poniedziałek, 27 lipca 2015

Tydzień oczami telefonu (week 112)

Już myślałam, że dzisiejszego postu nie będzie ponieważ będąc w lesie na początku tygodnia telefon wypadł mi z ręki tak niefortunnie, że pobiłam tym razem przednią matrycę i telefon nie działa :( Okazuje się, że bez niego jak bez ręki... ale wspólnie ze zdjęciami z mojego aparatu i nadesłanymi fotkami od calutkiej rodziny mam dla was co nieco...  Nie jest to post jak zwykle, ale lepsze to niż nic :)  Zapraszam na podsumowanie tygodnia...

 rodzinna rozpusta w deszczowy wieczór :)
 chciałyśmy z mamą sprzedać stół, po czym stwierdziłyśmy że na tych zdjęciach pasuje do pokoju i postanowiłyśmy go zatrzymać :)
 dziubki wyjechały and morze :)
 i wreszcie spędzili pierwszy prawdziwy urlop razem :)
 mam nadzieję, że uda mi się złożyć dla Was VLOGA z ich wyjazdu :)
 okrutnie słodkie :)
 prawie jak w kawiarni :) przepyszny dżem z chili, pieczony indyk, troszkę sera i tostowany chleb na zakwasie... pycha!
 nareszcie byliśmy z M. w kinie na 2 części TEDA - myślałam, że się "posikam" ze śmiechu!
 dostaliśmy mini minionki...
 i pluszowe misie czekały an nas na fotelach :) so sweet!
 
 nowy filmik na kanale RGP <3  a w nim mini HAUL i 4 super rzeczy z wyprzedaży!
 urodzinki Marzenki! 
a to moja urodzinowa niespodzianka dla niej!
 dieta u taty w podróży trwa... hehe :)
 i jak widać Tatuś nadal bawi się aparatem w telefonie :)
 czasem podczas zabawy po prostu można paść na glebę :)
 Kasia wysłała mi pierwsze w tym roku grzybki! Omnononom!
 mama jakaś niewyraźna ale za to mamy wreszcie hamak :)
 Jacek i Mama na wspólnym obiadku!
 kwiatki od Mamy dla Jacka :)
 a oto Uszaty - nowa zabawka Ninki :)
 na lodach....
 i na Dinozaurach... :)
gołąbeczki raz jeszcze... <3
i nowa stylizacja z koszulą w żółwiki u Jacka TUTAJ
i na koniec polecam Wam jeszcze jeden post - bardzo wyjątkowy i wzruszający... O tym kiedy mężczyźni płaczą  TUTAJ

7 komentarzy:

  1. świetny film dla Marzenki <3 obie jesteście śliczne i bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pluszowe misie o.O Gdzie takie cuda? :p Czy to jakiś seans specjalny? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identycznego królika :)
    gdzie byłaś w tym kinie, że misie dostaliście?! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne zdjęcia!!!! Tak czy inaczej, dokonujesz cudów, aby tydzień w telefonie zawsze był, zawsze czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam gofry, a minionkiowe tic tac jadłam :)

    OdpowiedzUsuń