niedziela, 19 lipca 2015

Tydzień oczami telefonu (week 111)

Dopiero się uspokoiło, ale była burza!!! Kocham jak tak grzmi, leje, aż nie słychać własnych myśli. A ja siedzę sobie w domku w blasku świec, piję herbatkę z mleczkiem, właśnie skończyłam niedzielną konferencję na Skype z rodziną i postanowiłam, że wcześniej dziś zrobię dla was post ze zdjęciami. Ten tydzień był dla mnie intensywny pod względem nagrywania, więc spodziewajcie się kolejnej dawki filmików, ale jeśli macie jakieś specjalne życzenia to proszę napiszcie w komentarzach jakie filmiki jeszcze powinny ukazać się na kanale w najbliższej przyszłości. Mam nadzieję, że Wasz tydzień upłynął pomyślnie a weekend choć upalny to mam nadzieję, że przyjemny :) Zapraszam na porcję zdjęć z tego tygodnia <3 Love You All!
Jestem zachwycona rezultatem zabiegów w Bandi, moje uda nigdy nie były w lepszym stanie :) Nie mogę się doczekać aż nagram Wam o tym filmik :)

 pierścionki urodzinowe, pierwszy od lewej od Marzenki, ostatni od Jacka, ten w środku ukradłam z kolekcji mojej mamy, ma ponad 30 lat !!!

a tu film z resztą urodzinowych prezentów
 gdy dzieci się nudzą w podróży nawet na paragonach mogą grać w statki :)
 przepyszne!!!
 pamiętacie?
 kiss kiss & messy hair
 wakacyjny niezbędnik - kto nie widział zapraszam TUTAJ
 ulubione śniadanko (prócz owsianki oczywiście) jajka z avocado!!!
 pyszne owoce mrożone gotowe na smoothie z Biedronki
 one day... i will need that <3
 taka mina gdy mi w lesie muszki latają przed oczami :/
 yyyy... jesień?
 mój cudny dywanik z pretty-home.pl
 ice, ice Baby - kubeczek z Mondexu
 red lips <3
 MMS od mamy - maliny na drzewie zawsze spoko :)
 i jeszcze jeden - uzależnienie!!!
 weekendowy shopping
 sisters - nawet fryzury te same :)
 Marzenka dostała taki oto prezent :)
 tymczasem u Jacka...
 nowe włosy u Patrycji, ponoć zainspirowałam ją do zmiany! Well done Girl!
 zmiany również na półeczce... (ps. tak, znowu sprzątałam po północy)
 cherries <3
 Aaaaaaaaaaa... muszę to mieć!!!!
 są dni, że nawet kawa nie pomaga :(
 black&white
 najlepszy francuski omlet wychodzi mi tylko wtedy gdy nikt nie patrzy :(
 jeszcze trochę lasu... wiem że tęskniliście
 moje urodzinowe Martini (btw najlepszy "szampan" na świecie) podpisane przez bliskich z okazji zakończenia sesji!
i moje ukochane Pollo Picante - przepis TUTAJ
 jak widać w tym tygodniu nie ma czasu na przerwę!
 i jeszcze parę duperelek :)
kocham te buttyyyyyyyyyyyyyyyy 
Moje Krejzolki WYKUPIŁYŚCIE prawie wszystkie dostępne na answear.com - ostała ostatnia para - rozmiar 39 - do kogo trafi??? 
 wiewiórka w locie :)
 moi dziadkowie i ruchome schody :) to dopiero wyczyn!
 zawsze jak mnie nie ma w Olsztynie - oni robią takie rzeczy...  hamburger u Marzeny...
 a tu w Planktonie, sami oceńcie który lepszy :)
 i jeszcze 2 MMS'y od Taty, tego nawet nie skomentuje... :)
i nastrój przy oglądaniu filmu godny Rockglamprincess :)

25 komentarzy:

  1. swient zdjecia, widze ze bardzo zdrowo sie odzywiasz ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Lauro jesteś moją ukochaną blogerką vlogerką jak zwał tak zwał :) Na tydzień w zdjęciach czekam co niedziele wieczorem :) Uwielbiam twoje filmiki pełne radości i inspiracji :) Podziwiam Cię jako osobę od wielu lat za to że kochasz i akceptujesz siebie :) ja niestety nadal nad tym pracuje i nie wychodzi mi to za dobrze :( Może kiedyś mi się to uda :) Ściskam mocno i pozdrawiam :) Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twoje posty! ;)
    Moze film o kosmetykach. Nie wiem czy lubisz slowo "kolekcja"kosmetykow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:*więcej blogów,nawet takich domowych:), get ready:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle świetny mix, wspaniale mi się oglądało ;) gratuluję biegania, czekam na filmik z tej akcji. Ja jakoś nie cierpię biegać, wolę chodzić na siłownie, przy bieganiu nie najlepiej się czuję więc nie mogę się przemóc.
    Pyszne jedzonko, a te kanapki z awokado muszę kiedyś spróbować bo widziałam już na blogach, ale nigdy nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym z chęcia zobaczyła więcej vlogów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny ten chodniczek, ale znów się spóźniłam :( jak z japonkami ... buuu

    OdpowiedzUsuń
  8. Super mix lubię je bardzo. Co masz za szminkę na zdjęciu Kiss Kiss super kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne są te pierścionki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Laura ;) W jakim miejscu dokładnie w biedronce są te smoothie ? ;)
    Bo nie mogę znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia para butów trafi na moje nozki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zdjęcia, miło się je ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje tygodnie w zdjęciach! Zmotywowałaś mnie do posprzątania :) Czy ja dobrze widzę? Ty też zakrywasz kamerkę w laptopie? Buziakiii :* I udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Laurko, uwielbiam te posty, są bardzo inspirujące!
    Figura Ci się niesamowicie zmienia! Ciekawa jestem, czy tylko chodzisz czy jeszcze uprawiasz jakieś inne sporty/chodzisz na siłownię? Postanowiłam też zmienić swój styl życia i chcę robić to co Ty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłabyś zdradzić z jakiej firmy jest ten pierścionek od Jacka (ten po prawej stronie tak?)... Niesamowicie podoba mi się "plecionka" na szlachetnych metalach, a nigdzie nie mogę odszukać takiej subtelnej. Zazwyczaj są tylko takie grubsze linie.

    P. S. Masz niesamowicie klimatyczną kuchenkę/piekarnik <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierścionek jest z firmy W.Kruk. Mówi o tym w swoim filmiku : Co dostałam na urodziny? ;)

      https://www.youtube.com/watch?v=-oMrAhgmlvI

      Usuń
  17. Moim zdaniem więcej vlogów. Uwieeeelbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Laurko napisz proszę jaki to model torebki Mk co dostałaś na urodziny jest cudna skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie pamiętamy, jestem za młoda :)

    OdpowiedzUsuń