niedziela, 27 września 2015

Tydzień oczami telefonu (weeks 119-121)

Z tego co widzę, to dwa tygodnie z rzędu postu nie było. Z jednej strony bardzo przepraszam a z drugiej przecież macie nowy kanał, cały pełen Vlogów, a to chyba lepsze niż zdjęcia. Chciałam aby filmy pojawiały się regularnie i dość często, stąd zaniedbanie bloga. Mam jednak nadzieję, że już od teraz uda mi się to jakoś pogodzić, bo wiem, że i tydzień w zdjęciach ma swoich stałych zwolenników. Gdyby jednak ktoś jeszcze nie wiedział o jakim nowym kanale mowa, to link jest TUTAJ.

 hot chocolate na plaży miejskiej :)
 nowe ulubione perfumy :) The Body Shop <3
 jesienny klimat
 pazurki Marzenki
 z wizytą u całkiem obcego nam chłopczyka, dziękii nam i Wam udało się zebrać kilkaset złotych, pieniążki sa nadal potrzebne więc jeśli chcecie zrobić wielki gest proszę zapoznajcie się z Fabisiem 
 z Tatą w trasie <3 #najlepiej
 sushi również z Tatusiem
 najlepszy tort bez cukru bez glutenu a jaki wyborny - 1 urodziny Kiehl's w Polsce!!!
 moja mama skupiona - robiąca zdjęcie na Insta - @dana_glam_mama
 Karolina B. <3
 jedna z moich ulubionych marek nareszcie oficjalnie w Polsce!
 kuszące zapachy, ale czekam na dyniowe szaleństwo....
 a oto nowy kanał <3 Jest pięknie!
 lips & lashes - that's all I need <3
 Jeśli nie widziałaś/eś mojego lookbooka z piosenką w wykonaniu Karoli to "where have you been?" - link poniżej 

 randka z Tatą <3
 a potem dietka :)
 Hi.... I'm Jack :)
 Tyle cudowności i to x3 w moim konkursie do zdobycia :)
 Mondex <3
 kwiatuszki nr1 od M.
 bucikowe szlaleństwo - HAUL na kanale <3
 :)
 Stolik to jedna z wielu reczy jakie pokazałam w najnowsym odciunku HOME DECOR link poniżej :)

 miłość od pierwszego użycia <3
 fuksjowe usteczka :)
 Sisterki <3
 ...i kwiatki nr2 <3 też od M.
 pumpkin spice latte bez bitej śmietany <3
 nowości :)
 burrito od serca...
 
 pizza u babci,, zawsze jak mnie nie ma ... :(
 jakieś zebranie?
 dziecko z rodziny blogerów <3
Nina: Jezuuuuuuuu jaka głodna z rana, cała noc nic nie jadłam....
 Nina: Ale jak trzeba umiem też być GLAM :)
 o czym chyba często zapomina TA Pani, 
Why Kim? Tell Me Why?
 przyłapana w akcji :)
 jeżyk :)
 N: Mamo, czy to aby na pewno dobry moment na sweet focie? No weź dbaj o moją reputację :P
 Marzenka przy składaniu pracy magisterskiej
 Paweł realizujący życzenie mamy :)
 dziecko zostawione na 3 min :D
 jesienne klimaty :)
 DORA EXPLORA
 Jack dostał prezenty, a ja??? mi wydzielił 4 cukierki  tej czerwonej torebuni :(
 ja nie wiem czy to reklama Wedla, czy jej się wydaje, że została aresztowana i pozuje do kartoteki :P
 Ninuś co robisz?
A nic... męczę Szejkusia :)
 Jack bez brody :)
 Marzenka i Dominika :)
 Grzybiarz numer 1 :)
 Grzybiarz numer 2
 takie negocjacje na temat "zmian w życiu"
 Coffee break :)
 moje kochane YOLO <3
 razem smakuje najlepiej :)
idealny początek dnia 
cudowne spotkanie z dziewczynami :) więcej na VLOGU <3

24 komentarze:

  1. Uwielbiam tydzien oczami telefonu, dawno nie było. A cover z lookbooka to chyba the neighbourhood - sweater weather

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne pazurki :) vlogi uwielbiam, z mamą czekamy na kolejne <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło... <3 Warto było czekać :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamcia i Tatko i tak są PRO! :D Jezusicku ! ale wam zazdroszczę rodzinki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło się oglądało przy porannej kawie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tydzień w telefonie :) mogłabyś napisać skąd jest torebka Pani Dany Glam Mamy na zdjęciu z Ninką ? :) :) bo strasznie mi się podoba, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię u Ciebie ten rodzaj postu ale preferuję bardziej vlogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te posty ! Piękne zdjęcia ! Ninka jest cudowna :)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje paznokcie jak i Marzenki świetne ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Vlogi vlogami, ale ja i tak na zawsze będę uwielbiała oczami telefonu. ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd są te świeczki peach i vanillia? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje tygodnie w zdjęciach. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że są zdjęcia, czekałam! wbijałam na bloga systematycznie i... ciągle tamte były, ale wreszcie są nowe, haha! Ja bardzo lubię te tygodnie w zdjęciach, jest na co czekać:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tydzień w zdjęciach, zawsze nie mogę się doczekać i oglądam zaraz jak wyjdzie a dziś tak późno że sama jestem w szoku :))

    http://addforthesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Waszą wspaniałą rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te zdjęcia! ;)

    http://glee-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie się ogląda takie zdjęcia czekam na więcej <3 pozdrawiam


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś tak piękna i energia aż od ciebie bije na kilometr :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoją energię :) i pozytywne nastawienie. Rewelacyjnie wyglądasz!!! Tak trzymaj! P.S. Pazurki z Yolo obłędne każde...szkoda, że u mnie go nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  20. super post :)
    Dziewczyny, mam do Was ogromną prosbe.
    Wraz ze znajomymi przeszlismy do finału konkursu:" W szkole gramy"
    Potrzebujemy Teraz Waszych głosów, proszę głosujcie:
    http://www.eska.tv/w-szkole-gramy/klip/311
    na Liceum Akademickie w Pucku.
    Będziemy wdzięczni za każdą pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super post :)
    Dziewczyny, mam do Was ogromną prosbe.
    Wraz ze znajomymi przeszlismy do finału konkursu:" W szkole gramy"
    Potrzebujemy Teraz Waszych głosów, proszę głosujcie:
    http://www.eska.tv/w-szkole-gramy/klip/311
    na Liceum Akademickie w Pucku.
    Będziemy wdzięczni za każdą pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie na temat, ale spójrz jakie piękniaśne ^^
    https://www.bonami.pl/melli-mello-posciel-reczniki?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=NL20151012NEW-melli-mello-posciel-reczniki-title

    OdpowiedzUsuń
  23. uwiebiam Twoje inspiracje,komozycje,fotunie i twoj kanal na youtubie ;)
    Pozdrawiam
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń