wtorek, 15 grudnia 2015

Clarins - sklep on-line! TOP 5 najlepszych kosmetyków!



Marka Clarins, to jedna z tych marek, o których wiem, że gdybyście dogłębnie poznali jej historię i filozofię - zakochałybyście się w niej bez reszty tak jak ja. Recenzując kosmetyki w sieci i podpisując się pod nimi swoim wizerunkiem muszę bardzo ostrożnie dobierać słowa. O Clarins mogę śmiało powiedzieć, że jest to moja ulubiona marka, co widać na kanale i blogu. Gdybym miała do końca życia używać kosmetyków wyłącznie jednej marki to nie miałabym żadnych wątpliwości, a ta deklaracja jest raczej bardzo odważna.

W tym roku spełniłam dwa swoje marzenia właśnie dzięki Clarins. Po pierwsze odwiedziłam Paryż, po drugie spotkałam się z całym zarządem i zespołem marki Clarins we Francji. Relację z tej wizyty możecie zobaczyć na You Tube TUTAJ. Jacques Courtin-Clarins założył swoją markę w 1954 r. otwierając pierwszy Instytut Piękna. Clarins była pierwszą firmą kosmetyczną, która koncentrowała się na wykorzystaniu wyciągów roślinnych w swych produktach. Marka szybko stała się liderem pielęgnacji skóry we Francji (1980) i w Europie (1990). Obecnie firma Clarins jest jedną z wiodących firm na rynku kosmetyków selektywnych w Europie i należy do grupy Clarins Group, a kierują nią dwaj synowie założyciela.

Głównym powodem, dla którego dziś pragnę podsumować swoich bezsprzecznych ulubieńców od Clarins jest otwarcie oficjalnego sklepu on-line w Polsce www.clarins.pl Za zapisanie się do NEWSLETTERA dostajecie 50 zł 
 


***
Zanim przejdę do omówienia swoich hitów jeszcze dwa słowa na temat strony internetowej.

* przy złożeniu zamówienia możecie wybrać 3 dowolne miniatury produktów Clarins, które stanowią 10% produktu pełnowymiarowego (3-5 użyć)

* strona jest jasna, przejrzysta, podzielona na kategorie ułatwiające szukanie

* moją ulubioną zakładką jest "DLACZEGO CLARINS", w której jest masa ciekawych informacji (nawet dla takiej wielbicielki jak ja), dużo filmów i faktów, o których być może nie wiecie. Warto również sprawdzić "10 powodów dla których warto zaufać Clarins"

* do 20 grudnia dostawa GRATIS!

* większość kultowych kosmetyków jest teraz w promocyjnych świątecznych zestawach. Wybierając krem czy serum - kosmetyczkę i miniatury dobrane do pielęgnacji dostajecie gratis.

* każdy kosmetyk jest szczegółowo opisany i wreszcie niczego nie brakuje, znalazłam tu nawet mój ukochany i wszędzie poszukiwany Lip Comfort Oil

* sklep akceptuje wszelkie metody płatności


Myślę, że nie pozostaje nam nic innego jak tylko złożyć pierwsze zamówienie na clarins.pl



TOP 5 produktów Clarins, które każdy powinien spróbować



Beauty Flash Balm | Baume Beaute Eclair - to jest pierwsza rzecz jaką kiedykolwiek kupiłam od Clarins, nie wiedząc o tej marce nic. To było jeszcze w UK jakiś 7-8 lat temu. Od tamtej pory zawsze mam go w szufladzie. Działa na dwa sposoby. W małej ilości dociśnięty do twarzy (tak, dociśnięty, wklepany ale nigdy nie rozsmarowany) służy jako świeża, lekka baza pod makijaż. Stosuję ją gdy make-up ma mi przetrwać 12h, na wesela i inne imprezy. Drugie zastosowanie to większa ilość zastępuje maseczkę na noc bez spłukiwania. ano nasza buzia jest jak pupa niemowlaka. Nie da się opisać jak to cudo działa. Chociaż znam osoby, które się tym produktem tak nie zachwycają jak ja, okazuje się, że po prostu źle go aplikowały.



Eclat Minute Rozświetlający korektor | Instant light brush-on perfector - to coś znacznie więcej niż korektor, to tak jakby w korektorze zamknąć całe światło słonecznego dnia. Minimalna ilość wystarczy by pięknie rozświetlić twarz. Jest dostępny w dwóch odcieniach. Wyrównuje koloryt skóry, niweluje zasinienia, całkowicie redukuje oznaki zmęczenia. Pomaga w konturowaniu twarzy. Bardzo podobny do słynnego rozświetlacza w pędzelku od YSL i MAC tyle że tańszy :P



Double serum - od dwóch lat bezsprzecznie najlepszy kosmetyk roku. Serum idealne zarówno dla mnie, mojej Mamy po 50 roku życia i mojej siostry z Atopowym Zapaleniem Skóry. Koi, nawilża, odmładza, regeneruje i przede wszystkim rozświetla. Nic mnie tak nie zaskoczyło jak ten produkt. Miłość od pierwszej aplikacji, przyjemny w użyciu i zapachu. Ani jednego dnia bez niego. Laureat wielu nagród, wyjątkowy kosmetyk, od którego śmiało możecie zaczynać przygodę z Clarins. I tu również warto zaznaczyć, że kosmetyk rozgrzewamy lekko w dłoniach i dociskamy do twarzy, nie rozsmarowujemy.



Odżywczy Balsam Nawilżający do Ciała | Moisture-Rich Body Lotion - o ile łatwo jest zainwestować w serum czy dobry korektor, o tyle nie przywiązujemy wagi do balsamów do ciała. Mają ładnie pachnieć, nawilżać, starczać na miesiąc. Dlatego często brakuje mi argumentów gdy polecam drogie balsamy i masła. Ale tym razem to zupełnie inna historia. Gdy spróbujecie go raz powiecie tak jak ja, że już nigdy więcej nie sięgniecie po żaden inny preparat do skóry. Będziecie chciały się smarować 2 a nawet 3 razy dziennie. To tak jak byście kremem na noc do twarzy smarowały całe ciało. Jest niesamowicie odżywczy, gęsty, pachnie jak SPA i zostawia skórę w takim stanie, że chcecie same się dotykać, chcecie by ktoś was dotykał. Nieziemskie uczucie. Nawet jak jadę do Olsztyna to zabieram go ze sobą, ale tam i Mama i Marzenka również go podkradają i wszystkie wypachnione siedzimy sobie potem w łóżeczku. To najlepszy balsam jaki w życiu stosowałam. Sprawia, że moja skóra jest piękna, pachnąca, czysta i gładka. I aż się tęskni aby znów go zaaplikować...



Instant Light Lip Comfort Oil |Eclat Minute - i na koniec wisienka na torcie. Coś co skradło moje serce w Paryżu. Olejek do ust. Cudowny aplikator jak podusia dla naszych ust. Obłędny zapach i to uczucie na ustach nie do opisania. Magiczne. Uwielbiamy to z moją siostrą, ale przez cały rok niestety nigdzie było można ich znaleźć. Na szczęście są teraz w nowym sklepie internetowym, ale nie wiem w jakiej ilości więc bierzcie zanim zostaną wykupione!!! Więcej o nich możecie poczytać TUTAJ
http://bs.serving-sys.com/BurstingPipe/adServer.bs?cn=tf&c=20&mc=click&pli=15807190&PluID=0&ord=[timestamp]&pcp=$$${gmttu}$$

9 komentarzy:

  1. ale mam chrapkę na olejek.. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sprawdzić, czy te olejki do ust są dostępne w Uk ale pewnie tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Lauro... i wylądowałam w sklepie Clarins... kupiłam olejek do ust (którego nigdzie nie było! pamiętam, jak się pojawił i równie szybko zniknął, nigdzie go nie mogłam dorwać :D) oraz ten balsam do twarzy (mam ochotę stosować go w formie maseczki :) Czy zrobiłabyś filmik z Twoją pielęgnacją Clarins.. w sensie jak wklepujesz ten balsam i jak nakładasz Double Serum? Podejrzewam, że na konferencjach coś więcej Wam powiedzą, pokażą i zaprezentuję :) Podziel się tą wiedzą... zwłaszcza teraz na święta :) Pozdrawiam! A jeśli jakiś filmik był to przepraszam, ale ostatnio w "niedoczasie jestem" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, Uwielbiam kosmetyki marki Clarins, pikeny zestaw tych kosmetyków, kupiłam mamie pod choinke. Uwielbiam twoje zdjęcia, zawsze maja taki magiczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak otrzymać kod na 50zł ? wpisuje maila na newslettera i nic nie przychodzi. Po rejestracji otzrymałam 20 pkt lojalnościowych :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno zdecyduję się na korektor rozświetlający Clarins

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także zaglądłam do sklepu i miałam kupić zestaw ale zniesmaczyło mnie to że mają błędy ortograficzne, bo demakijaż mają przez RZ !! , delikatnie zwróciłam uwagę w wiadomości prywatnej na fb i minęło dobrych kilka dni i błąd jak był tak jest. No nic póki co zniechęciłam się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam o tym sklepie. Idę zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń