czwartek, 10 grudnia 2015

Michael Kors - Flash Your Gold



O wodach perfumowanych Michael Kors pisałam nie raz. Są bardzo specyficzne, intensywne i seksowne. Znam osoby, które wydadzą każde pieniądze na kolejny flakonik, dla mnie do tej pory jednak były zbyt kwiatowe. Złota kolekcja nareszcie nabiera więcej egzotycznego seksapilu i nie dominują w iej kwiaty aż tak bardzo. Postanowiłam, że 3 różne zapachy przedstawię mojej mamie i Marzence i każda wybierze coś dla siebie i tak też się stało. Każda zakochała się w zupełnie innej kompozycji, nie było wojny i w ten oto sposób Manju zgarnęła na święta Białe Złoto, Mama 24 karatowe a dla mnie zostało różane, które pokochałam od pierwszego powąchania, a które również podarowałam na prezent dla mojej trenerki Pauliny Kuczyńskiej. Poniżej przedstawiam Wam krótkie charakterystyki poszczególnych zapachów. Dajcie znać, który Wam podoba się najbardziej i czy miałyście okazję je wąchać w perfumeriach.

***

Kusząca, hipnotyczna woń Rose Radiant Gold uwodzi grającymi główną rolę przyprawami, wzbogaconymi kobiecym urokiem bogatych nut kwiatowych i delikatnego piżma.
***

Połyskujący i zmysłowy zapach White Luminous Gold to odurzająca eksplozja gruszki, jaśminu i ambry tworząca jasną i egzotyczną kompozycję.
***

Kobieca, uwodzicielska kompozycja 24K Brilliant Gold lśni aromatem mandarynki, ponętnym aromatem kwiatów i pobudzającą iskierką akordów leśnych.
 

Perfumy Michael Kors z kolekcji "Flash Your Gold" dostępne są w trzech pojemnościach, 30ml, 50 ml i 100ml a także w zestawach idealnych na prezent pod choinkę.




Pomysł na Święta? Poniżej przygotowałam dla Was propozycje zestawów, które obecnie możecie dostać na douglas.pl w cenie 319 zł czyli tyle co za buteleczkę 50 ml. Piękne opakowanie kartonowe i balsam do ciała dostajecie gratis.

8 komentarzy:

  1. W każdym z tych flakonów znajdują się nuty które kocham: piżmo, ambra i nuty leśne. Szkoda, że nie MK nie ma perfum z tymi trzema nutami naraz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne opakowania szczególnie kolor różowego złota

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm a ja jak mam być szczera nigdy nie wachalam MK sama nawet nie wiem czemu. W weekend pójdę do debenhams i spr który mi się podoba. Ale co do zestawów świątecznych to mi się podoba zawsze ze na święta w cenie perfum dostaje się ładne pudełko i np balsam luz żel pod prysznic. A ja uwielbiam najpierw balsamy o zapachu moich ulubionych perfum. Laura a jakbyś miała wybrać tylko 1 perfum z całego życia który jest twój ulubiony? Pamiętam twój filmik z uk o perfumach to kilka z nich ja nadal Lubie i używam :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Znając mój nos - mogłabym mieć każdą z nich :)Opakowania są przepiękne!
    Do tej pory jednak szaleję za Sexy AMBER i muszę go w końcu nabyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają jak szczapki złota i srebra śliczne :)

    OdpowiedzUsuń