niedziela, 23 sierpnia 2015

Tydzień oczami telefonu 116

Szybko, szybko lecimy z tematem bo późno!!! Już prawie 23:00 kto jeszcze nie śpi? Tydzień w biegu, tydzień upłynął mi na spotkaniach m.in. z Karoliną Baszak, chociaż jak teraz patrzę to pierwszy raz nie zrobiłam zdjęcia naszych kaw :D  Byłyśmy w Arkadii, gdzie w Douglas spotkałam moją widzkę - była taaaaaaaaaaaaaaaaka piękna, ze nie zdążyłam z siebie słowa wydusić, ale miała na imię Karolina, więc pozdrawiam serdecznie!!! Byłyśmy tez w The Body Shop, może będę miała dla was mini haul kosmetyczny wkrótce. Ogólnie planuję największa niespodziankę na kanale EVER  i jeszcze jedną MEEGA MEEGA - tak więc sierpień zakończy się dla nas wszystkich pięknie!!!
 hehe... cała prawda o psychologii :)


 przepyszne orzechowe kulki, które zastąpią wam słodycze gdy macie na nie wielką ochotę... filmik TUTAJ
 czekoladowo-orzechowa owsianka again and again...
 and again.... ps. pocieszam się wyświetlaczem :D
 kalendarz na najbliższe 17 m-cy - mój prezent dla M. do pracy :)
 już niebawem wpis o wakacyjnych woskach i świecach
 Kawusia z Misiem <3
 details :)
 truskawka + banan <3
 zakupy z Biedronki :)
 nowość!!! pachnący olejek do ciała i włosów i tatuaże :)
 home sweet home ... ulubiona świeczka  w tym tygodniu (swiatzapachow.pl)
 siwe włosy mi się już wypłukały, jutro wizyta u fryzjera :)
 pyszne II śniadanie, proteinowe racuszki, bez mąki, bez cukru, bez proszku do pieczenia :)
 Manju, taka śliczna :)
a dzień przed.... hahahaha
Dobranoc!!!! Życzę dużo uśmiechu na cały nadchodzący tydzień <3 Love You Guys !!!

34 komentarze:

  1. piękne zdjęcia uwielbiam oglądać twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze ciepło i radośnie u Ciebie, już się nie mogę doczekać jaką masz dla nas niespodziankę :P
    Ja zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :-) dobrych snów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek na początku najlepszy :p

    w wolnej chwili zapraszam :)
    http://magdalenaesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę przepis na proteinowe racuszki :D mmmm chcę je :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tydzień w zdjęciach, ubolewam tylko nad tym, że tak mało fotek w tym tygodniu :( Życzę Ci udanego tygodnia i dużo uśmiechu! ;) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  8. prosimy o przepis na te racuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Love is in the air ♥ :) śliczne , inspirujące fotki :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna <3 uwielbiam twój tydzień w zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki kalendarz widziałam w Empiku :)
    Również poproszę przepis na racuszki :)
    A w wolnej chwili zapraszam do mnie www.cosmetologist-make-up-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę Cię... ja ostatnio nie śpię po nocach. Do rana. Masakra jakaś.

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne zdjecia:) skad jest ta bluzeczka na ostatnim zdjeciu? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś tak piękna i zadbaną kobietą, że Twój mężczyzna powinien pilnować takiego diamentu by nigdy mu nie uciekł nie zapominając o jego pielęgnowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co to za kalendarz dla Marzenki?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie dla Marzenki, z Empiku, kalendarz motywacyjny ;)

      Usuń
    2. Aaa ;) jak M. to od razu pomyślałam o Marzence, mój błąd ;) dziękuję bardzo za odpowiedz, buziaki!

      Usuń
  16. Jak zwykle cudowny post ;) Mam pytanie, gdzie mogę dostać te rurki w serduszka ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Od jakiegoś czasu podejrzewałam, że Tygrysek ma ADHD!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te posty ❤ Laura jesteś najpiękniejsza 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te posty :) Hmm Może byś nam pokazała mieszkanie?? Jest śliczne i chetnie byśmy zobaczyli więcej :):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest Moc :))))) Ostatnie foto przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestes inspiracja wielu dziewczyn podziwiam i zarazem uwielbiam Cie pozdrawiam z Szkocji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna jesteś inspiracja wielu dziewczyn :) uwielbiam jak i zarazem podziwiam pozdrowienia z Szkocji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam oglądać twoje zdjęcia na blogu, a jeszcze bardziej oglądać Cię na yt jesteś takim wulkanem energii, pozdrawiam!

    http://banasik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń