niedziela, 30 sierpnia 2015

Tydzień oczami telefonu (week 117)

Ach co to był za ślub, ach co to był za tydzień. Utrzymywanie sekretów nie jest moją mocną stroną, ale jakoś się udało. Jako, że Tata dopiero dziś wrócił z pracy to  wreszcie mogliśmy wyprawić im 30-lecie ślubu. Pod pretekstem kręcenia kolejnego filmiku na You Tube kazałam im się wyszykować w domku i czekać na znak. Jacek miał ich przywieźć na działkę. Tymczasem my z Marzenką zaprosiłyśmy gości ponad 20 osób, rodzinę, przyjaciół w wielkim sekrecie, całą noc do rana gotowałyśmy różne potrawy na dzisiejszy obiad. Ciocia zrobiła tort, ja deserki z przepisu Wedla i ogólnie było pysznie. Wszyscy przyjechali, rodzice płakali i chyba ogólnie wyszło super, nie wiem bo byłam taka zaganiana, że nie zdążyłam obserwować... 

Jutro natomiast wyjeżdżamy na urlop razem z rodzicami i pomyślałam, że to świetna okazja aby rozpocząć przygodę z VLOGOWANIEM bardziej na serio, dlatego zapraszam was na NOWIUTEŃKI kanał na którym już jutro powinien pojawić się pierwszy film, a mam zamiar nagrywać codziennie przez najbliższy tydzień. Zapraszam do SUBSKRYBCJI <3 


 obiadek na początku tygodnia
 mama "the driver"
HAUL z IKEI
 piękny wieczór
 Manju
 blender dla Marzenki podobny do mojego Mix&Go z Biedronki - połowa ceny
 nowe pazurki, YOLO - Olsztyn
 na Instagramie wciąż trwa rozdanie tego kuferka (kosmetyczki)
 mój nowy piękny kalendarz zamówiony na eBay (Kate Spade)
nowe włoski <3
 stare dobre małżeństwo ciąg dalszy :D
Jacek zaprosił mamę na lody :D
 a to my z Marzenką na przystanku :) z jednodniowym <3
 pierwsze wykonane przeze mnie hybrydki na Marzenki rączkach
 
 siostry :)
 dziewczynki z ciocią :)
cokolwiek aby ugasić pragnienie, szczerze nie cierpię ani jednego z tych smaków..

A tu porcja zdjęć z dnia dzisiejszego :) 30-lecie ślubu moich rodziców, zapytacie czemu nie ma zakochanej Młodej Pary ale tyle kręciłam video, że zapomniałam zrobić im choćby jednego zdjęcia. Może uda mi się złożyć film bo było wprost magicznie....
 
 c.d.n.

17 komentarzy:

  1. Moi rodzice w lipcu obchodzili też 30 rocznice ślubu. To wspaniałe uczucie patrzeć na nich i widzieć tyle miłości.
    Cudowne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekna niespodzianka dla rodziców ale ci zazdroszcze rodzinki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Po Twoich filmach i zdjęciach wnioskuję, że jesteście super rodzinką! W dzisiejszych czasach coraz mniej takich normalnych rodzin, ni tylko was chwalić! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne rozpoczecie dnia :-) bardzo fajny pomysl z balonami i zdjeciami. Ja niestety juz po urlopie- jade wlasnie pierwszy dzien do pracy- wiec zycze ci milego wypoczynku :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Moi rodzice za rok będą obchodzić 30-lecie małżeństwa i też już pomału zastanawiamy się z siostrą jak by to zorganizować. Czekam więc na filmik, to może coś podpatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteście tacy kochani! wspaniała z Was rodzina! :) Jestem ciekawa jak będzie sprawował się ten blender z Biedronki, dajcie znać :) Buziaki i miłego dnia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądając te zdjęcia aż się wzruszyłam,gratulacje dla rodziców:) a skąd ten blender?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjecia :) Moje rodzice w tym roku obchodza 40 rocznice slubu, chyba musze zacznac myslec co dla nich stworzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia <3 jesteście super rodziną!

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie jak zawsze cudne zdjęcia :) sałatka z pierwszego zdjęcia wygląda mega smacznie :) a ogród na 30-lecie ślubu przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zdjęć ; ) fajne te twoje weekendy

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne te paznokcie ;) gratulacje dla rodziców, zapewne są z Was dumni, bo pięknie wszystko zorganizowaliście ;)
    pozdrawiam! http://aniowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Lauro daj prosze znac jak sprawuje sie Marzence ten blender z biedronki jestem ciekawa czy jest wart zakupu Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego dla Rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam przegląd tygodnia, twoja mama pieknie wygląda, jak zawsze zbiera najwięcej komplementów. Ciekawa jestem tego blendera, z biedry.

    www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego dla Twoich Rodziców!:) Przepiękne zdjęcia jak zwykle co tydzień czekamy zawsze!

    OdpowiedzUsuń