niedziela, 6 września 2015

Tydzień oczami telefonu (week 118)

Urlop, urlop i po urlopie. Wiedziałam, że zleci szybko, ale żeby aż tak... Na szczęście wiele wspomnień zostanie z nami na zawsze. Tak jak tydzień temu obiecałam, otworzyłam nowy kanał, a na nim wyłącznie VLOGI z życia codziennego. Przez ten tydzień udawało mi się kręcić codziennie, zobaczymy jak będzie dalej. Już teraz zapraszam Was do subskrypcji. 


Tym, którzy na kanał regularnie zaglądają dziękuję. Cała rodzina czyta Wasze komentarze i aż chce nam się nagrywać częściej. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się ten kanał rozwinąć <3 Tymczasem zapraszam na dużą porcję zdjęć z tego tygodnia. 

 w drodze nad morze :)
 jest cudnie!
 cycki na pierwszym planie, Jack na drugim - wszystko się zgadza :) strój z TESCO
 30 lat razem :)
rozłożona już od początku urlopu :(
jaki ojciec taki syn :)
 nic tak nie relaksuje! 
 lala :P
 takie śliczne!!!!
 pierwsze minuty nad morzem <3 
 rodzinka.pl <3 
 od razu widać, że rodzeństwo....
 cały gang :D
 mężczyźni mojego życia :)
 słodkie foczki :)
 mama - włosy potargał wiatr :D
 widać czy nie widać ?
 nurkowanie :)
 dziesiątki smaków w lodziarki Marko 
 i gofry - dobrze, że to już koniec wakacji :P
 degustacje czas zacząć....
 feels like home...
 słodziaki <3
 rodzeństwo - razem najlepiej !
 mama - cały OOTD z tego dna już na kanale VLOGOWYM 
buciki :D
 rozdanie na Instagramie dobiega końca
 na Helu <3 
 my się nigdy nie nudzimy!!!
 sellfie w windzie :D
 ostatni dzień nad morzem :)
 podczas urlopu Manju miała u Jacka podlewać kwiatki... Gdy nagle zobaczyła półkę z Yankee
 ... porwanie zakładników rozwaliło system na Amen 
 musiała też zostawić rysunek :D
 oto whisky, którą piłam w Domu Whisky - wyborna 
 #blogerzy
 hello :)
 smuteczki mojej laleczki, ale zatapia je jak każda dorosła kobieta <3
 jest chill :)
 pierwszy dzień w przedszkolu <3 
 nowa skarbonka Niny i już bez ucha... :)
 Haul - nowe majtki mam Ciociu :)
 a od tego się wszystkie nasze choróbska zaczęły... Kasia :(
Dobranoc!!!

FILMIKI Z URLOPU:

24 komentarze:

  1. Uwielbiam Was ! Jestem z Tobą / Wami od początku Twojego VLOGA/BLOGA o kosmetykach, życiu i tych wszystkich naszych dziewczyńskich sprawach i cieszę się, że Cię - Was poznałam.
    Piękna rodzina.
    Lola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Laura, vlogi cudowne! z przyjemnością oglądałam każdego wieczoru, i ciągle wyczekiwałam kolejnych! :-)
    Jesteście tacy piękni! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jacek ma jasne wloski w porownaniu do brody :P

    OdpowiedzUsuń
  4. :) ta tunika w niebieskie wzorki jest rewelacyjna! Poza tym uśmiałam się z akcji selfie na plaży, czyli mama blogerów, dawno się nie popłakałam ze śmiechu. Pozytyyywnieee!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówi się chyba "W Helu", a nie "Na Helu" :) To nie jest złośliwy komentarz, po prostu ostatnio ze znajomymi się nad tym zastawialiśmy, dodam, że wszyscy pochodzimy z trójmiasta i w sumie do dziś nie wiemy jaka jest prawidłowa wymowa :D :P
    Oglądałam wszystkie vlogi. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Helu w miescie , na Helu na polwyspie. jesli cos jest w miescie Hel to jest i w Helu i na Helu. jesli cos jest w np chalupach to tez jest na helu (ale w helu juz nie)

      Usuń
  6. Zawsze czekam na niedzielę! :) Zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenke I jej poczucie chummy wybacz, ale kocham najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne zdjęcia, dobrze mieć takie kontakty z rodziną to najważniejsze ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post! Jejj, tyle ładnych zdjęć! Cieszę się, że zdecydowałaś się na nowy kanał vlogowy, pędzę subskrybować:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twój nowy kanał :) Rozpieszczasz nas codziennymi vlogami. Masz wspaniałą rodzinę, nawet Mama i Tata vlogują :)
    Udało mi się nagrać vloga z urlopu w Grecji. Jakbyś miała ochotę to zapraszam do obejrzenia ;)
    www.madamowi.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twojego bloga i tą ogromną ilość zdjęć :)) Miło oglądać taką szczęśliwą rodzinkę.
    Jeśli masz ochotę to zapraszam na mojego bloga :)
    www.cosmetologist-make-up-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia.świetna jakość i tak dobrze zmontowane filmy aż miło się ogląda :) co to za aparat? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle genialne zdjęcia :)
    Czekam na nowe vlogi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosze, zdradz skad jest ta sliczna biala tunika w niebieslie wzorki. Uroczo w niej wygladasz. A w ogole uwielbiam wasze rodzinne vlogi i z niecierpliwoscia czekam na dalsze wydania. Pozdrawiam serdeczniez USA.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że wakacje udane i że rodzina to coś ważnego :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zdradzisz jaki to był hotel ? bo jak widac było tam pieknie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń