niedziela, 12 lipca 2015

Tydzień oczami telefonu (week 110)

Oho, mamy malutki jubileusz, 110 tydzień za nami. Pierwszy tydzień urlopu uznaję za bardzo udany. Oczywiście było intensywnie, spędziłam go trochę Warszawy trochę w Olsztynie. Pobyłam z Tatą i resztą rodziny bo akurat wszyscy na urlopie prócz Marzenki. Niestety w połowie tygodnia dostałam wiadomość, która tak mną wstrząsnęła, że nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić. Zmarła moja koleżanka Martyna, znana w sieci jako Maddinka. Ostatni raz widziałyśmy się na lunchu ledwie miesiąc temu. Była uśmiechnięta, pogodna jak zawsze, doradzałam jej kosmetyki Clarins i gdy wspólnie wracałyśmy tramwajem i zanim wysiadłam pocałowałam ją w policzek nie przypuszczałam, że to po raz ostatni. Mogłabym powiedzieć, że to tragedia, jednak większą tragedią okazał się okres żałobny. To co działo się w sieci po jej śmierci nie zasługuje na żaden komentarz. Jedyne co mogę napisać, to jest mi wstyd, że wszyscy mamy jednakowe prawo nazywać się ludźmi. 

 spacer po parku w upalny dzień :)


 najlepsza herbatka mrożona na świecie
 wizyta w Bandi, uwielbiam ich odwiedzać, choć moje zabiegi są bardzo bolesne zawsze mogę liczyć na pyszną kawkę i miłe towarzystwo
a w ich najnowszym magazynie możecie przeczytać mój felieton :)
 Moja Piękna <3 
 ktoś musi pracować....
 żeby spać mógł ktoś! :P
 rozdanie na Instagramie a poniżej najnowszy filmik o q3 Yankee Candle 
Gościnnie na kanale mój brat :)
 z wizytą u fryzjera :)
 i moje nowe siwe włosy :D love it!
 tragarz :)
 a w rewanżu ja z Jackiem na zakupach w przymierzalni !
 Nie lubię pierogów z owocami... ale jak Mamuś zrobi to.... to nawet nie mogłam się powstrzymać aby nie zjeść jednego przed zdjęciem :D 
 dekoracja na stół skomponowana przeze mnie :) Więcej o urządzaniu salonu w najnowszym VLOGU - poniżej
NAPISZCIE W KOMENTARZACH CZY TAKIE CODZIENNE VLOGI POWINNY POJAWIAĆ SIĘ CZĘŚCIEJ MIĘDZY FILMIKAMI
 niosę pierożki dla mojej siostry 
 do pracy :) pani farmaceutka
 warkocz <3
 tata ma nowy telefon, co oznacza, że będzie więcej zdjęć w tygodniu w telefonie
 a ja wreszcie dokupiłam nową kartę co oznacza JESZCZE WIĘCEJ zdjęć <3 
 nowe hybrydki z YOLO
 od  rano za obiektywem :)
 trening w parku centralnym :)
 taka sytuacja :)
 i moja druga dupcia <3 
 Ostatni dzień w "szkole" :) zanim się obejrzę będzie po maturze!
 i tak samo będzie wcinać lody za 16 lat :)
 a co to za bloger na mnie czeka?
najnowszy post na blogu u Jacka - serdecznie zapraszam TUTAJ
 so cute <3 
 tata puszczający bańki dla córeczki
 kawa u rodziców w łóżku <3 
 nowa siedziba YOLO :)
 trudne decyzje ;)
 Moje dziecko spakowane na wyjazd: tygrys, kredki i przede wszystkim zestaw lekarski :) 
 irokez :)
 sobotni poranek 
 ten moment gdy Twój brat nosi taką sama fryzurę jak Ty :)
 najpiękniejsze prosto z działki
 przymiarek ciąg dalszy :) my z Jackiem to wiecznie w H&M hehehe
 moje ukochane buty - zobacz więcej zdjęć z tej stylizacji TUTAJ
 Wieczór z M. w słynnym House Cafe
 taka piękna kawka i warcaby :D
jakby ktoś pytał wygrałam białymi w wielkim stylu :)
 spotkanie z przyjaciółmi <3
 Tomasz :)
 jaki ojciec taki syn - koszule jeansowe :)
 i znowu pierożki... :( muszę wrócić do soku ze szpinaku bo moja mama za dobrze gotuje :(
 a tymczasem u Katarzyny takie widoki :)
 i taka dżamprezka ;)
 kawka na wynos :)
 chłodniczek na jogurcie :) najlepiej 
 Jack <3 
 wieczoru ciąg dalszy :)
 moje nowe siwe włosy - czas na zmiany :)
 a dziś od rana na Pchlim Targu :)
wietrzyliśmy szafę :)
 a jakby ktoś chciał wiedzieć co robię dokładnie teraz, to popijam smoothie z kokosową Finlandią made by Jack i robię dla Was post podczas gdy...
 Panowie grają w FIFĘ - tu akurat rzut karny dla Tomasza +  jego skupiona mina :)
 super excited - Dobranoc!!!

24 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle pięknych torebek widzę na tym Pchlim Targu! <3
    W u mnie w sobotę była taka bida w towarze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ktoś odwiedził mój Ełk :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle super :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bubbletea też lubię ;) szkoda, że nie wiedziałam o tej herbatce z M&S bo dzisiaj tam byłam i bym ją sobie kupiła.
    siwe włosy super :D ostatnio też zajadam się pierogami z jagodami ;) mniam.
    Dekoracja na stół piękna, zachwycająca wręcz.
    Piękne hybrydki, sama się w nich zakochałam ostatnio i robię po raz trzeci niedługo.
    Taki chłodniczek na jogurcie bym zjadła, można prosić przepis? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia! :-)
    pierożki z jagodami uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie jest takie wietrzenie szafy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak! Chłodnik też bym zjadł :D

    To są chyba szachy a nie warcaby :P

    Takie Vlogi powinny pojawiać się codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o tęskniłam za porządną porcją zdjęć od Ciebie, a i tak pomysł na częstsze vlogi/daily vlogi jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd są te trzy przepiękne pierścionki???

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje zdjęcia.:) Cudne są te pierścionki i Twoje nowe włosy.
    http://smallredcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te Twoje tygodnie w zdjęciach, tak miło się ogląda jak spędzacie czas z rodzicami i rodzeństwem, aż jestem trochę zazdrosna jako jedynaczka ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaah, no i Twoje włosy - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  14. wizyta w YOLO umówiona, oczywiście dzięki Twoim zdjęciom

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój nowy kolor włosów, bardzo odważny, bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Ci tego pchlego targu ;). U mnie w najbliższej okolicy (do 100 iluś kilometrów;)) niestety ich nie organizują. :(

    _ Marzy mi się wybrać na taki z prawdziwymi starociami, lubię rzeczy z historią ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo sympatycznie tutaj u Ciebie :) Będę częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń