piątek, 15 stycznia 2016

Mission Perfection od Clarins




Podczas gdy na DVD można podziwiać kolejną część Mission Impossible ja mam dla Was nowiny na temat nowej misji Claris, w której jedyną bronią jest nowe serum Mission Perfection. Po wielkim światowym sukcesie Double Serum, marka sama sobie ustawiła poprzeczkę bardzo wysoko. Osobiście jestem wielką fanką wszystkich ich kosmetyków z działu pielęgnacji i gdy tylko mogę polecam wszystkim je wypróbować lub wybrać je na prezent. O ile Double Serum działa wielokierunkowo i dzięki dwu-komorowej buteleczce zawiera także olejek do twarzy, o tyle to serum jest zupełnie inne. Jest skierowane do osób z cerą problematyczną.


Jeśli masz przebarwienia, niejednolity koloryt skóry, blizny potrądzikowe lub po prostu uważasz, że twoja skóra jest szara, ziemista i zmęczona to proponuję zapisać sobie nazwę tego produktu i przeczytać jak sprawdził się u mnie.

Jak widzicie na zdjęciach jesteśmy jeszcze z Martyną (Maddinką), której już z nami nie ma :( Wspólnie wybrałyśmy się na konferencję Clarins w ich SPA na ulicy Różanej w Warszawie. Nowe serum Clarins zawiera niezwykłe połączenie ekstraktu z aceroli z heksylorezorcynolem, które skutecznie walczą z zaburzeniami pigmentacji skóry u ich źródła. Zamiast "wybielać" skórę jak to robią inne preparaty, Mission Perfection Serum posiada wyjątkowe właściwości rozświetlające dzięki ekstraktowi z miłorzębu japońskiego, który momentalnie przywraca skórze utracony blask. Podczas konferencji przeprowadzono na nas testy na żywo i powiem Wam, że nigdy nie byłam pod takim wrażeniem natychmiastowej poprawy kolorytu skóry. 

Serum zużyłam całe. Zajęło mi to kilka miesięcy i muszę przyznać, że nigdy w życiu nie otrzymałam tyle komplementów na temat mojej twarzy bez makijażu. Od ubiegłego roku nagrywamy Daily Vlogi a tam często pokazuję się dosłownie po przebudzeniu. Moja skóra odżyła, jest rozświetlona, zdrowa i naprawdę "ładniejsza". Serum jest genialne pod codzienny makijaż i wg mnie wystarczy stosować je raz dziennie. Na noc niezmiennie aplikują Double Serum.
Serum o pojemności 30 ml kosztuje 269 zł i możecie je kupić w nowym sklepie CLARINS

Uwaga, teraz w sklepie jest promocja, możecie kupić to serum 20% taniej i GRATIS dostać kosmetyczkę i 2 mini produkty.

http://goo.gl/Fa7bxM






na zdjęciu z św.p. Maddinką i Ilonką (BlessTheMess)

4 komentarze:

  1. Szkoda, że te kosmetyki są tak drogie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kim jest druga dziewczyna od lewej? jest identyczna jak maddinka.. jak dodałaś zdjęcie to myślałam,że z jakiegoś starego wypadu

    OdpowiedzUsuń