia. Jednak po wstawieniu zajawki rano na Facebooka tak Wam się ten "luz" spodobał, że postanowiłam zrobić kilka zdjęć i napisać Wam co gdzie kupiłam. Poniżej macie adresy sklepów i bezpośrednie linki lub możliwie najpodobniejsze zamienniki. Zwróćcie uwagę na buty, które uznaję za zakup tego lata. Będę mówiła o nich w najnowszym filmiku w niedzielę i również będę miała dla Was zniżkę na answear.com 20% nawet na przecenione produkty :D Przy okazji muszę się pochwalić nowymi włosami, których na tych zdjęciach akurat nie widać, ale zdecydowałam się zaszaleć i nadgonić trend siw0-fioletowy :)













bluza Barbie -sheinside.com
parka - New Look
jeansy - F&F
zegarek Fossil - answear.com
buty Maison Scotch - answear.com
okulary - STORM
paznokcie - YOLO Olsztyn

GET THE LOOK:


12 komentarzy:

  1. Świetny look ❤ kiedy kupiłaś parkę? Teraz czy to jakiś dawny zakup?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, rewelacyjna bluza! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz :) świetny kolor włosów i jak wyszczuplałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji! I ogólnie lubię ten trend- Barbie z przymrużeniem oka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, fajnie prezentują się te buty, a zegarek Fossil mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne paznokcie :) Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń