wtorek, 11 kwietnia 2017

#NoMakeUpSelfie - podsumowanie dyskusji!

Kochane, całe wieki mnie tu nie było. Videoblog całkowicie zdominował formę pisaną. Ale dziś robimy wyjątek i właśnie tutaj chciałam Wam powiedzieć kilka słów na temat panelu dyskusyjnego na Facebooku, który ostatnio z Marzenką zorganizowałyśmy. Kilka dni temu zadałyśmy Wam pytanie "Czy na co dzień się malujecie? Czy jesteście w stanie wyjść z domu bez makijażu? I jak się z tym czujecie?". Szczerze powiem, że byłyśmy zaskoczone ilością waszych odpowiedzi, ale chyba jeszcze bardziej byłyśmy zaskoczone tym, że większość z Was w ogóle się nie maluje, bądź tylko delikatnie podkreśla swoje naturalne piękno.

Po chwili zastanowienia doszłyśmy do wniosku, że i my przeszłyśmy niesamowitą metamorfozę i dziś nie dość, że malujemy się znacznie delikatniej to nie mamy już żadnych obaw by pokazać się na naszym kanale bez makijażu czy wyjść tak na miasto. 



Jeśli macie ochotę podejrzeć dyskusję to zapraszam TUTAJ

Poniżej natomiast wybrałam kilka z Waszych wypowiedzi:

Noszę makijaż codziennie bo lubię go robić, akceptuję siebie bez makijażu, mimo moich licznych niedoskonałości (Patrycja)

No make up... Czyli bardziej wyluzowana i spokojna, że nie muszę się przejmować czy nie muszę czegoś poprawić (Karolina)

Jak mam ochotę to się maluję, jak nie to nie. Kiedyś nie wyszłam bez makijażu. Teraz nie mam z tym problemu (Anna)

Na co dzień często chodzę nieumalowana, bo zazwyczaj za długo śpię i nie mam czasu się umalować (Wiktoria)

Makijaż powinien być przyjemnością a nie codziennym przymusem i tak go traktuje i mój mężczyzna kocha mnie taką ja jestem (Weronika)

Ja się nie maluje tak najlepiej się czuje mój facet mówi mi że jestem piękna więc cieszę się że nie muszę się malować tylko po to żeby kogoś zadowolić a ja czuła bym się jak nie ja nie byłabym sobą (Ola)


Dziś już mogę Wam zdradzić, że akcja #NoMakeUpSelfie to część kampanii w której bierzemy udział gdyż my także nie mamy problemu z robieniem zdjęć czy filmików bez makijażu.



Organizatorem akcji jest marka Yves Rocher, która chce zachęcić kobiety do akceptowania siebie i czucia swobodnie nawet bez makijażu. Dlatego przez cały miesiąc KWIECIEŃ kosmetyki z mojej ulubionej serii HYDRA VEGETAL online i w sklepach stacjonarnych kupicie z rabatem 54% 

link do sklepu YVES ROCHER

Moim i Marzenki ulubionym kremem, który skradł nasze serca jest widoczny na zdjęciu poniżej Żel-krem intensywnie nawilżający 24h Piękna i promienna skóra - Warto wiedzieć, że kosmetyk ten zdobył tytuł KWC czyli Kosmetyku Wszech Czasów wg portalu Wizaż.pl





bezpośredni link do kremu TUTAJ, teraz kupicie go za 19,90 zł

Dodatkowo jeśli opublikujecie swoje zdjęcie bez makijażu macie szansę wygrać jeden z zestawów z serii HYDRA VEGETAL lub powalczyć o nagrodę główną jaką jest ROWER !!!
Szczegóły dotyczące konkursu znajdziecie TUTAJ a wyniki już 5 maja gdzie wspólne będziemy świętować DZIEN BEZ MAKIJAŻU!
Zdjęcia konkursowe możecie przesyłać w komentarzach pod postem, w prywatnych wiadomościach lub też opublikować je na Instagramie z hashtagiem #NoMakeUpSelfie i#yvesrocherpolska. Chwytajcie za aparaty – oczarujmy Internet naturalnym pięknem!

To nie koniec niespodzianek, dlatego śledźcie nas uważnie!
Całuski!
Laura & Manju 


2 komentarze:

  1. ja wychodzę bez bo to tak jest przy dziecku ale teraz mam czas,żeby przetestować kremy bb i szybkie rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz częściej pokazuję się bez makijażu. Wcześniej nie było takiej możliwości. Pamiętam jak któregoś dnia mój tato zapytał mnie czy wyobrażam sobie taką sytuację, że nagle nie ma żadnych kosmetyków a ja muszę wyjść. Zastanowiłam się nad tym... I tak makijaż jest wciąż dla mnie ważny, ale nie konieczny. Coraz lepiej się czuję sama ze sobą. I to jest piękne ;) buziaki Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń