poniedziałek, 6 lipca 2015

Tydzień oczami telefonu (week 109)

Hej Kochani, jak część z Was zauważyła poprzedni post pojawił się we wtorek, jeśli ktoś go nie widział zapraszam TUTAJ Znacznie trudniej było zebrać zdjęcia od połowy tygodnia, ale udało się. Jestem oficjalnie po dwóch ostatnich egzaminach i jeśli wyniki będą pomyślne to oficjalnie mam wakacje aż do września. Mam nadzieję, że Wy również. Czeka mnie nadrabianie zaległości na You Tube ale to już czysta przyjemność! Zapraszam na małe podsumowanie tygodnia i życzę wam cudownego lata <3 

 something blue :)


 pamiętacie?
 kwiatuszki z okazji zakończenia sesji egzaminacyjnej <3
 prezent od Kendall - pierwsza matowa czerwień od Estee Lauder - dostępna na esteelauder.pl
 niespodzianka od Garnier <3
 i zestaw do drinków od Wedla <3
 słoneczniki <3
 coffe time <3
 na kajakach :)
 Olsztyn - śniadania na plaży :)
 i plaża :)
 relax !
 Marzena & Paweł
 Nina: No niby wszystko jest okay, plaża słońce, paluszki.. ale czegoś mi brak... hmm.. wiem drinka z palemką!
 nagroda w upalny dzień za zakończenie sesji - poziomkowa Frappe - polecam!
 wspomnienie ostatniego egzaminu brrrrrrr....
 Niuniu uśmiechnij się do cioci :)
 są takie dni, że dziękuję Bogu, że już nie mieszkam w UK :(
 Nina: Kurde, nie wiedziałam, że jak zażyczę sobie piaskownicę to będę musiała ją sama sobie zrobić, ciężkie życie blogera....
 będzie sushi!
 nocne zakuwanie, oby to był już koniec...
 prezent od Manju <3
 Skype z rodzicami, zakup nowej kanapy i opijanie jej szampanem :)
 u Marzenki w pracy :(
 różyczki u Mamy w ogrodzie <3
W wielkiej miłości tak już bywa... Czasem słońce..
 czasem deszcz.... - żądam rozwodu!
 new hair <3
 breakfast for 2 :) jajecznica z kurkami i koperkiem <3
 moja ślicznotka
i ja.... po sesji, ale już wracam do świata żywych!

17 komentarzy:

  1. jak zawsze bardzo miło się ogląda Twoje zdjęcia! a pazurki na początku - love it! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa, krótka fryzura ??? Nie wierzę !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia fota jest świetna! Ja już po sesji i obronie mgr, znam to uczucie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tydzień, ja też mam wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tydzień, ja też już mam wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wyniki na pewno będą pozytywne a Ninka jak zwykle gwiazda internetu ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza jest Ninka , a to zdjecie jak się drą z kolegą przeboskie :D a co to za barista? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym zobaczyć fryzurę w całej okazałości. Czekam na foty! Albo i filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecie to fryzura Kasi, mamy Ninki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paznokcie są słodkie :)
    Zapraszam na mojego bloga http://beautylook5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Laura, czytam Twojego bloga już od jakiegoś czasu, ale nadal nie wiem kim jest Nina dla Ciebie? Pozdrawiam z USA

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog o świecie vlogów: http://ytlaczyludzi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana a jak Twoje plany wyjazdowe ? Jedziesz na jakiś urlop poza miasto ? :) Jeżeli coś przegapiłam w poście bądź w filmiku to wybacz. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jadłabym te donaty, jadłabym :)

    OdpowiedzUsuń